Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om trygge steder annet en itunes hvor man får kjøpt mp3-sanger enkeltvis lovlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spotify for eksempel, kan kjøpe musikk der og.

AnonymBruker
Skrevet

Amazon, Spotify, iTunes.

Anonymous poster hash: 767db...77a
AnonymBruker
Skrevet

Spotify har sluttet med salg og nedlasting av mp3, dessverre. Jeg pleide å laste ned derfra før men plutselig etter nyttår var det ikke mulig lenger.

Anonymous poster hash: 6a844...364
Skrevet

meh... amazon hadde ikke den jeg lette etter. andre forslag mottas med takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en del fra Bandcamp, men da er det en egen side som artisten/plateselskapet lager.

Anonymous poster hash: 767db...77a
Gjest BabyBlue
Skrevet

Du kan kjøpe fra artistens egen hjemmeside som regel, hvis ikke er Amazon, Itunes.com og google music.

Skrevet

itunes er uaktuellt og amazon/google hadde ikke.

skjønner egentlig godt hvorfor folk blir "tvunget" til å laste ned ulovlig når det er så vanskelig å finne et lovlig alternativ som ikke tvinger deg til å enten laste ned hele albumet eller starte kontoen med å føre over 15/25/30 dollar i starten som du fint kunne brukt til andre ting.

jeg ønsker meg en enkel løsning hvor man kan kjøpe enkeltvise sanger og betale der og da med f.eks paypal uten å opprette kontoløsninger etc (dagens hjertesukk).

Gjest gjest17
Skrevet

For elektronisk musikk er Beatport og Juno genialt :-)

Skrevet

juno hadde ikke og beatport fant jeg ikke registrerings og kjøpskravene på ? er de også av typen "du må føre over XX dollar før du kan kjøpe noe" ?

Skrevet

Wimp

wimp er streaming, jeg er ute etter å laste ned filen uten å måtte innstallere masse ræl jeg aldri bruker.

https://shop.klicktrack.com/musikkonline

Anonymous poster hash: 23e83...d4a

de ser ut til å kun tilby hele album ?

Gjest gjest17
Skrevet

juno hadde ikke og beatport fant jeg ikke registrerings og kjøpskravene på ? er de også av typen "du må føre over XX dollar før du kan kjøpe noe" ?

Hva mener du, som i abbonneringstjeneste?

:-)

Skrevet

Du kan kjøpe fra artistens egen hjemmeside som regel, hvis ikke er Amazon, Itunes.com og google music.

Vi har ikke Google Music i Norge, så da må man eventuelt jukse på seg utendlandsk IP, og da er det plutselig ikke lovlig lengre.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg laster ned til min Mp3 spiller fra Spotify. Riktignok er det ikke gratis men et månedsabbonnement.

Skrevet

På iTunes; får man ikke tilbakebetalt beløpet med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...