AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hei, jeg er det man kaller en litt fyldig jente, eller jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle dette. Men jeg har en BMI på 25, og er ikke det man kaller silslank, men heller ikke veldig lubben. Uansett så har jeg forelsket meg helt i den preppu stilen, med tettsittende skjørter, blyantskjørt, feminine kjoler osv. Men vil dette kle meg? Jeg har sett litt rundt og fått inntrykk av at de som kler seg preppy er som regel silslanke og har en ganske så nett og lett figur. Har dere eventuelt noen tips til hvordan man bør kle seg preppy til min fasong? Anonymous poster hash: 53517...854 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Preppy stil funker bedre jo slankere man er, som du selv sier. Slank deg så blir du sunnere og ser bedre ut i klærne! Om du bare er litt smålubben skal det uansett ikke ta lang tid! Anonymous poster hash: 554fe...173 2
babord Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Preppy som i typ ralph lauren, eller mener du mer den kontor/sekretærstilen? Når jeg hører preppy tenker jeg ikke på blyantskjørt, mer på stripete skjorter og hamptons-aktige ting... 7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Blyantskjørt er da flott på folk med former... Men da tenker jeg folk som naturlig har et sprikende midje-hofte-mål, ikke chubby folk. Anonymous poster hash: e4ffc...4bc 2
Tulling Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Prøv deg fram. Da det som sitter pent på deg. Kle deg i det som sitter pent på din fasong. Forskjellige fasonger kler forskjellige klær. BMI eller ei. Er man slank slipper man billigere unna med tanke på å få ting til å sitte pent, ikke samme risikoen for at ting skal tyte ut. Man kan fint få til å kle seg sånn at man ser ordentlig ut selv om man har noen ekstra kilo. Prøv, og se i speilet. Sitter det rart, kjøp noe annet. Største tabben lubbne folk gjør er å på død og liv ta på seg ett plagg fordi det er kult, selv om det ikke passer bra på. Jeg er ca din bmi, og de som har spurt meg blir overasket når de hører hvor mye jeg veier. + bmi er bullshit og intetsigende i denne sammenheng. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Preppy som i typ ralph lauren, eller mener du mer den kontor/sekretærstilen? Når jeg hører preppy tenker jeg ikke på blyantskjørt, mer på stripete skjorter og hamptons-aktige ting... Jeg tenkte egentlig mest på sekretær stilen, men er også veldig glad i Hamptons, klassisk fine plagg. Anonymous poster hash: 53517...854
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Prøv deg fram. Da det som sitter pent på deg. Kle deg i det som sitter pent på din fasong. Forskjellige fasonger kler forskjellige klær. BMI eller ei. Er man slank slipper man billigere unna med tanke på å få ting til å sitte pent, ikke samme risikoen for at ting skal tyte ut. Man kan fint få til å kle seg sånn at man ser ordentlig ut selv om man har noen ekstra kilo. Prøv, og se i speilet. Sitter det rart, kjøp noe annet. Største tabben lubbne folk gjør er å på død og liv ta på seg ett plagg fordi det er kult, selv om det ikke passer bra på. Jeg er ca din bmi, og de som har spurt meg blir overasket når de hører hvor mye jeg veier. + bmi er bullshit og intetsigende i denne sammenheng. Jeg prøver å finne plagg som passer, men det er virkelig ikke enkelt, da preppy klær ikke er de enkleste å få tak i når man bor i Oslo og har ett budsjett å holde seg innenfor. Når det gjelder BMI så et jeg ikke så opptatt av det, skrev det opp her for å gi dere ett bilde av meg og min figur. Anonymous poster hash: 53517...854
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Slank deg så blir du sunnere Anonymous poster hash: 554fe...173 Du er ikke den skarpeste kniven i skuffa, skjønner jeg. Anonymous poster hash: 36b3f...2eb 18
Wonders Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 (endret) preppy passer alle. Jeg går foran med fakkel jeg Hadde denne skjorten fra Vivikes med hvite olabukser i går. her kan man også ha på dressjakke i hvitt om det er kaldt nok. Kjolen er fin, mønsteret kan byttes ut... Sånn går jeg hele tiden... Her er meg, og jeg har en florlett bluse med strikk i livet, singlett innerst og dressjakke over. Hvite olabukser. Her er min pinterest side med 1 169 bilder av hva jeg kan bruke om jeg finner rett størelse. Noen av dem er bilder av meg http://pinterest.com/lakrisheks/my-style-and-fashion/ Endret 23. juli 2013 av Wonders 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Største tabben lubbne folk gjør er å på død og liv ta på seg ett plagg fordi det er kult, selv om det ikke passer bra på. Jeg er glad folk går i det de selv liker og driter i hva andre mener. Anonymous poster hash: 86d50...8e4 3
Wonders Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Hadde det enda vært flere butikker som lager flere plagg med nydelig passform, noe innsvingt... og ikke bare sekkete store klær. Kjærringklær i kjipe farger og bomull... Huff. Fysj. Jeg går på butikker som Mango og Zara og finner ikke noe som passer. Kunne noen bare laget klær som er større til skandinavere? Lengre i armer og bein. 42 i spansk størelse er som en stor 38 i skandinavisk målestokk. Gjør meg ikke noe å bruke min størelse, men når det ikke lages hos disse selskapene... Ahhhh. Jeg må gå runde på runde for å finne noe når jeg handler. Finner jeg noe -kjøper jeg ofte to i forskjellige farger... Ts, jeg vet ikke hva du faktisk liker, men jeg har merket meg stilen til hun på The Exes Her måtte jeg gjøre den mye yngre for å passe min alder, men bra inspirasjon... Og glem for all del ikke å sette opp håret, for uten det er det ikke preppy. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=580299 Endret 23. juli 2013 av Wonders 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Utfordring til Wonders: Hvordan kle seg preppy når man skal se avslappet og daffete ut? Altså ikke høyhelte sko og blazer, men ikke joggebukse. Ps. Jeg elsker stilen din! Anonymous poster hash: 8583f...5f6 2
Katniss Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Utfordring til Wonders: Hvordan kle seg preppy når man skal se avslappet og daffete ut? Altså ikke høyhelte sko og blazer, men ikke joggebukse. Ps. Jeg elsker stilen din!Anonymous poster hash: 8583f...5f6 Preppy klær ser nettopp preppy ut, de ser ikke avslappet og daffete ut. Den stilen hvor man ser avslappet ut men allikevel gjennomført laidback er bohem stilen. 3
Gjest Vinglepetra Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Feil post Endret 23. juli 2013 av Vinglepetra
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Preppy klær ser nettopp preppy ut, de ser ikke avslappet og daffete ut. Den stilen hvor man ser avslappet ut men allikevel gjennomført laidback er bohem stilen. Neinei, jeg mener preppy stil men når man er i en setting der man skal være mer avslappet hvor høyhelte sko ikke passer. Anonymous poster hash: 8583f...5f6
Katniss Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Neinei, jeg mener preppy stil men når man er i en setting der man skal være mer avslappet hvor høyhelte sko ikke passer.Anonymous poster hash: 8583f...5f6 Er forvirret. Tenker du på jobb situasjoner? Skjønner ikke helt hva du mener med preppy, men i avslappete situasjoner. Kan du gi eks på sånne situasjoner?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Neinei, jeg mener preppy stil men når man er i en setting der man skal være mer avslappet hvor høyhelte sko ikke passer.Anonymous poster hash: 8583f...5f6 Man behøver ikke høye sko som preppy, man kan bruke støvler også. Se denne bloggen http://www.classygirlswearpearls.com/ Anonymous poster hash: 86d50...8e4 1
Gjest Badabing Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Så fin den blusen fra Vivikes er! Er det lenge siden du kjøpte den der så de kanskje har den fortsatt?
Gjest Badabing Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Neinei, jeg mener preppy stil men når man er i en setting der man skal være mer avslappet hvor høyhelte sko ikke passer. Anonymous poster hash: 8583f...5f6 Jeg har en litt halvpreppy, avslappet stil. Bruker en del marineblått. Marineblå, opprullede chinos, hvit bluse og seilersko f.eks. Sånne herresko er jo veldig kule, men det kler jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #20 Skrevet 23. juli 2013 Kler ikke Kim Kardashian seg ganske preppy? Og hun er jo veldig formfull. Google bilder av henne. Anonymous poster hash: ccc07...e8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå