Kokkos92 Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hei! Jeg har nettop tatt Industrial i øret, og lurer på om noen vet om noen bra nettbutikker i norge man kan kjøpe fra? Har sett på superkul.no allerede, og syntes de hadde veldig dårlig utvalg!
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Har bestil mye piercinger på nett, men største utvalg og billigste stedet tror jeg het crazy factory, det var jo ikke norsk da, men der fikk en mye for pengene Ellers tror jeg det er noe som heter kroppskunst.no...eller personaljewlery.no, men husker ikke hvordan priser eller utvalg var der.
Kokkos92 Skrevet 22. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2013 Oki, da skal jeg sjekke ut det, tusen takk for svar^^
Gjest Badabing Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jeg bestilte mange fra Crazy Factory, men syntes det var dårlig kvalitet på alle. Kuler som datt av, og de satt dårlig. Så jeg lurer også på om folk vet om gode nettsider.
bodypiercing Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hei! :-) Ser at dette er en gammel tråd, men jeg vil bare tipse dere om Bodypiercing.no. Endret 2. juni 2014 av bodypiercing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå