Demi12 Skrevet 8. juni 2002 #1 Del Skrevet 8. juni 2002 Mannen min vil at jeg skal slutte og kjøre Taxi, men det er jo ikke så lett og slutte sånn uten videre. Jeg har ikke mere en 9 årig skole og stiller derfor ikke så høyt i arbeidslivet. Før bodde jeg et annet sted, og sa opp kontorjobb og solgte leiligheten, for å flytte ned til han...Vet han ikke liker at jeg jobber med Taxi og at han er veldig sjalu for at det er et mannsdominert yrke. Men jeg må jo ha en jobb jeg og, hva synes dere andre om dette? Hilsen Demi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 8. juni 2002 #2 Del Skrevet 8. juni 2002 Det er ditt liv, så det er BARE du som kan bestemme over deg selv, og hva du vil gjøre! Synes at du skal fortsette med jobben hvis du trivest med den. Hvis ikke, må du og mannen din dikutere og prøve å finne en løsning på problemet som begge trivest med. Håper du finner ut av det ~~~ ...Shelly... ~~~1212[ Dette Innlegg er endret av: Shelly den 2002-06-08 19:14 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demi12 Skrevet 8. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei på deg Shelly... Takk for svaret, er enig i at dette er noe vi må finne ut av... og håper og tror vi kan det begge to. Men vi får se hva som skjer...for jeg tror ekteskapet mitt er i ferd med å ryke... Hilsen Demi12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 8. juni 2002 #4 Del Skrevet 8. juni 2002 Demi, ja jeg skjønner det kan være frustrerende, men du må huske på at mange taxi-kvinner møter masse menn, og da blir han jo litt skremt over hva damer kan finne på, det må du da forstå? 1212[ Dette Innlegg er endret av: GlennJesus den 2002-06-08 19:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Demi12 Skrevet 8. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 8. juni 2002 Hei, Tror nok det er sånn, at enten er en av den utro typen eller ikke... Har ikke noe med at en kjører taxi...det er ivertfall noe jeg tror. Men vi kvinner skal finne oss i at mennene gjør det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 8. juni 2002 #6 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg krysser alle fingrene på at dere finner ut av det Og at ekteskapet er sterk nok til å holde. Stå på! Klems12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 8. juni 2002 #7 Del Skrevet 8. juni 2002 Demi, hvis ikke menn hadde kjørt drosjer, da måtte du sitte på med en pirattaxi da....og det er jo mye farligere, du bør tenke på alle ting først, skjønner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juni 2002 #8 Del Skrevet 8. juni 2002 En ide Glenn er at hun kunne kjørt taxi med kvinnelig sjåfør.Tenkt på den ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #9 Del Skrevet 9. juni 2002 Hei Demi, synes heller du skal være glad for at mannen din bryr seg så mye om deg. Mange menn hadde sikkert vært sjeleglad for å få noen timer alene. Vis heller at du setter pris på at han vil ha deg hjemme og vær glad for at det ikke er han som kjører Taxi for det hadde helt sikkert ikke du likt, hadde du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #10 Del Skrevet 9. juni 2002 Tjaa, hvis han kan forsørge deg og opprettholde den levestandarden dere har med at du jobber så... Ellers så høres jo fyren helt koko ut, spør du meg - har sett de andre innleggene dine også. Du bør vel vurdere helheten på forholdet deres her, ikke bare enkeltsituasjoner hvor han virker sjalu... han har jo tydeligvis et holdningsproblem. (Så sant ikke du har oppført deg på en måte som gjør at han har grunn til å være usikker på deg da - vi hører jo bare en side her.) Men uansett - du må velge hva du vil bruke live ditt til... Siri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 9. juni 2002 #11 Del Skrevet 9. juni 2002 Min samboer kjører taxi,så jeg kan på en måte skjønne kjæresten din. Han forteller masse rare episoder,og av og til blir jeg faktisk litt sjalu. Det er ikke grenser for hvordan han han blir sjekket opp av fulle kvinnfolk! Heldigvis kan jeg stole på sambo'n min,men redselen for å miste ham er alltid der. Håper dere finner ut av det. -Ismen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2002 #12 Del Skrevet 10. juni 2002 Dersom ekteskapet ikke tåler at du velger yrke selv, da var det kanskje ikke ment å vare? Litt bombastisk kanskje, men etter hva jeg har skjønt, så dreier parforhold seg mye om tillitt. Har han noen grunn til å ikke stole på deg? Dersom du aldri har gitt ham noen grunn til å misstro deg, så skjønner jeg ikke hva problemet hans er. Noen forenkler det såpass, at når kvinner møter masse int. menn, så "vet man jo aldri hva de kan finne på.." men man kan faktisk risikere å møte masse spennende menn både i en kontorjobb og i butikk og hvor som helst. så dersom vi må skjerme "våre kvinner" fra interessante mennesker, så må vi nok tilbake til husmorrollen! Og da tror jeg faktisk det heller ender med en del single og ensomme menn rundt om! Og foreløpig så er det vel fremdeles menn som ligger høyest an på utroskapsmåleren er det ikke? så man skal være forsiktig med å kaste stein i glass hus! Finn ut hva problemet hans er, hvorfor han ikke stoler på deg. og ta det derfra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 10. juni 2002 #13 Del Skrevet 10. juni 2002 Aline...hva hadde du sagt hvis typen din fikk jobbtilbud som dørvakt på en strippeklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2002 #14 Del Skrevet 10. juni 2002 Dersom jeg hadde hatt en type som fikk tilbud som dørvakt på strippeklubb, dersom han hadde hatt lyst på denne jobben, og dersom jeg hadde hatt den tillitten jeg går utfra at jeg hadde hatt til ham siden jeg dog var sammen med ham, så hadde det vært greit! Jeg tror nemlig ikke at alle som utsettes for fristelser griper sjansen til enhver tid! Jeg har hatt type som var vokalist og gitarist i band, og tro meg, det var nok av fristelser som fartet rundt ham. Jeg ba ham da for guds skyld aldri om å slutte å spille fordet????? Det var jo det han hadde lyst til å gjøre! Sa han han var trofast, hva slags kjæreste er jeg da og jeg ikke tror på ham?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 10. juni 2002 #15 Del Skrevet 10. juni 2002 Aline, hva kommer det av at særlig damer faller for musikere og Dj-folk? Alle gitarister/platespillere jeg kjenner har MASSE damer.... er det fordi at når jenta er på dansegulvet så "føler" hun at musikken kanaliseres til henne alene, uten å ense en tanke om at musikken fyller hele rommet? Har alltid lurt på det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #16 Del Skrevet 10. juni 2002 Og hva hadde DET med det saken å gjøre da? GlennJesus - du begynner å ta av litt mye. Ikke bland deg inn overalt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2002 #17 Del Skrevet 10. juni 2002 hvorfor "særlig damer" faller for musikkfolk og DJ'er? nei si det du, kanskje fordi det ofte er menn som er disse musikerne og DJ'ene? JEG falt for "min musiker" lenge før jeg visste at han spilte i band, og nei, jeg følte aldri at musikken ble "kanalisert" direkte til meg, men derimot så moret jeg meg minst like mye som alle andre, rett og slett fordi jeg likte musikken. Noen sanger ble litt "nære" fordi jeg visste hva og hvem han sang om, og under hvilke omstendigheter sangen var skrevet. Om du synes det er teit, så deg om det. Og bare for å ha sagt det, så kjenner jeg mange musikere som selv med mange kvinner og fristelser rundt seg, ikke har det minste problem med å være trofast mot sin kjære! JEg kjenner faktisk mange single musikere som ikke ligger rundt med alle fristelsene også, tro det eller ei! men som tidligere nevnt, hva har dette med saken ågjøre? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. juni 2002 #18 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde jeg hatt en dame som kjørte taxi ville jeg ha vært mer redd for at hun skulle ha blitt utsatt for noe kriminelt fremfor at hun skulle være utro.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. juni 2002 #19 Del Skrevet 10. juni 2002 helt enig med Kristian(71) Hadde det vært det som lå bak, så hadde han jo idet minste tenkt på deg og din sikkerhet, og ikke på seg selv og sin usikkerhet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpila Skrevet 10. juni 2002 #20 Del Skrevet 10. juni 2002 Demi: Hvis det du forteller er sant (ser også på din andre tråd), så er du i et veldig destruktivt forhold. Det er lov å ha meninger om kjærestens jobb, og hadde han basert det på bekymring om din trygghet, eller at han mener at du ville hatt det bedre et annet sted, så hadde det vært helt greit. Men det høres ut som om han prøver å kontrollere livet ditt, og det er IKKE greit! Spør ham om hvilke jobber han syns det hadde vært ok at du hadde, og hvorfor. Lytt nøye på svarene. Hvis det høres ut som om det eneste han vil er å ha deg hjemme der han kan kontrollere deg, kom deg unna, og sørg for guds skyld for at du ikke bringer barn inn i dette forholdet! Jeg blir forferdelig engstelig når jeg hører om jenter som faktisk tror det er normalt å bli kontrollert slik du blir. Det er det ikke! Hilsen Dommedagsprofeten,12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå