Gå til innhold

Hva driter du i?

Sardintroll3

Anbefalte innlegg

Jeg driter i at Kate (kråka til Prins William) føder. Fint for dem, men totalt uinteressant for meg.

Deres tur. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ghostwhisperer

Jeg driter i dassen...

Ellers driter jeg langflatt i at andre syns jeg må bli "voksen", ikke mitt problem at andre ikke tør å leve utenfor A4 ramma ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg driter i å kildesortere ting som ikke kan kastes i en bøtte rett utenfor døra på huset men som man må gå langt med for å kaste

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i at folk driter i at de driter i at de ikke bryr seg om at samfunnet skal forme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg driter i hvor mange grader det er hjemme hos andre (instaweather)

Jeg driter i hvilke kjendiser som blir sammen, hvilke som slår opp og hvilke som gifter seg og skiller seg (i hytt og pine)

Edit; Jeg må faktisk bare innse at jeg ikke driter i instaweather alikevell. Har det ikke selv, men synes det er ålright å se på bildene som andre legger ut :Nikke:

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i å kildesortere ting som ikke kan kastes i en bøtte rett utenfor døra på huset men som man må gå langt med for å kaste

Så ergo; Du kildesorterer ikke, fordi du er lat?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i hvor mange grader det er hjemme hos andre (instaweather)

Jeg driter i hvilke kjendiser som blir sammen, hvilke som slår opp og hvilke som gifter seg og skiller seg (i hytt og pine)

Enig.

Jeg driter også fint i sikkert sytti prosent av facebook-oppdateringene jeg blir servert. (Jeg driter i om bekjente skal trene, dra til frisøren eller jobbe *i dag også*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Murica

Så ergo; Du kildesorterer ikke, fordi du er lat?

Tror mer hun driter i å sortere søppel som må leveres inn til spesialforretninger, ala batterier, elektronikk.

Mens mat og plast kan man jo sortere hjemme uten å måtte dra noe sted for å levere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg kjenner at jeg driter ganske langt i alle nyheter om kongefamiliene rundt i verden. Det er utrolig fint og flott at barn blir født, men jeg bryr meg like mye om denne lille nye prinsen som jeg bryr meg om et barn som blir født i Zambia eller på Island en tilfeldig dag :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...