Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

om din kjære ser på jenteserier eller chickflicks så er han egentlig homo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært veldig interessant med en utdypende forklaring her...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What? Tåpeligste jeg har hørt.

Men det finnes nok andre indikatorer muligens.

Anonymous poster hash: f3274...7b3
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg liker skikkelig overdrevne actionfilmer. Jeg er traktorlesbe.

Khaaaaaaaaaaaaaaan!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er eksen min homo?

HVis så, hva sier det om deg da? ;)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

HVis så, hva sier det om deg da? ;)

Tja, kanskje jeg drev ham til det, hvem vet :P
AnonymBruker
Skrevet

Exen min digger sex and the city. Er noen år siden det ble slutt, men jeg tror han fortsatt er hetro :)

Anonymous poster hash: 7ea5c...eae

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min og jeg så Titanic en gang. Han satt med skinnende blikk og et salig smil om munnen og felte endatil noen tårer, mens jeg satt og kommenterte spydig hvor påtatt alt var og måtte anstrenge meg for ikke å le når folka døde.

Omvendt kjærleik, as.

Anonymous poster hash: 9bd19...e44
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm...jeg liker jo girly ting, men jeg er da veldig lesbisk likevel...burde ikke jeg likt mere mandige ting da?!

Fordi om de fleste homser er utprega doller som liker jenteting, betyr jo ikke det at ALLE homser er slik eller at hetero egentlig er homser, fordi de liker jentefilmer...

Hva er det egentlig med den trangen til å sette folk i bås hele tiden? :klo:

Anonymous poster hash: 8281c...e01
  • Liker 1
Skrevet

Eksen min og jeg så Titanic en gang. Han satt med skinnende blikk og et salig smil om munnen og felte endatil noen tårer, mens jeg satt og kommenterte spydig hvor påtatt alt var og måtte anstrenge meg for ikke å le når folka døde.

Omvendt kjærleik, as.

:skratte:

Beste jeg har hørt på lenge!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, kanskje jeg drev ham til det, hvem vet :P

Er ikke legningen noe man som regel er født med? :P

Skrevet

Puh! Glad jeg kan puste lettet ut;

Min mann liker å se på halvnakne menn som slår hverandre eller ligger i favntak i en ring mens folk heier, samt hører på musikk med menn som driver "onani" med instrumentene sine, mens de svetter og slenger av seg ett og annet klesplagg. Det er så fantastisk at dette anses som en typisk manneting og fryktelig " uhomsete" ! ;)

For ordens skyld liker jeg også å dra på konsert med samme typer som min mann og tror ikke at han er spesielt interessert i menn, men det er jo et slags paradoks eller hva?

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Sant det, kanskje jeg heller burde ta barten oftere :P
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er noe man underkaster seg via Satans vilje. (ble litt inspirert av du-hakke-bevis-for-at-gud-ikke-finnes-diskusjonene her, skjønner du)

AnonymBruker
Skrevet

Puh! Glad jeg kan puste lettet ut;

Min mann liker å se på halvnakne menn som slår hverandre eller ligger i favntak i en ring mens folk heier, samt hører på musikk med menn som driver "onani" med instrumentene sine, mens de svetter og slenger av seg ett og annet klesplagg. Det er så fantastisk at dette anses som en typisk manneting og fryktelig " uhomsete" ! ;)

For ordens skyld liker jeg også å dra på konsert med samme typer som min mann og tror ikke at han er spesielt interessert i menn, men det er jo et slags paradoks eller hva?

Dette minner meg om den gangen kompisen min, som driver med ballett, ble slengt dritt til fra rugby-gutta en gang på videregående. Han så dumt på dem, og svarte: "Jeg tilbringer atten timer i uka med å løfte på pene jenter i trange klær. Dere løper rundt på en bane sammen med en haug svette mannfolk, river i hverandres klær og hopper oppå hverandre. Og dere kaller meg homo?" :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sant det, kanskje jeg heller burde ta barten oftere :P

Hehe. Vel, det var nok gjerne ikke bare barten din. Men også om det var tilfelle, var det aldri noen tegn eller andre ting som kunne avsløre lignende? På kjemien i sengen f.eks? Eller.. Ellers og gjerne. :P

Nei. Det er noe man underkaster seg via Satans vilje. (ble litt inspirert av du-hakke-bevis-for-at-gud-ikke-finnes-diskusjonene her, skjønner du)

Man blir jo likevel født slik, så gjerne deretter underkaster og -trykker seg og sitt. Og det er jo til hvem enn man føler den usynlige vennen sin er, som regel. :)

Skrevet

Jeg ser på jenteserier og chickflicks :opplyser:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror min x egentlig er homofil. Han bruker lang tid på å klippe negler,sitter å tisser,barberer seg rungt kjønnsorganet,og generelt bruker veldig lang tid på badet med døren låst,han har spseielt behov for sex i dog style. Jeg bare venter på at han skal komme ut av skapet!

Skrevet

Jeg hater typiske jenteserier, hva er jeg da? :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...