Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Attmott
Skrevet

Snart ti måneder siden du dro, og fortsatt er du i tankene 24/7. Du betyr fortsatt utrolig mye for meg, håper du har det fint!

Om du ser det her og har hatt lyst til å ta kontakt, så vit at jeg veldig gjerne vil høre fra deg...

-M

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Snart ti måneder siden du dro, og fortsatt er du i tankene 24/7. Du betyr fortsatt utrolig mye for meg, håper du har det fint!

Om du ser det her og har hatt lyst til å ta kontakt, så vit at jeg veldig gjerne vil høre fra deg...

-M

Har du prøvd å skrive sms/mail til vedkommende uten å få svar?

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nå begynte jeg å tenke på eksen min, navnet mitt begynner på E og var sammen med en på M. Men jeg er ikke den E du nevner da he he...

Anonymous poster hash: 21713...643

Gjest Attmott
Skrevet

Jeg har prøvd å ta kontakt, men dessverre ble det ikke helt som jeg håpet på. Selv om jeg tror at det kanskje ville vært annerledes nå, vil jeg at det skal være opp til E.

Det vi hadde var så spesielt, så bra, jeg klarer ikke legge det fra meg. Prøver jo... Men. Synd jeg ble så skremt av mine egne følelser. :-/

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd å ta kontakt, men dessverre ble det ikke helt som jeg håpet på. Selv om jeg tror at det kanskje ville vært annerledes nå, vil jeg at det skal være opp til E.

Det vi hadde var så spesielt, så bra, jeg klarer ikke legge det fra meg. Prøver jo... Men. Synd jeg ble så skremt av mine egne følelser. :-/

Synd at det ikke ble slik som du håpet på.

Hva skjedde som førte til at kontakten mellom dere ble brutt?

Når ble du skremt av dine egne følelser? Hva skjedde?

AnonymBruker
Skrevet

-M

Jeg savner en med E., jeg og. Skulle ønske han hadde mer tid og lyst til å holde kontakt med meg, men dessverre ble det ikke slik. Livet fortsetter. :(

Anonymous poster hash: 8f72d...0ce

Gjest Attmott
Skrevet

Vi var sammen ett års tid, aldri noe store krangler eller noe tull. Perfekt kjemi, aldri trivdes så godt med noen som jeg gjorde med ham. Hvorfor vet jeg ikke, men en dag ble det en diskusjon som førte til at han dro. Og der satt jeg.:-/ hm.

Skrevet

Vi var sammen ett års tid, aldri noe store krangler eller noe tull. Perfekt kjemi, aldri trivdes så godt med noen som jeg gjorde med ham. Hvorfor vet jeg ikke, men en dag ble det en diskusjon som førte til at han dro. Og der satt jeg.:-/ hm.

Er du klar til å innrømme at Pluto ikke er å klassifisere som en "planet" nå? Eller har du tenkt å fortsette kverulere og stå på ditt bare for å gjøre det?

Gjest Attmott
Skrevet

Hehe!!:) synd du ikke var "min" E, for en slik diskusjon ville jeg glatt tapt med vilje. Om jeg da ville ment Pluto kvalifiserer til å være en planet.. ;) fikk meg til å smile ihvertfall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...