Gjest Skuffet Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 .. for å få det de vil, nemlig sex. For tredje gang opplever jeg at en mann som jeg er glad i og som jeg trodde var interessert i meg og ikke bare kroppen min, juger for meg og skuffer meg. Han ringer og sender tekstmeldinger og nesten maser om å få treffe meg. Han legger ut om hvor godt han liker meg, hvor koselig vi skal ha det når vi treffes, vi skal ligge inntil hverandre og sovne i hverandres armer og det er ikke måte på. Og hva skjer? Jeg kommer til han, han nesten river av meg klærne og vi har sex (for all del, kjempedeilig sex), men når vi er ferdig vil han jeg skal gå!!! Hvor billig skal en jente behøve å føle seg?? Hvorfor gjør han slik. Er alle menn sånn? Begynner å bli riktig så lei og føler meg dum, naiv og utnyttet. Hvorfor kan de ikke være ærlige m.h.t. sine intensjoner? Det er da nok av jenter som er ute etter uforpliktende sex? Kan noen opplyse meg? mvh Skuffet :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har inntrykk av at de gjør det fordi du tillater det. Hva har de sagt når du har prøvd å ta det opp med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 18. april 2004 #3 Del Skrevet 18. april 2004 Det der er et fenomen som forundrer meg også... Hvorfor kan ikke menn bare være ærlige med sine hensikter? Det er virkelig ikke nødvendig å legge ut om fremtidig ekteskap el.l. for å få seg et ligg. (For å sette det på spissen). Man føler seg så dum etter å ha blitt lurt på den måten. Jeg tror noen menn mangler et ærlighetsgen. (Også tenker jeg, stakkars kvinner som ender opp i seriøse forhold med sånne løgnhalser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er da mann jeg Skrevet 18. april 2004 #4 Del Skrevet 18. april 2004 Selvfølgelig er ikke alle menn slik!!! Kan være en stor fordel med å kjenne de du har sex med godt før du har d!Da slipper man som regel å føle seg slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #5 Del Skrevet 18. april 2004 de har ikke truffet ei som er ute etter uforpliktende sex, så de må finne andre måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. april 2004 #6 Del Skrevet 18. april 2004 ALLE menn er ikke "slik" Hva slag signaler sender du ut da? Har du tenkt over det? Vi mennesker sender ut mange signaler vi ikke er klar over.... Vi tror vi ikke gjør det - men det skjer både bevisst og ubevisst. Nei - er'kke enkelt å "forstå seg på" andre...... Uansett - lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 18. april 2004 #7 Del Skrevet 18. april 2004 Nei, jeg tillater jo egentlig ikke slikt, og denne nye flammen skal jeg ikke treffe noe mer(som jeg heller ikke har gjort med de forrige). Men vi hadde kjent hverandre en stund, og pratet masse på telefon (vi bor ikke samme sted), og jeg trodde virkelig at han brydde seg om meg. Skjønner at jeg ikke burde tro på alt folk(menn) sier, men synes også at hvis dette skal være en verden det er verdt å leve i, må man gå ut ifra at de fleste mennesker er ærlige og anstendige mennesker som sier hva de mener. Å gå rundt å lure på om folk virkelig mener det de sier til deg hele tiden, nei, det er ikke særlig fristende. Hvis dette gjør meg naiv får det heller være. Tenker jo også at det kan være noe ved meg som gjør at jeg havner i denne situasjonen igjen. Kanskje det er noen signaler jeg sender ut, aner ikke. Vet at jeg kler meg slik at kroppen vises (ikke noe ekstremt altså), og at jeg antakelig fremstår som en kvinne som er bevisst sin egen seksualitet, men fra det og til å bli brukt slik, nei, det synes jeg ikke hører hjemme noe sted. Takk for svar forresten, godt å høre at ikke alle menn er slik, håper jo på å finne den perfekte en dag jeg også.. Skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er da mann jeg Skrevet 18. april 2004 #8 Del Skrevet 18. april 2004 Den perfekte finner du helt sikkert en vakker dag! Bare bli godt kjent med mennskene først , tror det kan lønne seg i det lange løp! Vet ikke men tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forvirret 2 Skrevet 18. april 2004 #9 Del Skrevet 18. april 2004 For meg hjalp det ikke at jeg kjente mannen godt. Min eks-samboer gjennom nesten 2 år, oppførte seg akkurat som han som beskrives her! Hyggelig, positiv og grei mann på 28. Han "maste" seg ti lat vi måtte ha sex ganske raskt, ennå jeg bedyret ganske seriøst at jeg ønsket å vente i ca. 3 mnd., for det er hva jeg pleier- for å bli mer kjent med ham. Men han fikk viljen si netter ca. 3 uker. Og vi ble raskt samboere. Jeg ble dypt glad i ham med tiden og trodde vi kunne forlove oss eller noe etter ca. 2 år. Følte det var "seriøst"... Men han hadde bare vært i forholdet for "grei sex" som han indirekte fikk frem, og jeg ble dyypt såret, bitter, trist og lei meg. Jeg fikk kjærlighetssorg i 1 år.. Sånn kan det gå! Jeg er også forvirret mht. menns motiver ang. sex-behovet de har. :-( Jeg er også en av de attraktive, og følte meg etter forholdet brukt, kastet og som et eks-trofé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #10 Del Skrevet 18. april 2004 De andre snur seg og snorker. Hva er verst? De er bare utladet etterpå og vil sove/slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 19. april 2004 #11 Del Skrevet 19. april 2004 Trist å høre ditt svar, forvirret 2. Er glad for at jeg tross alt oppdager at denne mannen er en drittsekk før jeg investerer for mye tid og ikke minst følelser på han. Lykke til med å finne en BRA mann, som du helt sikkert fortjener!! Det som nesten er mest idiotisk med hele denne historien, er at hvis jeg hadde fått vite på et tidligere tidspunkt at han bare var ute etter uforpliktende sex, kunne jeg kanskje ha blitt med på det. Da hadde jeg jo ikke hatt urealistiske forventninger, og heller ikke blitt sjarmert av alle koselige tekstmeldinger og telefoner. Hadde han vært ærlig fra starten ville han antakelig kunne vært min elsker, slik som han vil (han driver å maser om at vi skal møtes igjen nå). Men jeg rakk å bli glad i han(på feil premisser) og nå er jeg bare utrolig skuffet. Hilsen Skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #12 Del Skrevet 19. april 2004 Gjør oppmerksom på at menn ikke alltid er helt logiske, særlig når hormoner og sterke følelser kommer inn i bildet. Har selv opplevd å bli *PANG* u-forelsket mens jeg har vært i seng med en jente jeg trodde jeg var forelsket i; flere ganger faktisk. Fordel når det skjer før det blir noe sex, synes jeg. Å plutselig oppdage, mens man holder på som verst, at alle de varme følelsene man hadde for den andre personen er som blåst vekk -- er en ganske vond følelse. Uansett når det skjer, er det umulig å forklare for jenta. Hva sier man? "Sorry, ække forelska i deg likevel"? "Det er ikke deg, det er meg" (hvilket jo er sant!)? Tror ikke jeg har stått høyt i kurs et par ganger der, nei. Men det jeg vil frem til: det er ikke sikkert at han ljuger. Det er også fullt mulig at han bare ikke forstår et dugg av sine egne følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forvirret 2 Skrevet 19. april 2004 #13 Del Skrevet 19. april 2004 Ja lykke til til deg også "skuffet"! Til gjest her(mann): du sier at menn ofte ikke forstår sine egne følelser og at de derfor ikke kan si det rett ut hvordan ståa er. Det er nettopp her jeg er skuffet over de menn jeg har møtt: jeg etterlyser en større selvinnsikt hos dem. Jeg savner at de kunne være ærlige og si rett ut med en gang de skjønner at de er usikre: "du...jeg føler ikke det samme for deg mer nå.."istedenfor at de lar det skure og gå over lang tid mens jeg tror at alt er som før, at det er kjærlighet med følelser. Hvis menn er tause fordi de er usikre vil jeg si at da har vi et jævla problem. Jeg vil gjøre alt jeg kan for å finne en mann som er i kontakt med sitt eget følelsesliv! Er ikke sikker ting er lettere for meg som kvinne, men jeg er da i det minste ærlig og sier ifra. Jeg ønsker ikke å føre noen bak lyset med uærlige motiver og hensikter. Hvis jeg er forvirret så sier jeg ifra. Men kjenner man seg selv som menneske