Gå til innhold

Kan magesekken sprekke

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja... men da skal du spise veldig mye

I teorien er ikke dette mulig, som Morrison skriver så vil kroppen reagere med å kaste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien er ikke dette mulig, som Morrison skriver så vil kroppen reagere med å kaste opp.

Foråvidt riktig, men det har faktisk skjedd!

Har lest om tilfeller hvor kvinner med bulimi har dødd på dette viset, dog er det svært sjeldent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Sumnin sprakk hele magen til han som drakk 40 liter eller hva skjedde?

Så vidt jeg husker så var det det som skjedde ja. Men når man snakker om hva som kan skje med kroppen hvis man gjør det og det så vil det alltid finnes unntak.

Men hvis du spør en lege så vil nok han/hun si at kroppen reagerer med oppkast lenge før det er noen fare for at selve magesekken skal sprekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det er vel teknisk sett det som er dødsårsaken til "gluttony-offeret" i 7even. Han ble tvunget til å spise til han døde av det. Om dette er faktisk mulig er jeg derimot usikker på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Man kan spise til magesekken sprekker. dett er veldig sjeldent, som oftes kaster man opp før så skjer. Som andre har nevnt før.

Når det gjelder å drikke 40 liter vann, hvis man presser såmye vann ned i magesekken vil den naturligveis sprekke, Men man kan over et relativt kort tidsrom (noen få timer) drikke så mye at nyrene kollapser og man kan faktisk drukne. Det høres helt absurd ut, men det er ikke så lenge siden noen amerikanske soldater drakk seg ihjel på vann under en øvelse i ørkenen. (skal se om jeg inner linken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lurer du på det :klø:

Stusser litt på det samme. Hvis Gjest her er ute etter selvmordstips så vil jeg ikke anbefale at han/hun spiser seg til døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stusser litt på det samme. Hvis Gjest her er ute etter selvmordstips så vil jeg ikke anbefale at han/hun spiser seg til døde.

Kan anbefale å se filmen etegildet først, den er ikke vakker....

Her er artikkelen om vannforgiftning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg bare undret på det uten noen spesiell grunn har jo sett både etegildet, Monthy Pyton og 7even. Han som drakk 40 liter var det bare magesekken som sprakk? Man kunne jo tro at hele magen ville revne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...