Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par måneder siden ble jeg dumpet av dama. Vi hadde vært sammen i 2,5 år og jeg var ganske langt nede etter bruddet. Jeg ville ikke prate om det, helst ville jeg egentlig ikke prate med noen om noen ting. Jeg har ei veldig god venninne jeg har kjent i fem år. Vi er åpne med hverandre og prater om alt sammen. Hun har slitt psykisk det siste året, med angst og depresjoner, men går til psykolog. Hun prøvde å ta kontakt med meg under denne perioden hvor jeg ikke ville prate med noen, som varte i rundt tre uker. Jeg stengte henne ute, hun tok til og med kontakt en dag og sa hun trengte å prate med meg fordi hun trengte noen som kunne få henne til å smile. Jeg ignorerte det og det er kanskje litt teit, men jeg angrer forferdelig på akkurat det. Jeg takla ikke akkurat det bruddet veldig bra, men spesielt den episoden hvor hun trengte meg og jeg ikke var der, er noe jeg har tenkt mye på. Jeg følte at jeg skuffet henne, det har jo gått noen uker siden dette og vi er fortsatt venner. Men jeg føler meg fortsatt litt slem pga en ene episoden der. Bør jeg unskylde meg for at jeg oppførte meg slik jeg gjorde?

Jeg har unnskyld meg sånn generelt og hun sa det var greit. Men akkurat den ene episoden gnager på meg av en eller annen grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hvis episoden plager deg enda så syns jeg du skal be om unnskyldning en gang til, at du tenker på det enda. :)

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Virker jo som dere ønsker det beste om hvarandre.

Om dette er noe du går å tenker på ville jeg unskyldt meg, like mye for din egen del om det går å gnager på deg.

Det kan jo være like vanskelig å dumpe noen som å bli dumpet.

AnonymBruker
Skrevet

Hun setter nok pris på at du husker den episoden/har registrert den selv om du ikke kunne være der for henne.

Synes ikke du trenger å unnskylde deg i ordets rette forstand - for du har jo ikke gjort noe galt, men sikkert greit for både deg og henne og snakke om det (forklare henne det).

Anonymous poster hash: cc121...eb2
Gjest Janne
Skrevet

Ja, det syns eg du skal gjere. Forklare ho at du har så frykteleg dårleg samvit, at du går og tenkjer på dette enno.

Betre å be om orsaking ein gong for mykje enn for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...