Cordelia Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Hvordan er egentlig forskjellen der? Jeg trenger noen finstrømper som holder litt og har hold inn høyt opp, og som jeg gjerne kan bruke et par ganger. Har ikke råd til mer enn max 200 kr. Hold inn undertøy ble visst ikke noe alternativ, så de bør egentlig ha litt effekt på det nivået og. Det jeg egentlig lurer på er; Bør jeg kjøpe noen av de ikke altfor dyre på Lindex,H&M etc. eller skal jeg rett og slett gi faen og kjøpe inne et lite lager av billige strømper? Noen innspill? Endret 22. juli 2013 av Cordelia
Tomaten Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Snakker vi tynne strømpebukser... i nylon? Jeg har alltid vært fornøyd med Pierre Robert sine. Kan ha mine opp til et år. Syns de er veldig slitesterke. Vasker de på 30 grader 1
Cordelia Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2013 Snakker vi tynne strømpebukser... i nylon? Jeg har alltid vært fornøyd med Pierre Robert sine. Kan ha mine opp til et år. Syns de er veldig slitesterke. Vasker de på 30 grader Jepp. Takk for tipset, tar det med i vurderingen.
Musaleem Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Oroblu. Koster vel rundt 200 kroner, men de varer til gjengjeld i lang tid. 2
Wonders Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Jeg kjøper over alt og pris og kvaltiet henger ikke sammen som oftest. Noen koster mye, som Oroblu, og jeg har opplevd de er stive og for meg ryker de fort. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 (endret) Strømpebukser er ikke strømper (bare sånn at snørr og barter holdes adskilt her nå ) Strømper kan jeg hjelpe med, og jeg antar absolutt at strømpebuksene til disse produsentene holde samme kvalitet som strømpene. Da søker du etter Nylonica, eller Silky (alternativt Pretty Polly). For strømpebukser med hold-in effekt må du betale, og Wolford 'synergy light' er de beste av de beste, men de koster. Endret 24. juli 2013 av Lille-pus 1
Cordelia Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2013 Strømpebukser er ikke strømper (bare sånn at snørr og barter holdes adskilt her nå ) Strømper kan jeg hjelpe med, og jeg antar absolutt at strømpebuksene til disse produsentene holde samme kvalitet som strømpene. Da søker du etter Nylonica, eller Silky (alternativt Pretty Polly). For strømpebukser med hold-in effekt må du betale, og Wolford 'synergy light' er de beste av de beste, men de koster. Takk for tipset fra deg, og dere andre. Jaja, strømper er strømper for meg. Strømpebukser er i mitt hode tjukke. Men det er min egen innebygde logikk. Fant noen jeg lurer på å gå og kjøpe på Lindex, så må nok sjanse på dem. Problemet med at de koster er desverre at jeg ikke har råd til dem.
Gjest Lille-pus Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 (endret) Siden jeg ikke la inn lenke i forrige post (satt med iPhone) så kommer lenken nå;http://www.stockingshq.com/ Denne uken er det 25% rabatt på Nylonica Og for strømpebukser med control top, se lenke under (merk at siden vi er utenfor EU så er det prisen med små bokstaver du betaler). Hold deg under vareverdi på 200 NOK, og du har gjort en god deal Strømpebukser med control top finner du her;http://www.stockingshq.com/control-top-tights-t402 Edit: TyrkLeif Edit 2: Billige strømpebukser med control top her: http://www.stockingshq.com/tights-c1/charnos-charnos-15d-killer-figure-waist-cincher-control-tights-p976 Endret 25. juli 2013 av Lille-pus
Gjest Red Queen Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Helt ærlig så revner/sliter ei nylonstrømpe like fort om den koster det ene eller det andre (i min erfaring). Det som varierer mest er stay-ups'ene; der erfarer jeg at på de billigste sitter ikke gummien rundt låret like godt som de litt dyrere. De litt dyrere er jo ofte litt mer elegante, men det er mye fint på billigmarkedet også. Mine beste erfaringer rent praktisk er strømper med strømpeholdere. Sitter som støpt!
Cordelia Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2013 Mye fine tilbud der ja, Pus! Rekker nok ikke bestille noe, men jeg skal jammen spare linkene. Stømpeholdere er jeg faktisk litt nysgjerrig på. Virker veldig kjekt hvis ei strømpe plutselig skulle revne, også holder de seg oppe.
Stocking lover Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Helt ærlig så revner/sliter ei nylonstrømpe like fort om den koster det ene eller det andre (i min erfaring). Det som varierer mest er stay-ups'ene; der erfarer jeg at på de billigste sitter ikke gummien rundt låret like godt som de litt dyrere. De litt dyrere er jo ofte litt mer elegante, men det er mye fint på billigmarkedet også. Mine beste erfaringer rent praktisk er strømper med strømpeholdere. Sitter som støpt! Helt enig. Dessuten kan det være økonomisk dersom du kjøper flere like par. Rakner den ene, behøver du ikke å kaste hele paret! Ludmila 1
Cordelia Skrevet 5. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2013 (endret) Haha, jeg rakna to Lindex strømper før jeg en gang fikk dem på meg, og endte opp med ei La Mote strømpe til 25 kroner som holdt hele kvelden. Eneste kjipe var at de hadde en tendens til å skli ned. Endret 5. august 2013 av Cordelia
Alja Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Jeg kjøper de vanlige Pierr Robert sine på butikken. Hold in seff, men hos meg varer de bare en kveld. Har en tendens til å ramle å slå meg når jeg skal tøffe meg på høye sko. De er litt dyre da. 79 kroner, men de holder virkelig inn også! Kjøp en str for lite så holder de i alle fall inn lovehandles og ridebukselår! 1
Gjest Red Queen Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Helt enig. Dessuten kan det være økonomisk dersom du kjøper flere like par. Rakner den ene, behøver du ikke å kaste hele paret! Ludmila Dette er et kjempe godt tips! Gjør gjerne det, finn like par og tenk gjenbruk ;-) Jeg ser også at det blir nevnt at strømper har en tendens til å skli ned. Jeg anbefaler bare nok en gang å bruke stockings av typen uten gummi (som trenger strømpeholdere). De sitter som støpt altså! Veldig behagelig.
Gjest Lille-pus Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Dette er et kjempe godt tips! Gjør gjerne det, finn like par og tenk gjenbruk ;-) Jeg ser også at det blir nevnt at strømper har en tendens til å skli ned. Jeg anbefaler bare nok en gang å bruke stockings av typen uten gummi (som trenger strømpeholdere). De sitter som støpt altså! Veldig behagelig. Dette har vi da visst i en årrekke - og det skader absolutt ikke å minne om det nå heller. Takk Coco To par strømper erstatter 3 strømpebukser. Så en bitteliten forklaring: Jeg ser i kryss når det brukes begrepet strømpeholdere siden det i beste tilfellet kan sies å være en samlebetegnelse. Kan vi ikke holde oss til enten de britiske betegnelsene (som er meget presise og skiller klart), eller til de norske halvgode oversettelsene ? Suspendebelt / strømpebelte: Girdle / hofteholder Garter / Strømpebånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå