Sunshower Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Babyen her på 7 mnd har knekt koden hva gjelder å komme seg rundt. Han ruller rundt og aker/drar seg rundt ved hjelp av armer og ben. På dagtid er dette bare moro, men nå har han også begynt med dette både når han skal sove og i søvne. Favorittsovestillingen nå er enten på magen eller halvveis på siden med bena rett opp (nesten som en V). Jeg får ikke ro på meg, sjekker han hvert kvarter og snur han tilbake på ryggen. Da klager han litt før han sovner igjen. Er det trygt for han å sove slik, eller burde jeg fortsette å snu han? Det stikker i meg hver gang jeg finner han sovende på magen. Det kan vel heller ikke være helt heldig for søvnen hans at jeg driver å flytter på han når han sover?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Helsesøster sa til meg, at så oemge baby klarer å snu seg selv, er det ikke farlig Anonymous poster hash: f8c6d...f26
Gjest Nikki09 Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg også fikk beskjed om at hvis de snur seg selv så går det bra. Fordi da har visstnok kroppen (hjernen?) lært å legge hodet til siden og ikke nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå