AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har holdt på med denne mannen en stund, men har offisielt ikke vært kjærester før nå nylig. I går var han ute med to venninner som skal reise på utveksling fremtil jul, og hadde en slags avskjed. Dette er hans bestevenninner, men jeg har bare møtt de en gang eller to. De var ute å spiste, hadde seg ei pils eller to, og tok seg videre til en pub og drakk. Deretter hadde de tre "narch" hos hu ene. Men så ble han der i natt, noe jeg er usikker på hva jeg føler for. Jeg er ikke sint, sur eller noe, bare ikke helt komfortabel med tanken på overnattingsdelen. Selv om jeg ikke finnes usikker på han, jeg er trygg på at det ikke skjer noe mellom dem, og at det har gått greit for seg.. Men likevel plager overnattingsdelen meg noe, også er jeg nokså usikker på hvorfor. Hva tenker dere andre om dette? Anonymous poster hash: 8f7de...904
Gjest Chloè Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tenker at det er helt greit siden dette er hans bestevenninner. Hadde det vært en ny venninne derimot,hadde det ikke vært greit.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tenker at det er helt greit siden dette er hans bestevenninner. Hadde det vært en ny venninne derimot,hadde det ikke vært greit. Mannen min var utro mot meg med hans bestevenninne, så vet nå ikke helt jeg. Anonymous poster hash: 579b4...3c7 4
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Jeg har holdt på med denne mannen en stund, men har offisielt ikke vært kjærester før nå nylig. I går var han ute med to venninner som skal reise på utveksling fremtil jul, og hadde en slags avskjed. Dette er hans bestevenninner, men jeg har bare møtt de en gang eller to. De var ute å spiste, hadde seg ei pils eller to, og tok seg videre til en pub og drakk. Deretter hadde de tre "narch" hos hu ene. Men så ble han der i natt, noe jeg er usikker på hva jeg føler for. Jeg er ikke sint, sur eller noe, bare ikke helt komfortabel med tanken på overnattingsdelen. Selv om jeg ikke finnes usikker på han, jeg er trygg på at det ikke skjer noe mellom dem, og at det har gått greit for seg.. Men likevel plager overnattingsdelen meg noe, også er jeg nokså usikker på hvorfor. Hva tenker dere andre om dette? Anonymous poster hash: 8f7de...904 Er det greit for han om du sover over hos 2 mannlige venner, da?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Mannen min var utro mot meg med hans bestevenninne, så vet nå ikke helt jeg. Anonymous poster hash: 579b4...3c7 Er det slik at en mann sjelden lar være å ha ønsker om sex fra sine kvinnelige venner? En mann sa dette til meg... :/
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 For min del hadde det kommet helt an på hva slags inntrykk jeg hadde av hans forhold til disse venninnene. Min eks hadde for eksempel også en "bestevenninne", og de endte (selvfølgelig) opp med å ha sex, for han var forelsket i henne. En annen eks fikk ikke sex, men innrømmet å være forelsket i sin "bestevenninne" (som bare var "venninne" med han fordi han var kjekk å ha, og gjorde alt for å ødelegge mellom oss, selv om hun ikke hadde følelser for han, sa hun i hvert fall). Anonymous poster hash: 24ae9...ab5 3
Gjest Chloè Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Mannen min var utro mot meg med hans bestevenninne, så vet nå ikke helt jeg.Anonymous poster hash: 579b4...3c7 Sånn kan det gå,men som en fersk kjæreste kan man ikke være helt hysterisk å plutselig nekte mannen å være med venner som han har hatt i mange år.
Gjest Blomst83 Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Sånn kan det gå,men som en fersk kjæreste kan man ikke være helt hysterisk å plutselig nekte mannen å være med venner som han har hatt i mange år. Nettopp!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Takk for alle forløpige tilbakemeldinger. Jeg prøver også å tenke litt slik at det er hans beste venninner og at det derfor ikke er så galt. Han hadde nok aldri gjort det med noen andre, det håper jeg virkelig ikke. Og han har ikke lagt sjul på at dette, og sendte en melding for å informere meg om dette, som jeg våknet opp til. De er gode venner, som har vokst opp sammen, kjent hverandre i mange mange år. Jeg er ikke utrygg på noe vis om at det skulle være noe mellom de, det er jeg veldig trygg på. Det er spesielt hun ene han er veldig god venn med, og hun andre som gjerne "følger litt med på lasset". Hun har ikke prøvd å ødelegge mellom oss. Har vært positiv til meg, og prøvd å bli kjent. Men jeg har også dårlig erfaring fra en eks, og hans venninne, som gjerne gjør meg noe skeptisk.. Jeg er usikker på om han ville reagert om situasjonen var motsatt. Men jeg tror kanskje det ville gått i orden. Han er ikke fyren som reagerer på særlig jeg gjør, har ikke satt noen grenser eller annet. Så jeg tror han stoler mye på meg, og føler at jeg kan gjøre det jeg vil. Jeg har inntrykket av at de har ett ok forhold. Men jeg føler meg gjerne noe "trua". De har jo tross alt kjent hverandre i mange år, og han "passer" gjerne litt på de, forsvarer de og slik. Men når vi er på byen sammen, så blir han heller med meg og mine venner på de utestedene vi går på, kontra hvor de venninnene hans drar. Anonymous poster hash: 8f7de...904
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 TS over forresten Anonymous poster hash: 8f7de...904
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Sånn kan det gå,men som en fersk kjæreste kan man ikke være helt hysterisk å plutselig nekte mannen å være med venner som han har hatt i mange år. Nei, helt sant. Takk. Hvis jeg begynne å bli sur, klagete og kjerring, så vil han jo heller vike fra meg enn å "ta mitt parti" (i mangel på bedre formulering) Anonymous poster hash: 8f7de...904 2
Lilliani Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Sånn kan det gå,men som en fersk kjæreste kan man ikke være helt hysterisk å plutselig nekte mannen å være med venner som han har hatt i mange år. Helt enig! Klart, jeg forstår godt at du synes dette er ekkelt, ts. Men du sier selv at du er helt trygg på ham. Stol på magefølelsen din, du! Om du begynner å lage bråk om dette kan det fort blåses opp til unødvendig krangling. Og tro meg - det er ikke kult å ikke ha en god tone med bestevenninna! De har irriterende mye de skulle sagt for enkelte mannfolk! Og du sier jo at de er positive til deg! Ikke ødelegg det! Dessuten skal de jo bort også! :)
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tror ikke du har noe å frykte, og det er gode tegn både at kjæresten din gir deg tillit (ofte et tegn på at han stoler på seg selv også) og informerer deg om hvor han sover. Det er nok menneskelig å føle seg litt sjalu eller truet, men jo tryggere du blir på kjæresten - noe du har mulighet til om han oppfører seg åpent og bra - jo mindre sterke vil forhåpentligvis de følelsene bli. Anonymous poster hash: 7dbba...510
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 En mann med bestevenninner... Hahahaha... er det muulig??
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 En mann med bestevenninner... Hahahaha... er det muulig?? Hva er rart med det? Jeg har selv en bestevenninne. Vi har vært venner i 20 år snart. Aldri rørt hverandre. Jeg har samboer og hu er gift
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Hadde TS sin kjæreste overnattet hos en kompis, han hun ikke reflektert over det en gang. Så hvorfor skape masse tull og intriger i ett forhold ved å ha nære "bestevenner" av et annet kjønn? Det er bare rart.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Sånn kan det gå,men som en fersk kjæreste kan man ikke være helt hysterisk å plutselig nekte mannen å være med venner som han har hatt i mange år. Jeg syns ikke det er hysterisk å reagere på at kjæresten overnatter hos andre kvinner. Det er jo ikke snakk om at de skal nektes å være sammen, men at han kommer hjem og sover. Syns ikke det er et spesielt urimelig krav, selv om forholdet er ferskt. Noen hensyn må man faktisk ta når man blir sammen med noen.
Gjest Marmot Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Jeg syns ikke det er hysterisk å reagere på at kjæresten overnatter hos andre kvinner. Det er jo ikke snakk om at de skal nektes å være sammen, men at han kommer hjem og sover. Syns ikke det er et spesielt urimelig krav, selv om forholdet er ferskt. Noen hensyn må man faktisk ta når man blir sammen med noen. Jeg er helt enig i dette. Jeg har en nær venn som er mann, og han kunne likegodt vært homo, så uinteresserte er vi i hverandre. Før jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, kunne vi godt overnattet hos hverandre, men så lenge en av oss har kjæreste er det helt uaktuelt at vi overnatter alene i samme hus, selv om vi hadde ligget på hvert vårt rom. Ikke fordi vi ikke stoler på hverandre alle 3, men fordi jeg hadde vært ganske ukomfortabel om kjæresten min overnattet alene med ei jente. Det synes jeg det må være lov å være.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Jeg syns ikke det er hysterisk å reagere på at kjæresten overnatter hos andre kvinner. Det er jo ikke snakk om at de skal nektes å være sammen, men at han kommer hjem og sover. Syns ikke det er et spesielt urimelig krav, selv om forholdet er ferskt. Noen hensyn må man faktisk ta når man blir sammen med noen. Enig. Det er snakk om respekt for den man er sammen med. Gutt med "bestevenninner" som ikke ønsker sex med dem? Aldri i livet. Når man har levd noen år vet man at det bare er tull.Anonymous poster hash: c929c...be8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå