Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Konepone
Skrevet

Mannen min har måttet jobbe ekstra mye i det siste og har da selvfølgelig vært veldig trøtt og sliten når han har kommet hjem på kvelden. Og jeg savner sex!

I natt drømte jeg at jeg hadde hatt sex med en annen mann flere ganger. Og at det liksom ikke telte som utroskap siden det var utenlands.

Jeg pleier å fortelle mannen min om hva jeg drømmer, selv de gangene jeg drømmer at jeg har en annen kjæreste (da eksisterer liksom ikke mannen min i drømmen), men jeg vil ikke fortelle om denne. Blir jo litt skamfull. :-(

Men jeg vil jo selvfølgelig ikke være utro. Elsker mannen min og vil ikke ha noen andre.

Hvorfor drømmer jeg sånn??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo. Du er ikke utro selv om du drømmer om andre menn. Det er en DRØM! Vi mennesker klarer ikke å bestemme hva vi skal drømme. Alt folk skal plages med....

Anonymous poster hash: fe8b6...8fa
  • Liker 2
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Hahahaha! Når jeg drømmer om at jeg er utro så sier jeg bare til typen: I natt drømte jeg at jeg hadde sex så da er det på tide å ha litt mer sex in real life :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg satt og så på Fødeavdelingen igår på TV. Siden vi prøver å få barn selv. Så i natt drømte jeg at vi fikk en datter. Vi var utrolig glad, men hun hadde kommet før tiden så vi hadde ikke fått kjøpt noe enda... Og vi hadde ikke blitt enig om noe navn heller.

Igår natt drømte jeg at katten min som av og til stikker av kunne svømme som en pingvin.

Drømmer som regel litt om det jeg går og grunner på. Og av og til er det bare tull og tøys.

• Liker 1
Skrevet

Du drømmer slik fordi du (som du sa selv) savner sex! Altså så er du litt seksuelt frustrert. Kanskje du savner litt nærhet også. Dette er absolutt ikke noe å ha dårlig samvittighet for, det er bare en drøm. "Problemet" løser seg selv når mannen din ikke må jobbe så mye, og får tid til sex og kos. Ikke tenk mer over det kjære deg! Om du føler deg dårlig for å ikke fortelle han det, så gjør som MaggieQ over her nevner og si at du drømte om å ha sex, og at det derfor er på tide med litt real life action ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! :)
Føler jeg har masa for mye om sex nå så får vel bare ta tiden til hjelp...

TS. Konepone

Anonymous poster hash: c5f3c...3cd
Skrevet

Man lever ikke etter hver drøm man har. Kan jo bare tenkes du savner sex. Og så kan du jo si det siste til mannen, at du savner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...