AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Den har vært i butikkene lenge, og så klarte jeg selvfølgelig å miste den nå nylig. Den er en av mine favorittshortser, og jeg finner den ikke i butikkene lenger her i Trondheim, og jeg klarer ikke å finne den på internett heller. Den satt helt perfekt og jeg har vanskeligheter med å finne en tilsvarende andre steder. Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne hvor jeg kan få kjøpt denne shortsen enten på nettet, eller gjennom noen av dere? Merket heter Pieces, Shortsen heter Funky Coat highwaist shorts (black) Det finnes to likedane i ulikt stoff. Den jeg leter etter har 62% cotton, 36% polyester og 2% Elastane (stoffet er glatt og fint) Kjennetegn er at den har en glidelås på baksiden Skal ha str S/M, men mulig at jeg må ha M/L siden den er litt liten i størrelsen.. Bilde: Fant denne, men den er i et annet stoff (bomull). http://www.boozt.com/no/no/pieces/funky-highwaist-long-shorts-black_743944/743945 Takker på forhånd! Anonymous poster hash: cd6b6...d67
Wonders Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 ta deg en tur å be butikken bestille den fra et annet utsalgssted.
Froz1 Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 http://pieces.no/pieces/leggings/funky-highwaist-long-shorts/17039031,no_NO,pd.html?dwvar_17039031_colorPattern=17039031_BLACK&forceScope= 1
awesome. Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg kjøpte den shortsen i fjor sommer på Only på Merkur. I tillegg har jeg sett slike på Vila og Vero Moda. Aner ikke om de får den inn lenger, men du kan dra dit å spørre dem Jeg endte opp med å gi vekk min til en venninne for jeg syntes den var litt ubehagelig så den ble aldri brukt. I tillegg blir slikt glatt stoff utrolig klamt hvis du skal bruke den i varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå