Gå til innhold

Han har et ekstremt oralbehov!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bikkja vår, en "gammel" traver på 8 år er en skrue for seg selv. som overskriften sier, han har et EKSTREMT oralbehov!! :sjokkert:

Han bare MÅ sleike! Det er nesten umulig å kose med han, for da kommer tunga. Jeg liker det ikke så jeg lar han ikke slikke meg, verken hender eller ansikt eller hvor enn han måtte finne for godt å plante den tunga.

Samboeren min hadde han før jeg kom i bildet og hun sier han alltid har vært sånn.
Snakker vi til han kommer tunga, ser vi på han kommer tunga og selv når han bare ligger å slapper av er han ute med den tunga...
Da sleiker han seg selv på labbene og er som besatt.

Noen som vet hva dette kan komme av?

Den andre bikkja vår er ikke i nærheten så ekstrem og jeg har heller aldri opplevd ei bikkje med et så voldsomt behov for å bruke den tunga :klo:

Vi har jo flere ganger lurt på om han er hjerneskada, samboeren min har alltid tenkt det og selv er jeg overbevist om at han feiler noe.
Han er snill som et lam da, så det er jo ikke noe problem sånn sett...

Men bare lurer på om noen har vært borti lignende eller vet hva det kan komme av?
Må jo være forferdelig slitsomt :P

Anonymous poster hash: 9bc9f...649
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er bare sån. Det kan være ocd ,for hunder kan få det.Men har vel ingen betydning ,for terapi /eksponeringsterapi fungerer litt dårligere på hunder som sleiker :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, noe må det være :P
Har aldri opplevd makan, har prøvd å "ta" han når det blir for mye og alltid vært klar på at han ikke får lov å sleike (på meg), men da sleiker han ut i lufta...
Men har han så stor glede av det så for all del, er bare redd han skal sleike seg sår :P

Skrevet

Da burde dere stoppe han ,om han blir sår mener jeg.

Det kan bli for mye av det gode.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har opplevd slike hunder før ja. Slitsomt. Og uansett hvor mye vi avbrøt handlingen, som trigget slikkingen, så gikk det ikke over. Hunden ble 16 år og var en kronisk slikker :P Som Kårky sier, så tror jeg de har en OCD.

AnonymBruker
Skrevet

Åja ok! Skvatt litt da jeg leste første setning og så dette handlet om en hund. Var helt sikker på at det skulle handle om en eller annen jente som hadde en kjæreste med ekstremt stort behov for oralsex. :skratte:

Anonymous poster hash: 08b07...59a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 3b6d5...992
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han får aldri slikke lenge om vi oppdager han. Har ike blitt sår ennå som vi kan se, men er jo redd han blir det så intenst som han holder på.
Men han har kanskje OCD, noe må han feile i alle fall. Men han er da litt herlig også da, han skjønner liksom ikke helt hvorfor han ikke får sleike :P

Haha, hadde det vært samboeren min som hadde hatt et slikt behov hadde jeg nok ikke vært like streng, men heldigvis er det en fin balanse der i alle fall ;)

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: 3b6d5...992

Haha akkurat som å se bikkja vår! Bare han ikke er like spretten da ;)

• Liker 1
Skrevet

Da jeg leste overskriften så tenkte jeg: "Hva er de diskuterer inne på seksualitet nå da?" Jeg følte meg litt som pervers da jeg fant ut at det ikke hadde noe med det i det hele tatt :sjenert:

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Har en kosete katt som er på samme viset, hun slikker alt fra hals/ansikt til armer og hender, spesielt om jeg har fuktighetskrem på. Litt slitsomt, siden kremene jeg bruker sikkert ikke er bra for henne, og hun ikke gir seg så lett.

Skrevet

Om han slikker/gnager på labbene sine kan det være allergi. Min hund på 6år fikk akkurat påvist allergi og nå som hun får medisin har hun sluttet mye med slikking generelt.

Ocd kan være en årsak og YouTube har mye videoer for hvordan trene bort dette. Victoria Stilwell er fantastisk flink!

Hunder får også endorfiner av å slikke så det er garantert fordi det føles så godt.

Men jeg føler med deg, har også en boffs som elsker å slikke, æsj. Hun har etterhvert skjønt at jeg vil ikke være sammen med henne når hun gjør det så det er ikke så ille lengere.

Skrevet

Jeg trodde først det dreide seg om et menneske, men så så jeg at tråden ligger i Kjæledyravdelingen! Så trodde jeg det dreide seg om en hest, siden du skriver "traver"! En hest jeg kjente pleide å slikke meg på hånda :fnise: Katten min var ekstremt ivrig på å slikke, kan nesten tro det var noe tvangsmessig, når dere nevner det.

Håper du får noen lure tips!

AnonymBruker
Skrevet

Heller sterkt mot OCD, siden det er noe han alltid har drevet med :)
Hadde det bare vært to slikk skulle jeg heller latt han holde på, men jeg takler bare ikke ei svær klissblaut tunge om det så bare er snakk om leggen.
Har prøvd å få slutt på det i noen år nå, men det ser heller ut til å virke mot sin hensikt. Sier vi han skal slutte ser han dumt på oss for så hive seg over labben f.eks. å slikke febrilsk før en av oss "tar" han igjen :P

Trodde kanskje han hadde problemer med en labb, men etter utallige undersøkelser hos dyrlegen er det ingenting galt å finne.
Men han skal snart ha ny vaksine, så tenke vi kunne høre igjen da om det kan være noe, allergi som noen nevnte her :)

Godt å se det ikke bare er vi som "sliter" med en sleiker, men heller det enn at han er agressiv da :)

Overskrifta tenkte jeg ikke på før etter jeg hadde posta innlegget, ser jo nå at den kan tolkes som noe helt annet ;)
Hadde også latt nysgjerrigheten overta og "håpet" på et artig innlegg i seksualforumet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...