AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har en del cellulitter på rumpa og øvre del av lårene. Kan jeg trene bort dette? Isåfall hvordan trening hjelper? Anonymous poster hash: 77d7f...d18
Gjest *MaggieQ* Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Helt borte blir de nok ikke, men de kan absolutt reduseres og da må fettprosenten ned. Det gjøres med kaloriunderskudd kombinert med trening. En kombinasjon av kardio og styrke kan være greit.
Redbull Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Er det ikke slik at hvis man går for fort ned uten å trene styrke så blor de bare mer synlige? Foe huden blir slappere? Eller er jeg helt på tur her nå?
Gjest *MaggieQ* Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Er det ikke slik at hvis man går for fort ned uten å trene styrke så blor de bare mer synlige? Foe huden blir slappere? Eller er jeg helt på tur her nå? Viktig at man ikke slanker bort muskelmassen Om en sulter seg så bli en tynnfeit og ikke fit og da vil celluittene være like synlig.
Redbull Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Viktig at man ikke slanker bort muskelmassen Om en sulter seg så bli en tynnfeit og ikke fit og da vil celluittene være like synlig. Da var jeg ikke så på bærtur :)
ninuska_ Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Tråden er ryddet for avsporinger ninuska_, mod
MilleVanille Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Etter å ha sett en del før/etter-bilder av kvinner som har trent styrke en stund, og begynte fra "scratch", ser jeg at de fleste enten har fått redusert eller mistet alt som er av cellulitter. Fra "ruglete"/ujevn hud til helt glatt. Så jeg tror absolutt at det er mulig, dersom man går 100% inn for hard trening og et godt kosthold ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har samme problemet når det gjelder cellulitter og har planer om å starte cardio rask gange/jogging. Grunnen til det er for at jeg ikke liker så godt styrke :-( Føler at det må så mange øvelser til, men mulig det er jeg som ikke har peiling. Kan cardio og sunt kosthold hjelpe litt eller må det inn styrke? Noen som har link e.l. til et bra "kortprogram" til styrkeøvelser som hjelper og som man kan gjøre uten å måtte dra på treningssenter? Anonymous poster hash: 51106...3cb
Gjest Mundane Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 lavere fettprosent og mer muskler på problemområdet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Jeg har samme problemet når det gjelder cellulitter og har planer om å starte cardio rask gange/jogging. Grunnen til det er for at jeg ikke liker så godt styrke :-( Føler at det må så mange øvelser til, men mulig det er jeg som ikke har peiling. Kan cardio og sunt kosthold hjelpe litt eller må det inn styrke? Noen som har link e.l. til et bra "kortprogram" til styrkeøvelser som hjelper og som man kan gjøre uten å måtte dra på treningssenter? Anonymous poster hash: 51106...3cb Du bygger ikke muskler av cardio. At man ikke liker styrke betyr vel ikke at man ikke skal trene det. De færreste liker vel tran heller. Men det er bare noe man spiser/gjør, fordi det er sunt. Alt trenger ikke å være morsomt og fint hele tiden. Man må ofre litt. Så det blir et valg man tar. Komfort vs den kroppen man ønsker seg. Hip thrusts og knebøy eller utfall, tunge vekter, tre ganger i uken, er alt som skal til uansett. Å gjøre haugevis av øvelser er ikke nødvendig. Anonymous poster hash: 8ec5d...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå