AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 I helgen var jeg på vors hos ei venninne, der var det en gutt som var veldig stille og rolig. Han ble litt mer pratsom etter han hadde drukket litt og vi begynte å prate sammen. Jeg fikk et veldig godt førsteinntrykk av han, jeg merket at han småflørtet litt med meg og jeg ble litt sjarmert. Det virket som om det var noe han ikke gjorde ofte, fordi han var veldig forsiktig. Når vi gikk til utestedet holdt vi rundt hverandre og selvom han møtte på enda flere kompiser der så satt han og holdt rund meg og pratet med meg. Utefor utestedet, når vi skulle gå hver vår vei, så sa vi først bare ha det og at vi skulle snakkes. Så etter jeg hadde tatt et par skritt, hørte jeg han si navnet mitt. Jeg snudde meg også la han hendene sine på hoftene mine og kysset meg. Så bare smilte han og sa ha det igjen. Jeg ble veldig baff og samtidig utrolig betatt. Vi har pratet i dagene etter og han er veldig ålreit. Noe annerledes enn det jeg så for meg, han er ikke så sjenert når man blir kjent med han egentlig. Jeg ble veldig betatt av han den kvelden og er det fortsatt. Hva er neste steg nå? Prate mer, eller møtes allerede? Anonymous poster hash: 8320c...e56 1
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Bare prat litt med han, vent til han ber deg ut. Om han ikke gjør det i løp av noen dager kan du be han ut Ikke stress Det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå