Gå til innhold

Trenger litt stylingtips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et skjørt som er veldig likt dette: http://www.bazar.no/annonse/maxiskjoert-fra-bikbok-10039098

Det er samme fargen, bare at det ikke er kort underskjørt, altså er hele skjørtet like langt.

Men jeg sliter litt med å finne noe å bruke til. Så langt har jeg brukt en sort litt lenger genser med åpen rygg. Funker fint, men føler liksom ikke at det er helt perfekt!

Noen som har et par gode råd? Elsker maxiskjørt, og jeg digger dette! Har så lyst å bruke det! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved bruk av maxiskjørt som er ganske "store" så anbefaler jeg trangere topper (ikke lange), for å få frem litt former da maxiskjørtene som regel skjuler alt fra hoftene og ned. Hva med en stram singlet som du stapper ned i skjørtet? Og om det er kjølig ute så hadde det vært fint med en kort cardigan eller jakke over singleten.

Skrevet

Ved bruk av maxiskjørt som er ganske "store" så anbefaler jeg trangere topper (ikke lange), for å få frem litt former da maxiskjørtene som regel skjuler alt fra hoftene og ned. Hva med en stram singlet som du stapper ned i skjørtet? Og om det er kjølig ute så hadde det vært fint med en kort cardigan eller jakke over singleten.

Da må jeg evt få sydd inn skjørtet litt, for det er litt for stort. Jeg er også så lav ( :fnise: ) at jeg må ha skjørtene ganske langt oppe, og da er det ikke så fint med en trang topp på innsiden, om du skjønner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...