AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Del Skrevet 23. juli 2013 Skal invitere noen venner over på kaffe i morgen. Har lyst til å servere iskrem(fra boks) men trenger inspirasjon! Vaniljeis og varm sjokoladesaus laget av kokesjokolade og helmelk er godt. Vaniljeis og jordbær. Vaniljeis, non-stop/smarties og peanøtter. Noen andre gode kombinasjoner? Tar gjerne i mot tips på iskremer som er gode i seg selv og! Anonymous poster hash: 2a823...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rori Skrevet 23. juli 2013 #2 Del Skrevet 23. juli 2013 Beste isen er bjørnebær og egglikør! Hva med varme bjørnebær over isen? Eller så kan du lage brownies og ha ved siden av, eller under isen. :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. juli 2013 #3 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg er glad i Crème Peanøtt Karamall fra Hennig Olsen Is. Hvis jeg skal spise vaniljeis er den nesten aller best med lettrørte jordbær, men det er godt med sjokoladesaus også. Krokanis med oppkuttet banan, peanøtter og Smilsaus er en vinner, men Smilsausen finnes ikke lenger, så da er Hershey's karamellgugge en god erstatning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Del Skrevet 23. juli 2013 Pass på at det er ekte vaniljefrø i isen, selvsagt. God vaniljeis er godt nok for seg selv syns jeg. Anonymous poster hash: 3bf95...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Del Skrevet 23. juli 2013 Lakrisis Anonymous poster hash: 17a57...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Del Skrevet 23. juli 2013 Pass på at det er ekte vaniljefrø i isen, selvsagt. God vaniljeis er godt nok for seg selv syns jeg. Anonymous poster hash: 3bf95...3a4 Forslag? Anonymous poster hash: 2a823...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Del Skrevet 23. juli 2013 Vaniljeis med jordbærsaus på. Naaam!! Is med browniesbiter i. Anonymous poster hash: 1ec1f...69d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Del Skrevet 23. juli 2013 Forslag? Anonymous poster hash: 2a823...d3f Mövenpick liker jeg veldig godt. Häägen-Dazs og Jacobs Utvalgte er gode. Anonymous poster hash: 3bf95...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. juli 2013 #9 Del Skrevet 24. juli 2013 Pass på at det er ekte vaniljefrø i isen, selvsagt. God vaniljeis er godt nok for seg selv syns jeg. Anonymous poster hash: 3bf95...3a4 Finnes det uekte vaniljefrø, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. juli 2013 #10 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg elsker vanilje/sjokoladeis med non-stop, popcorn, peanøtter og sjokoladesaus, men det er litt trashy så jeg spiser det helst alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå