Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av disse 3 personene, forklart med ord. Alle menn er 26-28 år gamle.

Mann 1:

Høy, mørk og litt harry fyr. Han er den kjekkeste av disse 3 kandidatene. Røyker og snuser. Har litt draget på damene, og har mange kjærester bak seg. Har ingen utdannelse, men en liten jobb i utelivsbransjen. Kan virke som en selvsentrert type, men er innerst inne en god person. Har en usunn livsstil generelt, med mye røyking, snusing, drikking og inntak av junkfood. Trener aldri, men likevel nokså slank. Har masse kunnskaper om det meste. Er en ekte livsnyter.

Mann 2:

Middels høy, lyshåret fyr som er utdannet med fagbrev innen et tradisjonelt manneyrke. Har ikke draget på damene, men er likevel et nokså sosialt vesen og kommer godt overens med alle. Men sliter med å sjekke opp damer. Er ganske barnslig av seg. Over snittet slank, og har ikke særlig med muskler. Har ellers en sunn livsstil, og trener en del. Er flink i veldig masse ting som f.eks sport, praktiske ting osv, men mangler kunnskaper om teoretiske ting som f.eks historie, politikk osv. Denne kandidaten er kanskje minst heldig med utseende av de 3.

Mann 3:

Lyshåret, middels høy mann uten utdannelse, og heller ikke jobb i øyeblikket. Har studiekompetanse. Har heller ikke draget på damene, og er litt sjenert av seg. Er voksen mentalt, men sliter med å komme i jobb. Har noe moderate angstproblemer. Er slank, og trener ganske mye og holder seg i god form. Er ganske kunnskapsrik, men sliter med mer praktiske oppgaver. En tvers igjennom god person som ønsker alle det beste. Hans høyeste ønske er et A4-liv med kone, barn og hus. Den av kandidatene med størst potensial til å ta høyere utdannelse. Er ingen sær person, men er likevel ikke altfor sosial av seg.

Anonymous poster hash: 1d8ab...548
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klar mann nr 2!

Gjest Gjest
Skrevet

Høy mørk player trumfer vel nesten alt?

AnonymBruker
Skrevet

Morsom post.

Du er mann tre? Tror jeg ville gått for mann tre om jeg har troen på at han kommer seg ut av problemene.

Anonymous poster hash: b8e90...d6e
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Må nok si ingen av dem.

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Mann nr 2. Men nr 3 hadde ikke vært helt utelukket han heller

Skrevet

Må nok si ingen av dem jeg også, men aller minst nr. 1.

Høres i grunn ut som min bror og kompisene hans.

Gjest Chloè
Skrevet

Ingen , men hvis jeg må velge så er det nr 3

Skrevet

I grunnen ville jeg sagt neitakk. Men hadde gått for nr. 3 om jeg måtte date.

Skrevet

Ingen av dem.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mann tre er mest lik meg, men ingen av de høres ille ut. Kommer jo litt an på hva du legger i "harry" og "barnslig". Umulig å svare på hvem jeg helst ville datet, måtte nok testet alle og sett an hvem jeg falt for. Hvordan han behandler meg er mye viktigere enn utseende og jobb/utdanning (som egentlig er ganske uinteresant etter min oppfatning).

Endret av melly666
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg heller ville vært singel enn å date noen av dem. De høres jo hyggelige nok ut, men ikke som noen jeg kunne satset på.

Anonymous poster hash: 456ee...759
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt nr 3, helt til jeg kom til det med at han ønsket et a4-liv. Jeg ønsker noen av de tingene, men ikke barn.

Hos meg får mann nr. 2 minus pga at han er så interessert i sport, siden jeg synes det er slitsomt med folk som må sitte klistret til TV-en i sesongene. Ironisk nok er typen min sånn, så alt er vel ikke svart hvitt..

Men det med lite kunnskaper om historie og politikk trekker også litt ned, siden jeg elsker snakke om slikt. Men ellers virker det som en bra fyr.

Mann nr. 1 har noen gode egenskaper, men siden jeg er vegetarianer og opptatt av kosthold, er skeptisk til sjarmører med mange ekser, og ved harry får assosiasjoner til de harry rånegutta fra bygda mi blir jeg litt skeptisk.

Dog, slike lister sier ikke alt. Typen min fyller virkelig ikke alle kravene på "lista" mi, men han er en god, trofast person som elsker katter ;)

Anonymous poster hash: 6c5f6...ba3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann 3

Anonymous poster hash: 4ee78...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem.

Anonymous poster hash: e60c8...f0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...