Gå til innhold

Hvis huset har et ekstra rom - hva bruker dere det til?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg tenker å kjøpe leilighet. Den har et ekstra rom. De som har bodd der nå har brukt det som barnerom, men jeg ønsker å bruke det til noe annet.

Hva bruker dere ekstrarommene til?

Jeg har tenkt gjesterom, hjemmekontor og walk in garderobe. Men fortsatt veldig usikker. Behovet mitt er ikke veldig stor for noen av disse.

Noen smarte eller gode løsninger for ekstrarom som ikke bare skal bli stående tomme? :)

Anonymous poster hash: 84374...7b9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ekstrarommet som sminkerom/gjesterom :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ekstrarommet som sminkerom/gjesterom :)

Wow da må du ha mye sminke.

Anonymous poster hash: f87b2...4de

• Liker 5
Skrevet

Vi bruker det som gjesterom

AnonymBruker
Skrevet

Treningsrom.

Anonymous poster hash: c8bee...995

Anonymous poster hash: c8bee...995
AnonymBruker
Skrevet

vi har et gjesterom og et kontor. på kontoret har vi en sove sofa. så har plass til noen ekstra mennesker i huset vårt om vi trenger det. som vi noen ganger gjør:)

Anonymous poster hash: 1efd0...2d5
Skrevet

Roterom? ;P Eller er det allerede medregnet.

Hvis jeg hadde hatt ett ekstra rom skulle jeg ha brukt halvparten som walk-in closet og den andre halvparten til oppbevaring av ditt og datt.

Skrevet (endret)

Vi har fire rom til overs, to av de blir brukt som gjesterom, men det ene av gjesterommene har en sovesofa, et bord med sykmaskin på, og bokhyller, så det er litt i bruk hver dag. Det tredje rommet blir brukt som kontor, og det fjerde er treningsrom med div vekter, elipsemaskin og tredemølle.

Endret av Pomperipossa
Skrevet

Wow da må du ha mye sminke.

Anonymous poster hash: f87b2...4de

Har litt ja. Men rommet er ikke kjempestort heller da. Får plass til en liten pult, en kommode, en enkeltseng og garderobeskap :)

Skrevet

Datarom/gjesterom/roterom.

Her har vi stasjonær PC til gaming og hylle med permer og "kontor" ting

En seng til gjester

Og diverse rot som ikke passer inn ellers i leiligheten..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alt av klær, lintøy, håndklær, ekstra puter i skap på ekstrarommet. Har ingen skap på soverommet.

Skrivebord med PC og printer. Permer med alle mulige papirer.

Hobbyartikler og julegaver.

Fotoalbum og ting jeg ikke bruker, men som jeg ikke vil ha på loftet.

Stor sekk med toalettpapir.

Det er ytterst sjelden at jeg har behov for å ha overnattingsbesøk som ikke kan dele dobbeltsengen min, eller som trives med sofaen, så for meg var det et enkelt valg. Veldig glad for at jeg har dette ekstra rommet, og at jeg brukte mye tid på å planlegge og organisere før jeg stappet dritten inn der.

Anonymous poster hash: 10556...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Rot som brukes 1-2 ganger i året.

Anonymous poster hash: 82c03...647
Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Har 3 "ekstra" rom :)

Et er gjesterom, et er video/spill rom og det siste er hobbyrom :)

Skrevet

Drømmen er å ha et ekstrarom vi kan bruke som bibliotek.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjesterom/roterom/oppbevaringsrom

Har f.eks pynteting, bøker, vaser osv litt rundt om i hyllene der for å få det bort fra stua og de øvrige rommene.

Anonymous poster hash: 8d5e6...e3b
Skrevet

Hvis du ikke har noen spesielle behov kan du ha det til et sånn litt-av-hvert-rom? Sett inn en sovesofa, garderobeskap til ekstra klesplass, en pult, treningsutstyr.. Ja :) Noe som ikke er så vanskelig å gjøre noe med dersom du skulle få bruk for det til noe annet :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to ekstra rom. Det ene bruker samboer til sitt datautstyr+lite hjemmestudio. Det andre er et gjesterom, som vi også planlegger å bruke til filmrom/koserom når vi har fått ny tv, i tillegg til at platespilleren skal stå der. Min bokhylle skal også stå der så jeg kan kose meg med ei god bok når jeg ønsker. Det blir rett og slett et slags hobbyrom for meg og mannen, og gjesterom når min mor (eller andre) kommer på besøk :-)

Anonymous poster hash: 273b6...570
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker vårt ekstra rom som garderobe/arbeidsrom/sminkerom/gjesterom. Helt utrolig hvor fornøyd jeg er med løsningen der inne.

Har garderobeskap langs den ene langveggen, på motsatt vegg har vi en sjeselong som blir 1.80 m bred gjesteseng når man drar den ut. Finnes på Living og Skeidar, om du lurer. På ene kortsiden har vi et langt arbeidsbord med stasjonær-pc, 2 dataskjermer, speil og all sminken min. Har også skittentøyskurver og sengeburet til hunden på den andre kortveggen. Lagringsplass opp ved taket på kortsidene, siden det er så høyt under taket.

:)

Anonymous poster hash: 8cb08...638
Skrevet

Da vi bodde i treroms uten barn var det minste soverommet gjesterom og kontor.

Skrevet

hobbyrom.

Vi har gjesterom og vi har kontor. Det som ikke blir brukt til noe er blitt er søtt hobbyrom som er funksjonellt og morro å være kreativ i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...