Gjest usikker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 7 mnd. Han kjenner til alle mine venner og famillie. Jeg har spurt han flere ganger om å få treffe vennene hans. Noe som alldri skjer. Vist han er invitert på fest eller noe så sier han det til meg noen dager før. Når festen nærmer seg så sitter han å sir at han ikke vil på festen pga det er bare en hau med bimbo jenter osv osv. Men at han har lyst alikevell. Jeg sier ikke noe å nekter han ikke å dra:) men så plutseli rett før han skal dra så spørr han om jeg har lyst til å være med,da blir jeg irritert pga at da må jeg finne barnevakt da har jeg kun en time til å ordne meg og fikse barnevakt noe som ikke går. Så da ender det med alltid at han drar. Jeg får en følelse av at han gjør det med vilje og det er di eneste gangene han har invitert meg til å bli me å hilse på vennene hans. Jeg føler det at harikke lyst til å inkludere meg rundt hans sitt liv. Jeg har kun møtt foreldrene to gangen i rross for at dem bor rett over han. J jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hele dritten har gjort meg usikker osv. Sorry for rotete innlegg.
Karenina Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Skjønner godt at du blir usikker, og det hadde jeg også blitt. Og det virker som om han gjør dette veldig bevisst, for hvis du tar det opp med ham at du ikke får møte vennene hans, kan han svare "men jeg inviterer deg jo med veldig ofte, men det passer jo aldri for deg!". Sett deg ned og snakk med ham, si at du ikke gidder å ha det slik lengre, og at på lørdag vil du møte vennene hans.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 7 mnd. Han kjenner til alle mine venner og famillie. Jeg har spurt han flere ganger om å få treffe vennene hans. Noe som alldri skjer. Vist han er invitert på fest eller noe så sier han det til meg noen dager før. Når festen nærmer seg så sitter han å sir at han ikke vil på festen pga det er bare en hau med bimbo jenter osv osv. Men at han har lyst alikevell. Jeg sier ikke noe å nekter han ikke å dra:) men så plutseli rett før han skal dra så spørr han om jeg har lyst til å være med,da blir jeg irritert pga at da må jeg finne barnevakt da har jeg kun en time til å ordne meg og fikse barnevakt noe som ikke går. Så da ender det med alltid at han drar. Jeg får en følelse av at han gjør det med vilje og det er di eneste gangene han har invitert meg til å bli me å hilse på vennene hans. Jeg føler det at harikke lyst til å inkludere meg rundt hans sitt liv. Jeg har kun møtt foreldrene to gangen i rross for at dem bor rett over han. J jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hele dritten har gjort meg usikker osv. Sorry for rotete innlegg. Det er kanskje vanskelig å gjøre noe med dette, hvis han lager det til slik med vilje, for da vil han kanskje bare fortsette å spørre deg i siste liten. Har du spurt han om hvorfor det er slik, og om han evt kan invitere deg i god tid slik at du får skaffet barnevakt? Er han far til barnet eller stefar, synes jeg han har like mye ansvar som deg for å skaffe barnevakt. Kanskje han lærer seg å planlegge i tide. Evt ønsker han å leve ungkarsliv ved siden av samtidig som han har deg.
Gjest usikker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Ja det er akkurat sann han har sakt til meg. Det er så råte gjort. Jeg bruker å ta han med på ting med mine venner . Jeg har tatt det opp med han flere ganger. Han kan komme med slikt at jeg hadde tenkt å invitere en kompis på middag slik du fiik møtr han osv. Men det skjer jo alldri.han kommer med så masse.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg og kjæresten har vært sammen i 7 mnd. Han kjenner til alle mine venner og famillie. Jeg har spurt han flere ganger om å få treffe vennene hans. Noe som alldri skjer. Vist han er invitert på fest eller noe så sier han det til meg noen dager før. Når festen nærmer seg så sitter han å sir at han ikke vil på festen pga det er bare en hau med bimbo jenter osv osv. Men at han har lyst alikevell. Jeg sier ikke noe å nekter han ikke å dra:) men så plutseli rett før han skal dra så spørr han om jeg har lyst til å være med,da blir jeg irritert pga at da må jeg finne barnevakt da har jeg kun en time til å ordne meg og fikse barnevakt noe som ikke går. Så da ender det med alltid at han drar. Jeg får en følelse av at han gjør det med vilje og det er di eneste gangene han har invitert meg til å bli me å hilse på vennene hans. Jeg føler det at harikke lyst til å inkludere meg rundt hans sitt liv. Jeg har kun møtt foreldrene to gangen i rross for at dem bor rett over han. J jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hele dritten har gjort meg usikker osv. Sorry for rotete innlegg. Kanskje nevner han bimbojentene i forsøk på å plage deg ved at du kanskje blir sjalu... Denne mannen hadde ikke jeg orket å være sammen med
Gjest usikker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Han er stefar. Nå Har jo jeg funne ut at jeg er gravid. Det var ikke planlagt men jeg har ille lyst til å beholde siden jeg føler meg så usikker.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Han er stefar. Nå Har jo jeg funne ut at jeg er gravid. Det var ikke planlagt men jeg har ille lyst til å beholde siden jeg føler meg så usikker. Har du en god venninne eller noen andre som du kan snakke om alt med? Hvordan er kjæresten din ellers?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Han er stefar. Nå Har jo jeg funne ut at jeg er gravid. Det var ikke planlagt men jeg har ille lyst til å beholde siden jeg føler meg så usikker. Kan du få snakket med en i din familie eller en venninne som du har god kontakt med, og lufte dette med? Kanskje du kan ta noen dager ferie uten kjæresten hos din familie og få tenkt deg om og få snakket ut med noen i familien? Kjæresten din høres ikke grei ut. Har han slått deg eller mishandlet deg psykisk?
