AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Ønsker å gå noen nyanser mørkere(er blitt veldig lys blond i solen) hos frisøren i august, og vil at fargen skal holde lengst mulig. Er produkter for farget hår da bedre enn "vanlige" hårprodukter? Har god erfaring med Kerastase sine hårprodukter, og tenker på å kjøpe den "lilla"(ish) serien deres for farget hår. Erfaringer? Anonymous poster hash: 584ce...07a
Gjest Tirkes Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Ikke erfaringer med Kerastase sine produkter. Men jeg har gjort følgende erfaring på mitt hår (farges ofte). Dersom jeg ikke bruker shampo/balsam som er ment for farget hår, så blir håret ofte blassere. Mister litt glans. Håret lysner ikke til sin naturlige farge, og skillet til ettervekster en nøyaktig like pinlig tilstede uansett shampo, men det er glansen som forsvinner. Nesten uansett shampo jeg har brukt for farget hår, så har glansen holdt seg veldig bra og håret har sett "nyfarget" ut, selv når etterveksten kommer smygende og det er på tide å farge igjen. Nå for tiden bruker jeg Joico eller Wella SP sine serier for farget hår, og synes de er gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå