Sardintroll3 Skrevet 22. juli 2013 #1 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i at Kate (kråka til Prins William) føder. Fint for dem, men totalt uinteressant for meg. Deres tur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 22. juli 2013 #2 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i VG-lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2013 #3 Del Skrevet 22. juli 2013 I toalettet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 22. juli 2013 #4 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i dassen... Ellers driter jeg langflatt i at andre syns jeg må bli "voksen", ikke mitt problem at andre ikke tør å leve utenfor A4 ramma 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 22. juli 2013 #5 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva folk på face spiste til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 22. juli 2013 #6 Del Skrevet 22. juli 2013 At jeg sløser med vannet i dusjen med å dusje i opptil en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juli 2013 #7 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i å kildesortere ting som ikke kan kastes i en bøtte rett utenfor døra på huset men som man må gå langt med for å kaste 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt95 Skrevet 22. juli 2013 #8 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i at folk driter i at de driter i at de ikke bryr seg om at samfunnet skal forme dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. juli 2013 #9 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg driter i hvor mange grader det er hjemme hos andre (instaweather) Jeg driter i hvilke kjendiser som blir sammen, hvilke som slår opp og hvilke som gifter seg og skiller seg (i hytt og pine) Edit; Jeg må faktisk bare innse at jeg ikke driter i instaweather alikevell. Har det ikke selv, men synes det er ålright å se på bildene som andre legger ut Endret 25. juli 2013 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt95 Skrevet 22. juli 2013 #10 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i å kildesortere ting som ikke kan kastes i en bøtte rett utenfor døra på huset men som man må gå langt med for å kaste Så ergo; Du kildesorterer ikke, fordi du er lat? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 22. juli 2013 #11 Del Skrevet 22. juli 2013 Det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 22. juli 2013 #12 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg driter i hvor mange grader det er hjemme hos andre (instaweather) Jeg driter i hvilke kjendiser som blir sammen, hvilke som slår opp og hvilke som gifter seg og skiller seg (i hytt og pine) Enig. Jeg driter også fint i sikkert sytti prosent av facebook-oppdateringene jeg blir servert. (Jeg driter i om bekjente skal trene, dra til frisøren eller jobbe *i dag også*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. juli 2013 #13 Del Skrevet 23. juli 2013 BLoggere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Murica Skrevet 23. juli 2013 #14 Del Skrevet 23. juli 2013 Så ergo; Du kildesorterer ikke, fordi du er lat? Tror mer hun driter i å sortere søppel som må leveres inn til spesialforretninger, ala batterier, elektronikk. Mens mat og plast kan man jo sortere hjemme uten å måtte dra noe sted for å levere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. juli 2013 #15 Del Skrevet 23. juli 2013 skittkating mellom politiske partier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. juli 2013 #16 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg kjenner at jeg driter ganske langt i alle nyheter om kongefamiliene rundt i verden. Det er utrolig fint og flott at barn blir født, men jeg bryr meg like mye om denne lille nye prinsen som jeg bryr meg om et barn som blir født i Zambia eller på Island en tilfeldig dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 23. juli 2013 #17 Del Skrevet 23. juli 2013 Jeg driter i å spise tre hovedmåltider og to mellommåltider. Spiser når jeg føler for der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. juli 2013 #18 Del Skrevet 23. juli 2013 Sykt masse. Men akkurat nå er det passende å nevne kvinneidrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 23. juli 2013 #19 Del Skrevet 23. juli 2013 Trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 24. juli 2013 #20 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg driter i normen om å legge seg tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå