Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det er fordi han er utrolig umoden til å være 25!! År eller om han er idiot eller en kombinasjon kan jo diskuteres. Han vet jeg ønsker barn, og blir ekstremt ømfintlig rundt temaet. Da jeg satt å så på fødeklinikken på tv. Sier paret som venter barn at de er engstelige for deres forrige barn døde under fødsel. Da sier klin samboer plutselig "håper dette barnet dør å" jeg blir så satt ut at jeg klarer ikke få frem et ord. Hørte jeg riktig?!!????? Jeg spør han "hva sa du??" han svarer "håper babyen dør" jeg blir så full av fortvilelse at jeg går. Da jeg kommer tilbake sitter han å ser på noe annet på tv og humrer og ler. Fatter ikke hva som er galt i hodet hans?!!!! Han har selv en funksjonshemmet bror og jeg sa til han tenk om noen sier noe stygt om han, da klikker du med en gang. Da ber han meg holde kjeft! Å sier jeg ikke skal blande inn broren hans. Sjokkert MILDT sagt. Han er ikke voldelig eller stygg mot meg ellers. Men han har kommet med slike kommentarer før. Om at han vil slå et lite barn og spesielt asiatere de er så søte at han vil slå det hardt sier han. Jeg tror det bare er tull fra hans side for han VET jeg blir trist av det å han syns det er morsomt tydeligvis at jeg er så følsom ovenfor barn. Men på en annen side. Hvordan kan man i det heletatt få seg til å si sånt???? Jeg begynner virkelig å lure på om jeg skal hive han på hue og rævva ut. Så innmari skuffet og sint!!!

Anonymous poster hash: 29a36...f7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gutter er slik. Din hørtes litt drøy ut da.. Om han spøker så burde det jo komme fram på et eller annet vis at han spøker. Kjæresten min pleier å dra dead baby jokes og syns det er kjempegøy. Er hans humor.. Han er ganske drøy. Jeg er ganske sikker på at han vil ha barn selv en dag, bare ikke i nærmeste framtid. Spøkene er kanskje hans måte å få dette fram på.. For at jeg ikke skal begynne å mase om kids

Skrevet

Jeg ville ikke bodd med og fått barn med fyr som sier sånt. Ta deg en skikkelig prat med ham og finn ut hvorfor han gjør det, om det er en eller annen syk form for humor eller hva det er!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Janei. Hadde prisa meg lykkelig for at jeg ikke hadde gjort den tabben å bli gravid med ham, og dratt fra ham. Det der hadde jeg bare ikke gidda. Både barnslig, kvalmt og ganske så creepy.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker som en fyr som ikke evner å ha empati for noe som ikke angår han personlig.

Anonymous poster hash: 7a882...b9f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte han nå om han virkelig mener og håper på det han sier. Å da sier han "såklart ikke" også ler han. Ser IKKE humoren. Tror humoren hans er at jeg blir satt ut og sint. Han syntes min reaksjon er morsom. Men hva er morsomt med det?? Utrolig barnslig av en "voksen" mann på 25... Han er 14 i hodet noen ganger!!!! Jævla IDIOT!!!!!

Anonymous poster hash: 29a36...f7f

AnonymBruker
Skrevet

tror han synes det er morsomt at han kan få deg sint ved å bare komme med noen uttalelser. Noen må gå langt mer drastisk til verks for å få en reaksjon.

Anonymous poster hash: 854c9...91e
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er nok ikke bare broren som er funksjonshemmet. Din samboer virker selv funksjonshemmet i hodet. Ingen normale mennesker med vett og forstand snakker slik som han gjør. Hvis dere skulle få barn, er det slett ikke utenkelig at han kunne finne på å slenge babyen i veggen bare for moro skyld.

• Liker 2
Skrevet

Aldri orket å tilbringt tid sammen en sånn person.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke bare broren som er funksjonshemmet. Din samboer virker selv funksjonshemmet i hodet. Ingen normale mennesker med vett og forstand snakker slik som han gjør. Hvis dere skulle få barn, er det slett ikke utenkelig at han kunne finne på å slenge babyen i veggen bare for moro skyld.

:sjokkbla::klo:

Anonymous poster hash: cd3f9...22b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han tuller når han sier sånne ting så er det faktisk langt ut over hva som er normalt. Man tuller ikke om slike ting.

Jeg synes han virker svært makaber, og jeg ville begynt å se om det er mer som skurrer i hans væremåte før jeg i det hele tatt hadde vudert å fortsette forholdet mitt til han....

Anonymous poster hash: 970d2...71e
AnonymBruker
Skrevet

Han der hørtes IKKE god ut. Jeg vil ikke ha egne barn, og jeg kan rett ut si at jeg slettes ikke liker barn heller. For å understreke det: Jeg kan ikke fordra barn, men jeg kunne ikke sagt noe slikt likevel. Og jeg er bare snill med barn om jeg må sitte barnevakt osv, jeg har ingen ønsker om at noe vondt skal skje noe som helst levende vesen. Så jeg tenker at når jeg som ikke liker barn reagerer på slike kommentarer, ja, da er de langt over streken..

Anonymous poster hash: ca08f...3ff
Skrevet

Men TS,

hvorfor tror han at du synes det er greit?

Hvorfor aksepterer du humoren hans?

Eller mangel på sådan.

Jeg hadde aldri holdt ut med en sånn lavmåls mann.

Har han en diagnose???

• Liker 1
Skrevet

Tror kanskje det er på god tid å revurdere forholdet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil kanskje ikke ha barn og er stresset over at du er så opptatt av det. Jeg og eksen min pleide å tulle med slikt om gråtende barn uten at det var alvorlig ment.

Anonymous poster hash: 9886d...786

AnonymBruker
Skrevet

Funksjonshemmet bruker man ikke som et skjellsord.

Gjest Eurodice
Skrevet

Funksjonshemmet bruker man ikke som et skjellsord.

Jeg har ikke ment det som skjellsord. Jeg mener faktisk at det feiler mannen noe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...