skal man likevel kunne neholde en slags bakkekontakt, på tross av at man er litt forvirret. Alle er jo det i blant. Så jeg synes det er en dårlig unnskylning og at den er for umodne (den som gjest/mann kom med). Mann eller kvinne: jeg synes man skal være klar, direkte og ærlig med sine hensikter i forhold til sex/kjærlighet/dypt forhold/overfladisk forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #14 Del Skrevet 20. april 2004 Noe av poenget her er vel at som mann vil man skremme bort de fleste kvinner ved å være for ærlig om sine hensikter.... De fleste kvinner foretrekker vel litt flørting etc istedenfor rett på sak? Jeg har i alle fall opplevd at den beste måten å skremme bort en dame på er å være for direkte/pushy i forhold til sex, men på den annen side lover jeg heller ikke ekteskap etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 20. april 2004 #15 Del Skrevet 20. april 2004 Noe av poenget her er vel at som mann vil man skremme bort de fleste kvinner ved å være for ærlig om sine hensikter.... SÅ poenget ditt her er at det kun er løgnere som får seg dame noen gang? Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #16 Del Skrevet 20. april 2004 SÅ poenget ditt her er at det kun er løgnere som får seg dame noen gang? Hmm.. Hehe....nei, det var ikke det jeg mente. Man sier ikke nødvendigvis alt man tenker - "jøss, så fine pupper du har" er kanskje ikke den beste sjekkereplikken, selv om det egentlig er det man tenker. Kanskje man kunne tenke seg sex og samtidig er åpen for at noe mer skal skje.....eller ikke. For meg handler det om å ta ting som det kommer, og det er ikke det samme som å lyve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erfaren Skrevet 20. april 2004 #17 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har sett så altfor mange av mine venner og bekjente som har gått i fellen: Damen satser og tror hun er i et forhold hvor mannen snart skal be om forlovelse/ eventuelt fri! Mannen derimot, er i forholdet pga. kjekt å ha en dame de kan få sex fra. Mannen er sånn passe glad i dama. Her vil jeg si at det er kommunikasjonsproblemer ute og går! Selv var jeg samboer med en mann so mviste seg å bare være ute etter et trofé/sex. Jeg spurte ham rett ut: hva vil du med meg egentlig? Tenker du seriøst? Jeg fikk bare vage og uklare svar fra ham. Selv sa jeg at jeg hadde seriøse hensikter. Det endte med et raskt brudd. Jeg oppfordrer kvinner til å spørre mannen direkte hvis hun er i tvil. Og svarer han VET IKKE og er vag over tid...er han bare ute etter sex og er umoden. Da vet du at han ikek vil binde seg. Og hvis du vil binde deg, vel...kast ham ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #18 Del Skrevet 21. april 2004 Det er vel ikke det at de juger nødvendigvis, men du sier at dere først hadde kontakt via sms og telefon osv? Kan du der ha gitt uttrykk for at du ønsket å ha sex, slik at han ikke nødvendigvis har forstått at du faktisk vil noe mer? Ellers vet jeg også at en del menn faktisk mister interessen etter at de "nedlagt byttet", selv om de i utgangspunktet mente selv at de var interessert. En annen ide for deg (og andre som opplever det samme) kan jo være at dere ikke lar de første møtene foregå hjemme hos ham. Treff hverandre på litt mer nøytrale steder hvor han ikke bare kan rive av deg klærne. Er han ikke interessert i det så sier jo det kanskje litt om hvordan tingene kan bli? Og hvis forholdet har vart en stund og det har vært sånn hver gang, så er det vel ganske tydelig at det er sex han vil ha, og ellers få være i fred. Ergo er mannen feil for deg. Sånt finner man jo ganske fort ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plings Skrevet 21. april 2004 #19 Del Skrevet 21. april 2004 Kanskje du omgås feil menn? Du er kanskje på byen og bestemmer deg for å bli sjekka opp av han kjekke tøffasen. Du burde vite at han sikkert har feid over mange på samme måte før deg... Går du etter "drittsekkene", så får du det som venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå