AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Noen som vet om noen med god mat? Ikke jambo!Anonymous poster hash: beddb...84e
chrisss Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 dyr eller billig? ligger en i grensen jeg ikke husker navnet på i farta, dinner ligger ved nasjonal og bambus på majorstuen for å ta noen
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Noen som vet om noen med god mat? Ikke jambo!Anonymous poster hash: beddb...84e Prisen er ikke så nøye. Elsker kinamat og skal til oslo en helg i august. Har prøvd jambo før men der smakte maten dritt og servisen var elendig, fikk vårrullene slengt på bordet, deretter slang han bestikket ned på feil side av talkerken, og hovedreten var smakløs. Nei takk. Og helst ikke en som det bare vanker kinesere på.Anonymous poster hash: beddb...84e
Wonders Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Først og fremst vil jeg bare si at veldig få har ren Kinesisk, det er ofte flere land blandet inn... For mer info finner du det på hjemmesidene dems. Dinner er blitt dyrt og jeg har vært der for mye... Velkommen - Four Seasons Vika dette er sommerens sted for meg japansk; Nippon Art I det siste er jeg blitt mektig imponert av Tabibito og RELAXO ‹ Asian Tapas & Bar Alle disse ligger ved Nationaltheateret/Rådhuset Thaimat; skal du ha klasse må du innom PLAH Bar og Plah Terrasse, Adresse: Hegdehaugsveien 22, 0167 Oslo. Ikke stedet for de som blir starstruck...For her er rubbel og bit av selebre gjester. Endret 24. juli 2013 av Wonders 1
enogto Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 Om du ville prøvd vietnamesisk har Xich Lo på Egertorget god mat. Har noen venner som elsker Mr. Hong (like ved Spikersuppa), selv om min begeistring er litt så som så.
pippip Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Dinner ved national Nodee på majorstua Tabibito ved rådhuset Oriental ved grensen Four seasons i vika Hvis du heller vil ha billig så gå i området rundt youngstorget, mye bra der 1
Wolfmoon Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Om du ville prøvd vietnamesisk har Xich Lo på Egertorget god mat. De har fantastisk god mat! Ellers slår jeg også et slag for Oriental, selvom det er en stund siden jeg har spist der. 1
Lady Lovelylocks Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Taste of china i Torggata. Enig! Men her er det en del kinesere da, det tar jeg som et tegn på at de gjør noe riktig... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå