AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Ja, han ble tagga i et bilde av seg selv og ei dame som sitter ved siden av hverandre. Jeg aner ikke hvem hun er (vi har vært sammen i noen år, han er på ferie nå), så jeg spurte hvem det var. Nå er han sint og har ignorert meg siden i går. Hvaaa er det som skjer? Hvis dette hadde vært en ny venn så hadde han vel ingen grunn til å bli sur? Jeg ville jo bare vite hvem det var, siden han ikke har noen jentevenner ellers. Var det slemt av meg å spørre hvem det var? De ser jo skikkelig forelska ut. Kleint. Han har også fjernet "i et forhold" fra profilen sin for en stund siden... Anonymous poster hash: b8047...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Han prøver å fortelle deg at han har gjort det slutt.. Feiging. Anonymous poster hash: fa782...713 9
Gjest Snuppi Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Det var ikke slemt av deg å spørre! Han har ingen grunn til å bli sint. Det ser ut som han har endt forholdet med deg og gått videre. Men for en frekk måte å gjøre det på. For ikke snakke om oppførselen hans ovenfor deg.
Sjokoladenøtt Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Troooor han har gjort det slutt med deg gitt. For en drittsekk og pyse av en fyr 5
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Ja, han ble tagga i et bilde av seg selv og ei dame som sitter ved siden av hverandre. Jeg aner ikke hvem hun er (vi har vært sammen i noen år, han er på ferie nå), så jeg spurte hvem det var. Nå er han sint og har ignorert meg siden i går. Hvaaa er det som skjer? Hvis dette hadde vært en ny venn så hadde han vel ingen grunn til å bli sur? Jeg ville jo bare vite hvem det var, siden han ikke har noen jentevenner ellers. Var det slemt av meg å spørre hvem det var? De ser jo skikkelig forelska ut. Kleint. Han har også fjernet "i et forhold" fra profilen sin for en stund siden... Anonymous poster hash: b8047...2eb Har dere bodd sammen helt til nå? Har han oppført seg uvanlig de siste månedene?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Har dere bodd sammen helt til nå? Har han oppført seg uvanlig de siste månedene? Vi bor ikke sammen, han har vært på jobbtur og er på ferie nå. Så har ikke sett han på noen uker. Han har vært veldig romantisk og ålreit før det, nesten for mye i forhold til vanlig. Nå er han bare: du har ikke noe rett til å spørre hvem det er, jeg blir fornærma over at du anklager meg. Jeg bare spurte... Og så sendte han en melding og skrev bare "hun er den nye dama mi". Ikke noe mer. Jeg trodde han tulla, men jeg vet da søren. Hadde han svart ordentlig så hadde det jo vært greit, men ser ingen grunn til å bli sint... Anonymous poster hash: b8047...2eb
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Han har tatt bort at han er i et forhold, og han skrev svart på hvit at det var den nye dama hans. Dessverre er det nok hans måte å gjøre det slutt på. Håper ikke du blir lei deg, men sint, da dette er helt latterlig oppførsel! Anonymous poster hash: fa782...713 12
fruBeist Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 For en dust. Hvor gammel er denne guttungen? 2
Gjest Rori Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Ser ut som du har involvert deg med tidenes drittsekk, dessverre. Bare sett deg selv som singel og slett han fra facebook. Ignorer han dersom han tar kontakt med deg, og for all del ikke gi han gleden av å se deg lei deg. Han er ikke verdt en tåre engang. 6
Stormborn Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Jeg håper du er i besittelse av noe han er glad i som brenner godt!!! 23
Gjest bird Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Skikkelig umoden drittsekk. Kan da svare ordentlig! Han har jo ingen respekt for deg. Blir trist av å høre sånn for det kryr jo av drittsekker. Anger is the best self defence sies det. Viser at han er en reddhare som ikke tåler en konfronasjon Skulle gjerne hatt navnet på han og gitt han ei lekse.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Han har tatt bort at han er i et forhold, og han skrev svart på hvit at det var den nye dama hans. Dessverre er det nok hans måte å gjøre det slutt på. Håper ikke du blir lei deg, men sint, da dette er helt latterlig oppførsel!Anonymous poster hash: fa782...713 Hvordan vet du det når du ikke er ts? 2
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Vi bor ikke sammen, han har vært på jobbtur og er på ferie nå. Så har ikke sett han på noen uker. Han har vært veldig romantisk og ålreit før det, nesten for mye i forhold til vanlig. Nå er han bare: du har ikke noe rett til å spørre hvem det er, jeg blir fornærma over at du anklager meg. Jeg bare spurte... Og så sendte han en melding og skrev bare "hun er den nye dama mi". Ikke noe mer. Jeg trodde han tulla, men jeg vet da søren. Hadde han svart ordentlig så hadde det jo vært greit, men ser ingen grunn til å bli sint... Anonymous poster hash: b8047...2eb Hvis han mener det han skriver, er det fryktelig dårlig gjort, og du skal være glad for at dette skjedde nå og ikke etter enda flere år. Det er også et typisk tegn på at noe er galt (utroskap eller funnet en ny) når de er mer "romantisk" enn vanlig og gir mer oppmerksomhet enn vanlig. Kanskje noe de gjør for at ikke partner skal få mistanke. huff. Jeg føler med deg, og håper at du er sint på han, og at du finner en mann som fortjener deg.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Jeg trooor det er på tide å sy inn reker i klærne hans, huset hans og bilen hans. Anonymous poster hash: 00cec...665 10
Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Hvordan vet du det når du ikke er ts? Siste setningen i HI 2
Pringle Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Han har også fjernet "i et forhold" fra profilen sin for en stund siden... Derfor ^ Hvordan vet du det når du ikke er ts?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Siste setningen i HI Aha, takker. For en drittsekk.
Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Aha, takker. For en drittsekk. Ehh, ja. Skjønner ikke hvordan enkelte mennesker er skrudd sammen når jeg leser all galskapen på KG Men det er god underholdning
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Aha, takker. For en drittsekk. Går det an å lage et register over drittsekker? Evt kan man lære seg tegnene slik at man får avslørt drittsekkene på et tidlig tidspunkt
fruBeist Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Jeg trooor det er på tide å sy inn reker i klærne hans, huset hans og bilen hans.Anonymous poster hash: 00cec...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå