Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #21 Del Skrevet 13. juni 2002 Hadde lyst tilø å svare på dette her, for jeg er selv en kvinnelig taxi sjåfør... Samboeren min liker heller ikke at jeg kjører taxi, men dette er mer p.g.a alt som kan skje når man kjører taxi, spesielt på natters tid. Han var også veldig sjalu i begynnelsen, spesielt forde når vi var ute på byen de helgene jeg ikke jobbet kom det veldig ofte gutter bort for å snakke. Etter at jeg hadde kjørt taxi i noen mnd nærmere et år kom det mer og mer fram fra samboeren min sin side at det var ikke bare sjalusi, men han var redd for hva som kunne skje meg. Vi har jo ingen sjangs hvis vi plutselig skulle bli overfalt... Jeh har nå gitt meg med å kjøre taxi på natters tid. Tar heller på meg dag kjøring. dette er noe både jeg og min samboer er mye mer fornøyd med.... Men uansett er det du som bestemmer hva du vil gjøre, men den sjalusien er nok også at han er redd for hva som kan skje med deg. Lykke til videre med kjøringa klem fra celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå