Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Brukte Veet hårfjerningskrem i forrige uke. Det står at den må sitte på i minst 3 min, maks 6 min. Jeg har mørkt hår, og alt har ikke forsvunnet etter bare 6 min tidligere.

Så jeg lot den sitte i 8 min.

Allikevel forsvant ikke alt håret.. Noen steder ble det glatt og fint.. Men andre steder hadde det meste av håret forsvunnet, men det vistes mørke "prikker" av hår fortsatt. Det var for kort til å barbere vekk.. Det så veldig lite lekkert ut..

Hvor lenge er det ok å la kremen sitte på når man har normal hud på leggene og mørkt hår, hvis det ikke holder med 6 min?

Når reklamen sier "maks 6 min", tenker jeg at den i realiteten kan sitte på noen minutter lenger uten at det er farlig...

Anonymous poster hash: 7b48b...314
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man bør ikke overskride anbefalinger fordi man kan bli sensitiv for allergi.

Anonymous poster hash: 89f65...841
Skrevet (endret)

Jeg har egentlig ikke noe fornuftig å komme med her.

Derimot kan jeg si meg enig at det hårfjerningskremene ikke fungerer på meg heller. Like forbanna må jeg gå over med høvel etterpå.

Innimellom prøver jeg en ny variant i håp om at denne gjør jobben. Like skuffa hver gang. Lærer aldri. :jolie:

Er det noen hårfjerningskremer som faktisk holder det de lover? Altså fjerner alt av håret? :pls:

Endret av laperla
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok en veet krem 10 min istedenfor 6 min på bikini linja, det endte med brannsår... Tankegangen din om at det ikke er farlig å ha på kremen lengre kan bli veeeldig vond, den ble i alle det for meg.

Anonymous poster hash: 34d40...07a
Gjest sweetsugar
Skrevet

Hva med å prøve voksing istedet? :)

Du bør vel heller ikke ha på den kremen lenger en anbefalt

Skrevet

jeg pleier bare å ha kremen på i 3 minutter som anbefalt! den fjerner alle hår hos meg og hårene vokser som regel ikke ut før om en uke, men jeg har lite og helt lyst hår fra før da så kanskje derfor?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...