Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en nett-kamerat som jeg har chatta med i rundt ti år. han er mye ensom og jeg har vært litt med ham in real life. han har masterutdannelse, men har aldri jobbet, og lever på foreldrenes midler midt i oslo sentrum i en egen leilighet.

poenget med han er at han er så utrolig uattraktiv fysisk sett. han er lav, har merkelig kropp, så lite uappetittelig å se på at jeg sjeldent ser han lenge inn i ansiktet om gangen, de fleste kan jeg fint ha lang øyekontakt med. personlighetsmessig er han litt kjedelig, gir lite av seg selv, tar lite initiativ, er "skeptisk" til veldig mye, snakker litt om hvordan det hadde vært å være veldig rik (?), han lukter ikke særlig godt, ser pysete ut og så tror han at jeg er sur når jeg til slutt blir litt "sliten" av å være med han. klesmessig har jeg hjulpet han endel og gjort ham bevisst, så han kler seg heldigvis ikke som en uteligger.

Nå som jeg blir eldre merker jeg at forholdet vårt stagnerer endel, han har ingen erfaringer med å være i forhold med andre, og jeg kan ikke snakke om andre gutter heller for da blir han sur, vet at han var ganske forelska i meg før. hvis jeg skal rangere utseendet hans fra 1 til 10 må det vel bli en 2-er.. han har masse kviser, feit hud, og det har jeg ikke noe imot, men det er hele kombinasjonen av veldig små utrygge øyne, rett og slett hele den fysiske pakka. føler meg sliten etter å ha vært med han, men han er veldig snill og omtenksom, og vi har en slags spesiell forbindelse i og med at jeg vise andre sider av meg selv med han og vi interesserer oss for samme tema. han er også en mester i å finne ut hvordan han skal få meg til å le på, i tillegg til at han tåler mine idiotiske spøker som er på bunnivå.

ikke spør meg om hvorfor vi er "venner" den dag i dag, når jeg leser dette begynner jeg nesten å undre litt selv.

Vær så snill, ikke arrester meg for denne smålige forklaringen av en annen person .. noen som har vært i lignende vennskapsforhold?

Anonymous poster hash: 653e4...76d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært i en vennskap der jeg ble kjent med dem over internett, men jeg har hatt en venn som har vært mindre attraktiv.

Møtte han på universitetet jeg da. Vi var i et felles prosjekt sammen, så var mye sammen i to semestre. Han var ca. 2 meter høy, og veldig overvektig. Det vil med andre ord si at fyren var utrolig svær. Pga. en ulykke når han var liten er ansiktet deformert, bl.a skjeiv kjeve, tenner og nese, og det ene øyet var noen cm. over det andre. Han var også på vei til å bli skallet, og hadde ellers tynt hår. Han var generelt sett ikke så pen, gikk alltid i alt for store t-skjorter, og han sa mange rare ting og var også skeptisk og negativ. Han var også frekk innimellom, jeg var jo ikke så flink med de IT-greiene siden jeg, hadde et annet fag i det prosjektet. Men han var morsom, og (bortsett fra de frekke kommentarene) var han trivelig og tok vare på de andre slik at alle møtte opp og bidro. Men vi har ikke tilbragt noe tid sammen etterpå da, så det var et kortvarig vennskap..

Anonymous poster hash: d4fc6...571
AnonymBruker
Skrevet

jeg har en nett-kamerat som jeg har chatta med i rundt ti år. han er mye ensom og jeg har vært litt med ham in real life. han har masterutdannelse, men har aldri jobbet, og lever på foreldrenes midler midt i oslo sentrum i en egen leilighet.

poenget med han er at han er så utrolig uattraktiv fysisk sett. han er lav, har merkelig kropp, så lite uappetittelig å se på at jeg sjeldent ser han lenge inn i ansiktet om gangen, de fleste kan jeg fint ha lang øyekontakt med. personlighetsmessig er han litt kjedelig, gir lite av seg selv, tar lite initiativ, er "skeptisk" til veldig mye, snakker litt om hvordan det hadde vært å være veldig rik (?), han lukter ikke særlig godt, ser pysete ut og så tror han at jeg er sur når jeg til slutt blir litt "sliten" av å være med han. klesmessig har jeg hjulpet han endel og gjort ham bevisst, så han kler seg heldigvis ikke som en uteligger.

Nå som jeg blir eldre merker jeg at forholdet vårt stagnerer endel, han har ingen erfaringer med å være i forhold med andre, og jeg kan ikke snakke om andre gutter heller for da blir han sur, vet at han var ganske forelska i meg før. hvis jeg skal rangere utseendet hans fra 1 til 10 må det vel bli en 2-er.. han har masse kviser, feit hud, og det har jeg ikke noe imot, men det er hele kombinasjonen av veldig små utrygge øyne, rett og slett hele den fysiske pakka. føler meg sliten etter å ha vært med han, men han er veldig snill og omtenksom, og vi har en slags spesiell forbindelse i og med at jeg vise andre sider av meg selv med han og vi interesserer oss for samme tema. han er også en mester i å finne ut hvordan han skal få meg til å le på, i tillegg til at han tåler mine idiotiske spøker som er på bunnivå.

ikke spør meg om hvorfor vi er "venner" den dag i dag, når jeg leser dette begynner jeg nesten å undre litt selv.

Vær så snill, ikke arrester meg for denne smålige forklaringen av en annen person .. noen som har vært i lignende vennskapsforhold?

Unnskyld meg, men det er du som har problemet, ikke han. Han fortjener bedre enn deg. Jeg har aldri i mitt liv møtt noen jeg ikke har kunnet sett rett i øynene i mer enn et par sekunder, da er man virkelig på kjøret.

Det du sier her med at det stagnerer, vel, jeg syntes det virker rart, for det burde ikke gjøre det i og med at dere tydeligvis kan snakke om ting sammen, le av hverandre, hvis det ikke hadde vært for alt annet, vet du, så hadde han vært ypperlig kjæreste. Jeg har litt vanskelig for å se for meg at han er 2.

Jeg ble rangert ganske lavt av ei en gang, dette var en overfladisk person, mens jeg har fått høre av langt penere jenter at jeg ligger på mye mer enn de 4 av 10 "stjernene" hun ga meg. Som regel mellom 8-9.5 (høyest). Kan godt hende denne fyren minst er en 5'er, men at du av din overfladiske natur har vanskelig for å se det fine i ham.

Det at han lukter vondt, vil det si dårlig ånde, kropslukt? what? Du har hjulpet han med klær, så prøv å hjelp han med det andre og. Kropslukt er alfa omega, jeg ville aldri vært sammen med en som luktet, det er sikkert noe av grunnen til at han ikke har datet, ikke utseendet i seg selv.

Jeg dater folk basert på hva de har i toppen, ikke hvordan de ser ut, men det som er turn-off for meg vond kroppslukt, og det er faktisk fullt forståelig.

Mye av det du sier gjør at jeg ikke kan se på deg som en god venn når det gjelder denne fyren, han har det bedre uten deg, hvis du skal henge han ut her med all denne fikseringen på utseendet hans.

Anonymous poster hash: de0cc...aad

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg har en kamerat som er utrolig stygg, men vi er gode venner uansett.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har hatt flere mannlige venner som jeg ikke har funnet tiltrekkende, og som ikke har et utseende som nødvendigvis scorer spesielt høyt rent generelt, men jeg har enda til gode å bli brydd av det. Da skal det litt mer til. På jobben kom det inn en kvinne her om dagen som hadde brannskader eller syreskader i hele ansiktet, da skal jeg innrømme at jeg ble litt brydd de første par minuttene, for det så forferdelig ut, men det gikk også raskt over. Jeg synes det høres ganske overfladisk ut å henge seg opp i dette, om ikke annet burde du da før eller senere bli vant til at det er slik han ser ut, og slutte å tenke så mye på det.

• Liker 1
Gjest fomle
Skrevet

Send han til meg du så skal jeg gi han det han fortjener(lamgt bort fra deg) tenk viat noen hadde sakt slike ting om deg da??

AnonymBruker
Skrevet

Herr heftig og raindrops. At dere ikke finner dem tiltrekkende betyr ikke at dem er stygge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ikke at jeg bryr meg så mye om de er bare overfladisk stygg. Om de har en veldig stygg personlighet i tillegg kan jeg bli brydd.

For meg skinner personlighet så sterkt at det er utrolig vanskelig for meg å dømme noen og hvor attraktiv de er basert kun på utseende. Jeg kan si at skjeve tenner er styggt, eller fet tynnt hår osv. Men jeg hadde ikke klart å si personen med de trekkene er stygg, basert kun på det.

Ikke meningen å spille helligere enn deg holdning, men det er jo litt absurd at du kan omtale en venn som jeg anntar du er glad i på den måten? Du ser vel litt skjønnhet i ham selv om han er lav..? (Eller hva det var for no som var så uttålelig)

Anonymous poster hash: 0a5d2...054
Gjest Raindrops
Skrevet

Herr heftig og raindrops. At dere ikke finner dem tiltrekkende betyr ikke at dem er stygge.

Skrev jeg "stygg" noen steder i innlegget mitt? Nei.

Har jeg påstått at jeg sitter med fasiten på hva som er pent og stygt? Nei.

Jeg beskriver ikke andre mennesker som stygge. Det er likevel ikke til å stikke under en stol at noen har vært heldigere med utseende enn andre, og om man omgås samme person ofte og lenge nok, er det en smal sak å danne seg et inntrykk av hvordan resten av omgivelsene reagerer på vedkommendes utseende. Og nå snakker jeg selvfølgelig helt generelt.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Den personen jeg snakket om ville av de aller fleste blitt kategorisert som stygg om de hadde vært ærlige. Så da går jeg rett til grøten og sier at han er stygg.

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg synes han er stygg er vel fordi han har en kontrollerende og mistenksom personlighet. Det gjør ham veldig uattraktiv. Ts.

"Du lagde middag til xxx, det har du aldri gjort mot meg" og etter jeg er sliten etter en lang uke "jeg får bare restene av deg", mens han aldri gidder å muntre meg opp utenom når jeg styrer skuten. Har kuttet ham ut en del ganger, og han skjønner ikke hvorfor for han er jo så snill og grei i følge seg selv. Han er en sjalu fyr.

Mistet interessen for ham for en del år siden, men møter ham ca et par ganger i året, og da blir jeg lamslått over hvor lite pen utseendemessig han er og hvor needy han er.

Gjest Vampen
Skrevet

Brydd? Fordi noen er mindre pene? Hvorfor i all verden skulle jeg bli det?:klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...