Gå til innhold

Musekonsert imorgen - Telenor Arena, noen som skal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har billett til Musekonsert imorgen som jeg har gledet meg til lenge, men så har jeg ingen å dra med.. Er det noen her som skal?

Eller så vurderer jeg nesten å dra alene, men frykter at jeg når toppen av ensomhet da - haha..

Mvh

Anonymous poster hash: 1bfae...c70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.

Med takne på at telenor arena har sitteplass for en 15-20 000 ettersom hvordan man stabler, så er det vel en overveiende sangse for at flere enn du skal dit.

Vær selvstendig, gå alene og kos deg!

Gjest Gjest
Skrevet

Dra!!! Du kommer til å angre om ikke. Så dem på roskilde, var 110% rått!

Skrevet

Hei!

Har billett til Musekonsert imorgen som jeg har gledet meg til lenge, men så har jeg ingen å dra med.. Er det noen her som skal?

Eller så vurderer jeg nesten å dra alene, men frykter at jeg når toppen av ensomhet da - haha..

Mvh

Anonymous poster hash: 1bfae...c70

Jeg skal også dit imorgen.

Gjør ikke noe å dra på konsert alene. Hørt at Muse er veldig bra live. Så jeg gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er en musekonsert? Musevisa på repeat?

Anonymous poster hash: b2e22...d12
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal dit med tre venniner. Heng deg gjerne på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal dit med ei venninne:D

Kommer dere til å møte opp lenge før eller??

TS: Dra på konsert!!

Anonymous poster hash: 8fdde...197
Gjest ZZZZZ
Skrevet (endret)

Jeg skal dit, muligens alene. Du burde dra, de er utrolig (!!!) bra live, jeg har sett de live én gang før. Ingen andre enn deg bryr seg om at du er der alene. Folk er fine sånn sett - de bryr seg for det meste bare om seg selv ;)

Endret av ZZZZZ
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg skal dit. Jeg reiser ned med folk, men blir alene deler av konserten og synes det er digg å være litt alene også.

Skrevet

Jeg skal dit med kjæresten :-) Du burde absolutt dra, de er kjempebra live!

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer om man har med seg speilrefleks??

Skal kikke litt i byen og sikkert ta noen bilder med venner osv.. før konserten. Eneste kameraet jeg har er speilrefleks. Vil gjerne ha det med, men vet at det ofte står at "foto er forbudt".

Blir det tatt i fra deg ved inngangen? Får man det evt. tilbake? Eller får man bare ikke komme inn?

Skal dere ha med kamera?

Anonymous poster hash: 8fdde...197
AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man ikke ta med seg inn på en konsert?
Det er ikke lov å ta med seg gjenstander som kan være en fare for en selv, andre gjester eller artister. Det vil si at våpen, pyroteknisk utstyr, gjenstander som nagler, kniver, paraplyer osv vil bli beslaglagt i inngangene. Medbrakt alkohol, mat, drikke, flasker og bokser er heller ikke tillatt. Klær eller flagg med tekst eller symboler som uttrykker forakt for en etnisk gruppe, eller en annen gruppe.

Dersom det er satt opp fotoforbud fra arrangørs side vil også fotoapparater kunne bli inndratt, dette gjelder særlig store kameraer med gode objektiver.

Hvor kan jeg finne hittegods og beslaglagte gjenstander?
Har du mistet noe på Telenor Arena vil det være mulig å sende en mail til [email protected]. Husk å beskriv det du har mistet/glemt på best mulig måte.
Hittegods og beslaglagte gjenstander blir overlevert til Asker og Bærums politikammer to uker etter arrangementet er ferdig.
Asker og Bærum politikammer
Telefon: 67 57 60 00
Besøksadresse: Kjørboveien 33, 1337 Sandvika
Mandag - fredag: 08.15 - 14.30.

Jeg tror du bør finne en annen løsning for kamera.

Anonymous poster hash: 3fa26...2aa
Skrevet

Vurderer å dra innover, og blir da reisende alene da mine venninner ikke er så begeistret for Muse. Send meg gjerne en PM om du har lyst til å møtes. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...