lilje28 Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg og min kjære skal gifte oss i august 2014, men vi sliter veldig med å finne lokaler til datoen vår, da det meste er opptatt. Er det noen som vet om noen fine lokaler i Lørenskog eller Lillestrøm-området? Vi skal gifte oss i Lørenskog, så vil helst ikke lenger ut enn Lillestrøm. Kan evt. også ha selskapet i Oslo. Til nå har vi vært innom Losby, Olavsgaard, Slogum gård, Hellerud gård, Samfundet i Lillestrøm, Doktorgården i Lillestrøm og Nordre Skøyen Hovedgård. Vi skal ha 50-80 gjester og det spiller ikke så stor rolle om det er servering der eller om vi må ha catering.
super-ida Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Det er ikke like fancy som losby, men velhuset på leirsund er faktisk ganske okay Odd fellow på strømmen? Fagerborg hotell, arena hotell?
super-ida Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Gårjo ann å se andre veien også , er jo ikke lange turen fra lørenskog til høybråten, stover, grorud, heller....
CathFoto Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Dere har jo vært de fleste stedene jeg kommer på, men det er kanskje noe på Gjelleråsen/Nittedal? Ellers er det Mortens Kro, noe ved Høybråten togstasjon, Årvoll Gård, samfunnshus på Rælingen, Odd Fellow på Strømmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå