Gå til innhold

barn i bil i varmen - video

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kom over denne videoen i dag:
http://www.youtube.com/watch?v=XNDWN8KDVSM

jeg ble bokstavelig talt dårlig av å se filmen og måtte bare stoppe opp midt i filmen og ta en pause. Fikk så vondt av den lille gutten og ble såååå sinna på mammaen!!(mildt sagt...selv om det bare er en skuespiller..)

Jeg vet de fleste av oss tenker lenger enn det mammaen i videoen gjorde, men jeg ville bare dele den med dere andre...

Det som er skremmende er at noen faktisk lar ungene sitte igjen slik og små dyrebare liv har gått tapt grunnet foreldre som ikke tenker...

og så er det de som faktisk har GLEMT barnet i bilen på vei til barnehagen og latt det sitte i bilen hele dagen og komt igjen til et dødt barn i bilen!!

ved bare et raskt søk på google får man noen av disse historiene opp...

https://www.google.no/search?q=barn+d%C3%B8de+i+bil+varmen&rlz=1C1NNVC_noNO527NO527&oq=barn+d%C3%B8de+i+bil+varmen&aqs=chrome.0.69i57j69i62.8317j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

ja....ubeskrivelig grusomt...jeg har ikke ord hvordan i huleste det går ann....

bare noen tanker i fra meg som aldri kommer til å la min lille gutt sitte 1 minutt alene i bilen, han blir med meg der jeg går, no matter what...

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke å se videoen, jeg klarer fint å se for meg de grusomme detaljene. Det finnes ingen unnskyldning for å la små barn bli igjen i bilen på varme sommerdager som denne, og ønsker foreldre som gjør dette alt vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Grusomt.. Mine barn sitter aldri alene i bil, uansett. Da får folk mene hva de vil, men jeg tar ikke sjansen. Og foreldre som gjør noe slikt som det man ser i videoen, som det dessverre er mange av, de ønsker jeg lite godt..

Anonymous poster hash: be6b6...cab
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at folk fortsetter å gjøre dette. Hvorfor skal så mange barn dø? Har de hjernedøde foreldre eller hva er greia?

Anonymous poster hash: e5318...22c
Skrevet

Hjertet mitt blør :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...