Gjest usikker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Ja det har jeg. Hun har alltid vært der for meg osv. Hun liker ikke han helt lenger pga av at jeg har jo måtta kutta kontakta med to av mine kompiser. Jeg forstår han gost fordi dem hadde følelser for meg osv.Menat det er greit for han å oppevare naken bilder av ei kjerring som han mener å ha glemt av. For noen dager siden så sa han til meg under krangel at jaa jeg skulla bare ha vist hvor mye slike bildet han hadde på pcen og at di sletta han.. Så sa jeg ja men så bra at du valgte å ta vare på di bilda der da. Senere så sa han til meg at han sa de kun for å såre meg men jeg tror ikke på han lenger
Gjest usikker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Nei han har ikke slått meg men det har hendt at han har stått og brølt meg oppi ansiktet
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Ja det har jeg. Hun har alltid vært der for meg osv. Hun liker ikke han helt lenger pga av at jeg har jo måtta kutta kontakta med to av mine kompiser. Jeg forstår han gost fordi dem hadde følelser for meg osv.Menat det er greit for han å oppevare naken bilder av ei kjerring som han mener å ha glemt av. For noen dager siden så sa han til meg under krangel at jaa jeg skulla bare ha vist hvor mye slike bildet han hadde på pcen og at di sletta han.. Så sa jeg ja men så bra at du valgte å ta vare på di bilda der da. Senere så sa han til meg at han sa de kun for å såre meg men jeg tror ikke på han lenger Nei han har ikke slått meg men det har hendt at han har stått og brølt meg oppi ansiktet Fint at du har noen som er der for deg Å nekte deg å treffe kompiser er typisk trekk for enkelte helsefarlige mennesker Jeg anbefaler deg å kutte ut denne mannen, både for å ta vare på barnet ditt og deg selv! Å brøle noen opp i ansiktet er også mishandling. Les gjerne Sjarmør og tyrann av Alv Dahl, for å lære om helseskadelige personer, om hvordan beskytte seg mot dem, og å se tegnene, og å bygge seg opp
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Nei han har ikke slått meg men det har hendt at han har stått og brølt meg oppi ansiktet Du skal ikke finne deg i å bli behandlet dårlig. Du må sette grenser og ta vare på deg selv og barnet ditt. Jeg håper at du kommer deg bort fra han. Snakk også gjerne med profesjonelle om hans oppførsel, krisesenteret f.eks., for å få tilbakemelding fra noen som har stor kunnskap om helsefarlige mennesker, og kan gi deg gode råd.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Han er stefar. Nå Har jo jeg funne ut at jeg er gravid. Det var ikke planlagt men jeg har ille lyst til å beholde siden jeg føler meg så usikker. Du kan jo velge å beholde, selv om du går fra kjæresten din. Jeg håper at du finner en ordentlig mann som behandler deg med kjærlighet og respekt
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Hvor du finner krise senter? Eller ordentlige menn? Anonymous poster hash: 69ee9...a32
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Hvor finne jeg dem henn?!!!? Hehe Se råd fra Rori i innlegg nr 27 om noen av tegnene en kan se etter for å avsløre at det er en "drittsekk". http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=759700&page=2#entry13005346 Ellers anbefaler jeg boken Sjarmør og tyrann av Alv Dahl. Der kan du lære mer om tegn som du kan se etter for å avsløre helseskadelige mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Ordentlige menn! Det finnes heldigvis mange av dem også Dessverre så må mange av oss dessverre luke bort endel ugress (drittsekker) før vi finner en som er ordentlig. Det er også viktig å ikke være for naiv. Å se etter tegn er nok meget viktig. Jeg har hørt om mange som har møtt sin "sjelevenn", og det har vist seg å være bare skuespill og manipulering fra "sjelevennens" side. Og husk; om noe er for godt til å være sant, så er det nettopp det (dvs at det ikke er sant)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå