Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Fikk innbydelse til en årlig cowboyfest i dag - og nå tenkte jeg å høre med dere - hvor i all verden får jeg tak i antrekk til denne festen - så gjennomført som mulig selvfølgelig.. Er selvfølgelig glad for tips og råd generelt rundt denne typen antrekk.. Boots, hatt, skjørt/bukse, skjorte el. l osv osv... Venter i spenning på mange kreative tilbakemeldinger...
Gjest the imp Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 Hvor i landet bor du? Vet at det er mulig å få leid diverse kostymer oppe ved Colosseum, har selv vært der og leid kostyme en gang, men det ble ganske dyrt..... Ellers kan du få tak i det på Festmagasinet Standard. Det ligger i Prinsens gate. Søk etter kostyme og stedet du bor (eller evt nærmeste by) og jeg vil tro du får opp noen treff.
Grooo Skrevet 18. april 2004 #4 Skrevet 18. april 2004 På Vinterbro-senteret hadde det dukket opp en butikk som leide ut masse forskjellig karnevalsutstyr, antrekk til voksne kostet 200 kr og de hadde mye fint! Så ikke etter cowboy-klær, men kanskje de har?? Kommer jo ann på hvor i landet du holder til også da...
philippa starck Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 Cowboyfest er knallgøy!! Vi hadde cowboyfest i min mann sin 30-årsdag - i en stall... Mange kreative antrekk der, ja! Selv var jeg gravid da, så antrekkene ble noe begrenset, men jeg så veldig "cowboysk" ut i jenaskjole med rød polo under, støvsjal rundt halsen, fletter, cowboyboots og matchende gevær... Du trenger jo ikke å leie noe - det kuuleste er jo å buke det du har. Min venninne så ut som hun var klippet rett ut av motemagasin i jeans, boots og en stripete skjorte, cowboybelte og hatt. Tror det essensielle er boots og stetson, jeg...!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 Gå med string og chaps, en sikker vinner 8)
Catzy Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Hvor skal man begynne? Saloon-hore: Korsett, langt skjørt som trekkes opp over det ene låret, bestemorstøvler eller pumps, nettingstrømper, strømpebånd, fjærboa, langt munnstykke til sigarett, og oppsatt hår. Og et sånt stramt fløyelsbånd rundt halsen. (Bla gjennom et par Lucky Luke-album, så skjønner du hva jeg mener.) Madonna-cowboy: Trange jeans og jeansjakke, trang stor-rutete skjorte knytt rundt livet. Boots og hatt. Lisseslips er valgfritt. Britney-cowboy: Nesten samme, men med chaps og hotpants. (Chaps er sånne utenpå-bukser som cowboyer og homser kan ha på seg på bilder.) Down to earth-cowboy: Som Madonna, men litt mindre trangt, og med skjorta nedi buksa. Cowgirl: Miniskjørt i jeansstoff, jakke og storrutete skjorte, helst med frynser. Ingen eller hudfargede strømpebukser. Boots, hatt og skjerf på siden av halsen. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå