Gå til innhold

Folk en nedlatende og har null sympati med meg..jeg er for stygg til å leve.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store problemer og sliter veldig. Sier svært lite til de rundt meg fordi jeg ikke vil plage de med dette, men samtidig så er folk rundt meg spydige og nedlatende mot meg.

En dame jeg kjenner sa rett ut til meg en gang, litt irritert, at venninnen hennes hadde mye større problem enn meg og blabla bla ...

Jeg visste ikke hva jeg skulle si på det, for jeg vet ikke hva slags problemer venninnen hennes har, men denne dama visste jo heller ikke hva slags problemer jeg har, så det var rart av henne å si det..

Jeg ønsker å dø hver dag, og jeg klarer ikke vise meg ute mer. Jeg syns jeg er så stygg, så det går helt rundt for meg.

Var nettopp på butikken for å handle mat, og jeg ble helt stressa av å gå til og fra butikken når jeg møtte på folk. Ventet på at de skulle slenge noe dritt til meg eller være slemme mot meg. Ble så urolig at jeg ikke visste hvor jeg skulle se og hjertet dunket hardt.

På butikken følte jeg at alle så rart på meg, og jeg ble helt kvalm av å være der, så jeg fortet meg å finne det jeg skulle ha. Syns det var ulidelig lenge å stå i kø, og kunne ikke komme meg fort nok ut fra der ifra.

Når jeg endelig kom inn døra, falt jeg samme og gråt. Lå litt på sengen for å ta meg sammen, og nå sitter jeg her da...

Anonymous poster hash: 633dd...b95
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sett på som veldig pen, men jeg har fått slengt ganske masse dritt likevel. På grunn av at jeg har små pupper, har jeg fått høre at kroppen min ser ut som en guttekropp, og har fått hørt at det er stygt at jeg har "kort" hår (det rekker akkurat til skuldrene mine for jeg har bob) for alle menn liker visstnok langt hår. Har fått høre veldig mye annet også, men det er ikke vits å bry seg med det.

Tro meg, folk ser ikke stygt på deg på butikken, du bare tror det selv fordi du har dårlig selvtillit. Kanskje du skal kontakte psykolog å få hjelp til å få bedre selvtillit?

Anonymous poster hash: 8a05a...190
Gjest baremeg
Skrevet

Det er veldig enkelt å tenke at folk synes at du er stygg når du selv har dårlig selvtillitt.
Om du hadde hatt god selvtillitt så hadde du ikke følt det sånn. Det er et godt ordtak som heter "du er ikke tankene dine".

Du vet ikke hva andre folk tenker om deg, selv om du har vært litt uheldig med at folk har vært nedlatende mot deg før. Men hvem har vel ikke opplevd at andre har vært nedlatende mot seg?

Alle får/ har fått slengt kommentarer etter seg. Alle har fått kommentarer rettet mot seg selv som sårer.

Det er ikke bare deg, skal du vite. :hug:

Du er like mye verdt som alle andre. Om du tenker deg om, så synes vel du også at det er enklere om venner kommer til deg, istedenfor at du reiser til dem? Det synes i allefall jeg. Folk har blitt for slappe! (inkludert meg). Nesten aldri noen som kommer til meg heller, selv om jeg har bedt noen på besøk.

Du må ikke tenke at det er deg det er noe galt med, om noen er spydige mot deg. Det er bare sånn de er. Og du kan velge å bry deg om det, eller å overse det. Du kan velge om du vil la det gå inn på deg, eller du kan velge å drite i det, og ha en fin dag alikevel.

Jeg har blitt fortalt at folk har oppfattet meg som frekk, noe jeg virkelig ikke har ment å være. Jeg har blitt oppfattet som overlegen, noe jeg ikke er i det hele tatt. Kanskje noen som var nedlatende mot deg, hadde en dårlig dag selv? Kanskje de har egne problemer som de ikke klarer å takle, og lot det tilfeldigvis gå utover deg? Prøv å tenk over dette, kan det være noe i det?

:hjerte: Klem til deg!

Gjest baremeg
Skrevet

Det er veldig enkelt å tenke at folk synes at du er stygg når du selv har dårlig selvtillitt.

Om du hadde hatt god selvtillitt så hadde du ikke følt det sånn. Det er et godt ordtak som heter "du er ikke tankene dine".

Du vet ikke hva andre folk tenker om deg, selv om du har vært litt uheldig med at folk har vært nedlatende mot deg før. Men hvem har vel ikke opplevd at andre har vært nedlatende mot seg?

Alle får/ har fått slengt kommentarer etter seg. Alle har fått kommentarer rettet mot seg selv som sårer.

Det er ikke bare deg, skal du vite. :hug:

Du er like mye verdt som alle andre. Om du tenker deg om, så synes vel du også at det er enklere om venner kommer til deg, istedenfor at du reiser til dem? Det synes i allefall jeg. Folk har blitt for slappe! (inkludert meg). Nesten aldri noen som kommer til meg heller, selv om jeg har bedt noen på besøk.

Du må ikke tenke at det er deg det er noe galt med, om noen er spydige mot deg. Det er bare sånn de er. Og du kan velge å bry deg om det, eller å overse det. Du kan velge om du vil la det gå inn på deg, eller du kan velge å drite i det, og ha en fin dag alikevel.

Jeg har blitt fortalt at folk har oppfattet meg som frekk, noe jeg virkelig ikke har ment å være. Jeg har blitt oppfattet som overlegen, noe jeg ikke er i det hele tatt. Kanskje noen som var nedlatende mot deg, hadde en dårlig dag selv? Kanskje de har egne problemer som de ikke klarer å takle, og lot det tilfeldigvis gå utover deg? Prøv å tenk over dette, kan det være noe i det?

:hjerte: Klem til deg!

Beklager, er vist litt trøtt. Svarte på to tråder i samme slengen. Men du ser hva som er rettet mot deg. Unnskyld!

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke opprettet 50 tråder om dette før? Om så er tilfellet så kommer du ikke til å få noe hjelp her inne. Snakk med en psykolog og finn en som tar deg på alvor denne gangen.

Anonymous poster hash: 10f3f...3ba

• Liker 4
Skrevet

Modeller er en av de som sliter mest med komplekser, så det er ikke bare deg.

For meg så virker det som at du er litt paranoid og det vil få folk til å titte på deg.

Fokuser på litt virkelige verdier. Skaff deg en stor og sinna hund som ser kjempeskummel ut og kan ta de som er teite mot deg :P.

Ikke bry deg om hvordan du ser ut. Du skal ikke la utseende hindre deg så lenge du har helse til å leve fritt og drive med aktiviteter.

Og snakk med en psykolog, uansett hvordan du ser ut så lar du deg påvirke av det mye mer enn hva som er rasjonelt.

Gjest RihannaNavy
Skrevet

Det handler ikke om hvordan man har det, men hvordan man tar det.
Jeg er ofte trist over noe folk ville sett på som bagateller, men for meg er det forferdelig.
Ingen kan fortelle deg at du ikke har grunn til å klage, fordi det finnes folk som har det verre. Du har det sånn som du har det, og man kan ikke gå rundt å tenke at man ikke har "lov" til å være lei seg på grunn av at folk blir mishandlet, sulter og så videre hver dag.
Det du opplever som vanskelig eller trist, er det, men ikke nødvendigvis for andre.
Men noen folk klarer ikke å forstå at alle takler ting forskjellig.

Stor klem fra meg :hug::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...