AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 ...og jeg er gift. Jeg vil ikke føle meg sånn egentlig. Blir utrolig lei meg, jeg er sikker ikke den eneste som har gått gjennom noe sånt? Jeg har vært gift i noen år nå og har en fantastisk mann som jeg elsker. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten han. Likevel har jeg sånne rare "følelser" for andre noen ganger. Ikke sånn at jeg har tenkt over dette, tror det er normalt. Men nåååå, gud! Synes han kollegaen min er så utrolig kjekk og sjarmerende og vet ikke helt hvorfor, han er helt motsatt av hva jeg pleide å like, sånn utseendemessig. Det er kjempe rart, har funnet meg selv stalket han på Facebook!!! og har bare sånne vonde følelser rundt dette. Jeg tror at det som gir med en liten kick, er at jeg føler meg som 14 igjen, når jeg så på gutter jeg likte og ble litt "forelsket" Jeg går og føler meg konstant skyldig, venter på at det bare går over. og bare FYI. Jeg har aldri hatt noe "forhold" til denne mannen. Har hilst på han to ganger og pratet med han en gang, kun jobbrelaterte ting. Jeg tenkte at jeg bare var fysisk tiltrukket av han, men når jeg så på facebooksiden hans (jaaa, føler meg som den verste psycho, vi ER ikke venner på Face) så jeg en utrolig interessant kar med et interessant liv, og jeg tror også at han er singel. Har gått rundt og håpet på at han er homo eller har kjæreste, hadde følt meg lettet!!! noen som har vært i en lignende situasjon? hvordan gikk dette over? Anonymous poster hash: 4ecc9...e54
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tror ikke dette er direkte uvanlig, jeg har fått dette en gang selv om jeg også er lykkelig gift. Det går som regel over av seg selv. Om du synes det er litt plagsomt så kan du forsøkt å "sulte" følelsen ved å prøve å unngå kollegaen det er snakk om (sett at dette er mulig å gjøre uten at det blir rart". Anonymous poster hash: a122b...fb3
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Tenk på noe som smaker vondt eller lukter vondt (f.eks råtne rekeskall) hver gang han dukker opp i tankene dine . For andre fungerer det å tenke på svigermor for å miste lysten...
Pinkee Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Tror dette er helt normalt, han er en fantasi som du bruker for å krydre livet. Tror vi mennesker er skapt slik, vi finner krydder både her og der. Det du må gjøre, er å ta en alvorlig samtale med deg selv. Vil du bytte ut ektefellen med denne nye, spennende typen? Å det svaret bør du ha før du evnt prøver deg på han. For hvis svaret er ja, så ordner du opp med ekteskapet først, så sjekker du en ny. Hvis svaret er nei, så får du bare se på det som en fin måte å øke hjertekapasiteten på Å så får du begynne å sulte ut følelsene for han. Slutt å stalke, slutt å drømme, ta et tak i mannen din, å demp sulten med han
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Jeg opplever det ganske ofte. Blir lett betatt av folk sånn generelt, men noen ganger blir jeg hodestups forelsket i en kollega eller noen jeg har møtt. Jeg har aldri gjort noe med disse følelsene, og når jeg får ting på avstand, går det alltid over.Anonymous poster hash: fb473...659 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå