Gå til innhold

Der gjorde jeg en tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg kom hjem og tok minnekoretet i en annen mobil, da jeg sendte den jeg bruker på reperasjon, var det plutselig ingen bilder på minnekortet. Kom til å tenke på at jeg alltid finner bildene på intern lagring på mobilen, og ikke på minnekortet.

Har noen peiling på hvor lang tid expert o.l. sender mobilene videre til selve reperasjons avdelingen?
Kom på dette litt vel for sent, gav fra meg mobilen i fem tiden.
Håpe det finnes en liten mulighet å få kontaktet dem slik at jeg kan få lagt bildene over på et annet sted, men tror det er veldig for sent....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil ikke bli sendt før i morgen tidlig i alle fall. Det jeg ville ha gjort er faktisk å finne frem til butikksjefen i butikken det er snakk om, ringe ham personlig (i kveld) og spørre fint om han kan sørge for at den ikke blir sendt med minnekortet. For det kan hende at de sender det for eksempel kl. 9 om morgenen.

Skrevet

Minnekortet har jeg hjemme, alle bildene er lagret på intern minne på mobilen som ligger hos dem. Har tlf nr til selv reperasjons avdelingen og til expert.
ved ikke hvordan jeg kan finne tlfnr til sjefen

Skrevet

Er det ikke bare å ringe til de imorgen? Da har jo et telefonnr som du kan nå de på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...