Gå til innhold

¨skal man ha sokker i sandalene?  

1. 1. ¨skal man ha sokker i sandalene?

• nei
      31
    • ja
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

bruker selv ikke sokker i sandalene ,men så netopp på mote inlegg osv. det er lixom inn med sokker i sandalene?!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis nei, men for min del avhenger det av hvordan sokkene og sandalene ser ut.

Skrevet

Nei, jeg har ikke sett en eneste type sandal det passer med sokker i. Jeg synes det ser aldeles grusomt ut uansett.

Gjest Seleena
Skrevet

Er det sommar - nei. Vinter - ja helst!

på sommare er det berre harry om nokon brukar sokkar i sandalane OM ein brukar shorts. På vinteren på arbeid og slikt er det normalt å bruke sokkar i sandalen. Noko anna hadde vore ekkelt.

Skrevet

NEI OG ATTER NEI! :ler: Sokker i sandalene er herved forbudt! Ifølge moteloven §2-1 :sjarmor:

Sokker i sandalene passer rett og slett ikke, da kan man heller velge sko. Men igjen; er det noen som liker det, og synes det er kult, må de få lov til å gå med det. MEN DA vil jeg nok tenke "uff og uff" inni meg! :hoho: Nei, liker bare ikke sokker i sandaler, det går ikke!! HVis du må; bruk heller pene strømper! Et godt råd! :-x

Sokker i sandalene er forbudt!

Skrevet

Man bør da holde seg for god til å bruke sokker i sandaler, vel? :o

Skrevet

Herregud!! Jeg klarte altså å trykke JA ved en feiltagelse. Sokker i sandalene er det verste jeg ser!!! Er det for kaldt til å gå med sandaler er IKKE løsningen sokker. Da tar man på seg andre type sko. BASTA!

Skrevet
NEI OG ATTER NEI! :ler: Sokker i sandalene er herved forbudt! Ifølge moteloven §2-1 :sjarmor:

Hva er paragraf en?

*Venter spent*

Skrevet

§1 : her står det at det er påbudt å være velstelt og ha god hygiene.

:sjarmor:

Gjest Cuddly
Skrevet

NEI, NEI OG ATTER NEI!!!

Men det som er så morsomt er at om det blir in, så kommer flere av de som sier NEI til å spankulere rundt i sokker + sandaler... You mark my word :wink:

Skrevet

Og hva med de som bruker sandaler på jobb (med sokker i). Ser ikke helt hvorfor det er så farlig. Noen går faktisk endel i arbeidet sitt, og trenger fottøy som er godt å gå på samtidig som en ikke svetter for mye.

Med jobbantrekk som krever en viss stil, som de med drakter forstår jeg jo problemet. Men ellers synes jeg utsagnet er heeeeeelt på jordet!

Svarte sandaler, med svarte tynne bomullssokker er IKKE det styggeste en finner.

Tenk om sykepleieren din hadde kommet labbende barfot for å føle "moteparagrafen". Eller legen din skulle undersøke deg, eller foreta en operasjon. Store hårete svarte manneføtter bør sjules om ikke for det derre motehysteriet deres, så iallfall for hygienes skyld.

Sandaler bruker man vel uansett ikke på vintersitid og når det er for kaldt bruker man vel uansett sko?

Utendørs på fritiden med sandaler trenger man ikke sokker. Der er jeg enig.

Hilsen Claes, sokkefri på fritid, og sokker på jobb

:wink:

Gjest Cuddly
Skrevet

Tenkte ikke på jobbsammenheng (helsevesen, barnehage, you name it...) - det er noe helt annet, og også helt greit!

Skrevet

I jobbsammenheng så er det vel helt greit? f.eks leger, helsesøstre, hjelpepleiere osv osv...

Men ellers?! Nei takk! Noe av det styggeste jeg ser; sokker i sandalene - ihvertfall i vår og sommer halvåret! Tror det er flest gutter/menn som går med sokker i sandaler uansett..eller tar jeg heelt feil nå?! (Unntaket er vel gamle damer da)

Skrevet

Jeg bruker aldri sokker i sandaler - ser bare teit ut. Nylonstrømper derimot bruker jeg ofte - men det er jo noe annet. :) B.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at min kjære bruker sorte tynne sokker i sandalene, han går aldri i noe annet enn bukser likevel. Synes ikke det er stygt..

Dersom han gikk i shorts derimot, fikk han pent ta av seg sokkene, DET er stygt..

Men uansett bryr jeg meg ikke så mye, han kan gå i det han liker. Jeg selv kan bruke sokker i sandalene dersom det er de jeg bruker på jobb, men litt penere sandaler, ville jeg aldri gått med sokker i.

Skrevet

Velkommen tilbake 80-tall og moten med sokker i sandalene... :ler:

Been there, done that, jeg tror det holder med en gang for meg. Og jeg er faktisk ganske så sikker på at jeg ikke begynner å gå med det igjen, om det så blir aldri så moderne igjen.

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...