AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 I en alder av nesten 30 så burde jeg vel kjenne meg selv såpass godt, men det gjør jeg altså ikke Har alltid vært i forhold med menn (og omtrent aldri vært singel, så jeg har ikke fått testet ut noe annet ), men har egentlig aldri vært skikkelig tiltrukket av noen av de, og gått fort lei eller falt ut av forelskelsen (selv om jeg har fortsatt å være sammen med de en stund etterpå), selv om jeg har vært glade i de. Jeg har til og med fått barn med en av de.. Jeg har aldri vært forelsket i en kvinne, tror jeg. Har vært "avstandsbetatt", og kan bli veldig fascinert av andre kvinner. Syns absolutt at kvinnekropper er mer sexy enn menn. Har ingen problemer med å navngi sexy kjendiskvinner, men menn er det verre med.. Når jeg tenker på å være med en kvinne så er ikke det noe jeg er negativ til, men mer at jeg tenker "hva ville familien/venner sagt?". Kan det være at jeg bare ikke har møtt den rette mannen som tar meg med storm? Anonymous poster hash: fc3d3...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 "Kan det være at jeg bare ikke har møtt den rette mannen som tar meg med storm?" Jeg tror det heller er det, enn at du er lesbisk. Eller hva vet jeg. I og med at du aldri har vært forelsket i en kvinne i en alder av 30, mener jeg. Jeg er 100% hetero, og kunne aldri blitt forelsket i en kvinne, men likevel synes også jeg at kvinnekroppen er mer sexy enn mannekroppen. Likevel kunne jeg ikke tent på en kvinnekropp. Men rent estetisk mener jeg den generelt er finere. Anonymous poster hash: 5b784...98e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Takk for svar. Burde vel sagt at jeg så absolutt tenner på kvinnekroppen Kunne absolutt tenkt meg å ha jentesex, men jeg har ikke turt fordi jeg er "jomfru" med kvinner, og hadde vært redd for å gjøre feil tror jeg Anonymous poster hash: fc3d3...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Hvorfor så opptatt av å være det ene eller det andre? Hvis du er tiltrukket av menn OG kvinner, hvorfor ikke bare definere deg som bifil eller skjeiv?Anonymous poster hash: 58dba...e98
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Fordi det er utenom det vanlige? Og TS slår meg litt som et tafatt lite og usikkert barn og da kan det jo være skummelt med alt annet enn å bare fantasere om noe? (Jeg husker selv som barn, at det var enklere å fantasere enn å bare tenke.) Og hvertfall prøve å plassere seg i noen båser, fordi det er vel en fot innenfor de fleste båsene? Kan forstå det kan være vanskelig. Ikke hjelper det på om en kommer fra en trygg og lite eksperimentell bakgrunn. Men det ordner seg vel. Enten det er en jente eller gutt en ender opp med. Fra utlandet eller ikke. I jobb eller på nav. Det trenger jo ikke nødvendigvis å bety så mye vel. Men det kan jo. Lykke til videre hvertfall. Anonymous poster hash: 79306...25b
Gjest *MaggieQ* Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tror du er seksuelt nysgjerrig og om du prøver jentesex og liker det så er du biseksuell. Om du forelsker deg og får dype følelser så er du enten bifil(om du også faller for menn) eller lesbisk om du innser at kun er kvinner du forelsker deg i etter å ha prøvd ut en annen kvinne. Ville startet med jentesex så tror jeg du raskt finner ut hva som er rett for deg.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Kan det være at jeg bare ikke har møtt den rette mannen som tar meg med storm? Anonymous poster hash: fc3d3...d9f Hva mener du med å bli tatt med storm? Anonymous poster hash: 6df38...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå