Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Ring kundeservice. Hackerekspertene på KG må vite hvilken bank du har og hvilken type nettbank (samt versjon, i tilfelle de har patchet eller kjører betatesting i helgene) for å kunne svare dem på hvordan din nettbank kan hackes eller hvordan du kan beskytte deg mot hacking.

Sånn ellers: Skaff deg Bank ID, handle kun hos kjente nettbutikker og ikke shop ting fra utlandet før du har stabil nok inntekt til å få deg kredittkort, der følger nemlig med forsikring mot svindel og du kan reklamere til banken i stedet for til evt nettbutikk.

Jeg tror du troller, men skjønte det ikke før post nr 10.

Ring kundeservice, du. De kan gi deg beste svaret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor alt dette pratet om hacking? Hvorfor tror du at noen skal hacke deg? Det skjer da vel tilnærmet aldri?

Du leser ikke mye aviser du? Det går ikke en uke etter en mindre eller større sak om temaet.

Skrevet (endret)

Ring kundeservice. Hackerekspertene på KG må vite hvilken bank du har og hvilken type nettbank (samt versjon, i tilfelle de har patchet eller kjører betatesting i helgene) for å kunne svare dem på hvordan din nettbank kan hackes eller hvordan du kan beskytte deg mot hacking.

Sånn ellers: Skaff deg Bank ID, handle kun hos kjente nettbutikker og ikke shop ting fra utlandet før du har stabil nok inntekt til å få deg kredittkort, der følger nemlig med forsikring mot svindel og du kan reklamere til banken i stedet for til evt nettbutikk.

Jeg tror du troller, men skjønte det ikke før post nr 10.

Ring kundeservice, du. De kan gi deg beste svaret.

Så det er hackere som nå finner ut om nettbanken min, fordi jeg har skrevet SÅ mye info om den?

Endret av Gutt95
AnonymBruker
Skrevet

Så det er hackere som nå finner ut om nettbanken min, fordi jeg har skrevet SÅ mye info om den?

Hackeren sitter og river seg i håret fordi du nekter å si hvilken bank det gjelder.

Anonymous poster hash: 60027...549

• Liker 3
Skrevet

Du leser ikke mye aviser du? Det går ikke en uke etter en mindre eller større sak om temaet.

Ikke hacking av nettbanken til folk de ikke har opplysninger om. Skimming ja. Nettbanken til idioter som sender personalia og passord over mail ja. Oppfør deg.

Skrevet

Så de finner meg nå? :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Så de finner meg nå? :grine:

Ja, de 2 kronene er så godt som tapt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll - case closed. Over og ut.

Anonymous poster hash: 612aa...f1b
  • Liker 1
Skrevet

Nei, nå må dere seriøst hjelpe meg! Vil ikke bli hacka! Heldigvis har jeg bare 30 Kr. på konto, det holder vel til en brus, men likevel.

Skrevet (endret)

Nei, nå må dere seriøst hjelpe meg! Vil ikke bli hacka! Heldigvis har jeg bare 30 Kr. på konto, det holder vel til en brus, men likevel.

Da er saken klar! Du må melde deg ut av det digitale samfunnet og ha pengene i madrassen :opplyser:

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Avtale! ... -.-'

AnonymBruker
Skrevet

Da er saken klar! Du må melde deg ut av det digitale samfunnet og ha pengene i madrassen :opplyser:

En madrass kan hakkes opp av banditter.

Gjest Blondie65
Skrevet

En madrass kan hakkes opp av banditter. Anonymous poster hash: 60027...549

Og kan brenne.

Og det er grusomt vanskelig å overføre fra madrassen til brukskonto. Det kan jeg garantere.

Du skal ikke begjære din nabos madrass har jeg hørt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...