Gjest Rori Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg har hele livet hatt store, mørke og fyldige øyenbryn. De har overlevd intens overnapping fra fjortistiden, bleking (!!!) fra da jeg hadde platinablondt hår, barbering, voks, you name it, jeg har sannsynligvis prøvd det. Men dette har de altså overlevd, de har fått tilbake sin naturlige mørke farge, blitt fyldige igjen og vokst ut igjen hver eneste gang. Inntil jeg for ganske nøyaktig ett år siden farget håret mitt veldig mørkt, og derfor begynte å tegne på øyenbrynene med eyeliner/øyenbrynspenn hver eneste dag. Nå kjenner jeg ikke brynene mine igjen.. De har fått noen hårløse flekker og jeg er helt avhengig av å fylle de inn. Lysere har de også blitt. Har dette skjedd med noen andre?? Har dere noen tips til meg? Endret 23. juli 2013 av Rori
Pringle Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Jeg tror dette er noe som skjer med alderen - både hos kvinner og menn - ikke alle, men noen. Mine øyenbryn har blitt både mer buskete og litt glisne, jeg må stusse, men jeg har ennå ikke gått til det skritt å tegne opp manglende hårvekst.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Fint profilbilde, Rori! Anonymous poster hash: eca6f...6b3
Gjest Rori Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Fint profilbilde, Rori! Anonymous poster hash: eca6f...6b3 Takk
Gjest BabyBlue Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Jeg tror faktisk at brynene blir tynnere av å bli tegnet opp hver dag... La de være i fred i en periode, eller kjøp en øyenbrynspenn med snillere ingredienser? Kanskje noen mineralmakeupmerker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå