Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg å finne denne shortsen fra Vero Moda (pieces)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den har vært i butikkene lenge, og så klarte jeg selvfølgelig å miste den nå nylig.
Den er en av mine favorittshortser, og jeg finner den ikke i butikkene lenger her i Trondheim, og jeg klarer ikke å finne den på internett heller.

Den satt helt perfekt og jeg har vanskeligheter med å finne en tilsvarende andre steder.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg å finne hvor jeg kan få kjøpt denne shortsen enten på nettet, eller gjennom noen av dere?

Merket heter Pieces,

Shortsen heter Funky Coat highwaist shorts (black)

Det finnes to likedane i ulikt stoff. Den jeg leter etter har 62% cotton, 36% polyester og 2% Elastane (stoffet er glatt og fint)
Kjennetegn er at den har en glidelås på baksiden

Skal ha str S/M, men mulig at jeg må ha M/L siden den er litt liten i størrelsen..

Bilde:

Fant denne, men den er i et annet stoff (bomull).

http://www.boozt.com/no/no/pieces/funky-highwaist-long-shorts-black_743944/743945

Takker på forhånd!

Anonymous poster hash: cd6b6...d67
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta deg en tur å be butikken bestille den fra et annet utsalgssted.

Skrevet

Hehe, jeg har den du tenker på TS^^,

Skrevet

Jeg kjøpte den shortsen i fjor sommer på Only på Merkur. I tillegg har jeg sett slike på Vila og Vero Moda. Aner ikke om de får den inn lenger, men du kan dra dit å spørre dem :) Jeg endte opp med å gi vekk min til en venninne for jeg syntes den var litt ubehagelig så den ble aldri brukt. I tillegg blir slikt glatt stoff utrolig klamt hvis du skal bruke den i varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...