Gå til innhold

livet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er meningen med livet.

hva synes dere er viktigst for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, vanskelig spørsmål. Meningen med livet har jeg tenkt på mange ganger...Det må jo være å forplante seg!

Men meningen med det livet vi lever i dag? !!! Det skjønner jeg faktisk ikke...Jobbe og slite, og hige etter 4 ukers ferie....dårlig råd...Men, skal ikke klage. Vi er heldige som bor i Norge! Jeg har det veldig godt ihvertfall!!!!

Gjest King James
Skrevet

meningen med livet er at alle skal se på meg som gud..nei jeg bare tuller

nei nå skal jeg si hva jeg tror meningen med livet er

meningen med livet er og bli et med gud

det er nå min mening.

Gjest Embla s
Skrevet

Meningen med livet må være å lære, og å tenke at man har hatt et rikt liv når man blir gammel. Kanskje? Ellers syns jeg også at et liv uten noen å elske er et ganske meningsløst liv.

Skrevet

Hvorfor er vi annerledes enn andre dyr?

Meningen med livet er å overleve så vi får vidreført våre gener. Få barn, fostre opp barn, og det var det.

Gjest King James
Skrevet

jeg synnes det er feil og si meningen med livet er

man burde eller si jeg tror meningen med livet er...

det er nå min mening

Gjest gjest1
Skrevet

Eg meiner meininga med livet er å leve det!

Gjest Anonymous
Skrevet

:bukke:

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på meningen med livet. Det er ikke viktig for meg hva som skjer etter at jeg dør (jeg er heller ikke religiøs på noen måte). Istedet konsentrerer jeg meg om det som skjer nå, og gjør ting som betyr noe for meg og det som vil gjøre meg lykkelig den tiden jeg lever.

Skrevet

Jeg tenker det, at meninga med livet er og være et så godt menneske som mulig!

Slik jeg ser det er det da opp til enhver hva man legger i det.

Skrevet

Meininga med livet er å leve det og ha det så kjekt som mulig og gjøre alt du har lyst til å kan slik at du ikke angrer senere! kanskje? :k:

Skrevet

Meningen med Livet, Universet og Alt er 42.

Det står i Hitchhikers Guide to the Univers.....og det tror jeg er riktig. Eller det er et like godt forslag som noe annet.

:-)

Gjest Catwoman
Skrevet

Tror meningen med livet er å selv finne noe som gir mening for akkurat deg.

Og det er individuelt hva den enkelte ønsker.

Skrevet

Heeeeeelt enig :Nikke:

Skrevet

Jeg tenker av og til at verden er en slags konto der det er positive og negative tall. Alt det fæle som skjer i verden, kriger, ondskap og lidelse er de negative tallene. Mens de positive tingene som skjer, godhet, kjærlighet o.s.v er de positive tallene.

Meningen med livet tror jeg er å være med å skape de positive tallene. Jeg håper at den dagen jeg takker for meg så har jeg tilført mer positivt enn negativt. For da er verden blitt et bittelitt bedre sted å være på grunn av meg.

Skrevet

Å leve..

I alle fall er det det jeg har kommet fram til så langt.

Jeg vil i alle fall ikke bruke livet mitt på å gruble hva meningen med livet mitt er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...