AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hva hadde dere tenkt om eksen hadde blitt sammen med en NAVer uten utdannelse utover ungdomsskolen. Ville du blitt sjalu/misunnelig da? Anonymous poster hash: b6b30...a92
Gjest *MaggieQ* Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Lol, nei. Uansett hvem eksen min hadde blitt sammen med så hadde jeg ikke brydd meg. Han er en eks for en grunn. Fordi jeg ikke er interessert i han lenger. Da er det da kun hans sak hvem han vil date. 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg blir ikke sjalu uansett hvem mine ekser blir sammen med, ønsker dem alt godt og håper de blir lykkelige.
Gjest Red Queen Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Forstår ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, men er ikke det din ex sin sak hvem han/hun ønsker å bli sammen med? Mener du at en person er "dårlig kvalitet" fordi vedkommende har lav utdannelse eller er tilknyttet NAV på en eller annen måte? Ta tenker jeg at du er veldig, veldig naiv og sneversynt.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Hvorfor skal man bry seg med hvem eksen blir sammen med? 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Hva er det uansett å bli sjalu eller misunnelig på? Anonymous poster hash: 29934...742 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Forstår ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, men er ikke det din ex sin sak hvem han/hun ønsker å bli sammen med? Mener du at en person er "dårlig kvalitet" fordi vedkommende har lav utdannelse eller er tilknyttet NAV på en eller annen måte? Ta tenker jeg at du er veldig, veldig naiv og sneversynt. Synes du ikke det vitner om mangel på ambisjoner om man kun har fullført ungdomsskolen og går på NAVern når man er sanrt 30 år? Anonymous poster hash: b6b30...a92
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Synes du ikke det vitner om mangel på ambisjoner om man kun har fullført ungdomsskolen og går på NAVern når man er sanrt 30 år? Anonymous poster hash: b6b30...a92 Det at hun kun har fullført ungdomsskolen og ikke er i arbeid, kan skyldes sykdom f.eks. Vet du noe om grunnen?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Synes du ikke det vitner om mangel på ambisjoner om man kun har fullført ungdomsskolen og går på NAVern når man er sanrt 30 år? Anonymous poster hash: b6b30...a92 Det finnes snyltere på NAV, men de fleste er faktisk i en situasjon som ikke er veldig hyggelig, så det hadde ikke vært min sak hvem hun datet etter at det var slutt. Anonymous poster hash: 2cb90...f91
Gjest Red Queen Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Synes du ikke det vitner om mangel på ambisjoner om man kun har fullført ungdomsskolen og går på NAVern når man er sanrt 30 år? Anonymous poster hash: b6b30...a92 Hva vet jeg om vedkommendes bakgrunn og omstendigheter? Ingenting. For å trekke frem et eksempel så kjenner jeg en som ble mobbet bokstavelig talt nesten til døden på grunnskolen, hvilket har resultert i alvorlige angstproblemer i all ettertid. Spesielt i forhold til utdannelse og sosiale settinger. Andre eksempler kan være sykdom. Hvem er du til å bedømme en person som du kun vet en enkeltstående ting om?
Cathrine88 Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Jeg ville tenkt at det sannsynligvis er en god grunn til at hun får støtte fra NAV - som jeg overhodet ikke har noe med, med mindre hun forteller meg det - og at det er hyggelig at han er forelsket. 1
Gjest KateW Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 Synes du ikke det vitner om mangel på ambisjoner om man kun har fullført ungdomsskolen og går på NAVern når man er sanrt 30 år? Anonymous poster hash: b6b30...a92 Men hvorfor skulle JEG bli sjalu på det, om han var en eks?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Forelska i en naveeeeeer åååå ååå åå forelska i en naveer åå åååå å forelska i en naver og ikkkeee i deeeegAnonymous poster hash: a7fcb...22a
Adhara Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Jeg bryr meg fint lite om hvem eksene mine er sammen med, har en ny, fin mann jeg Bryr meg mest om han
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Jeg er glad for at han har valgt ei han synes er interessant og oppegående, og det kunne han sikkert synes selv om hun ikke jobbet. Må innrømme at jeg bryr meg mest om mine egne valg, eksen sine betyr veldig lite for meg, bortsett fra at det er fint om han har det bra. Anonymous poster hash: 425ba...82d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #16 Skrevet 22. juli 2013 Sender vel ut i samme slengen noen ord og følere, for å sjekke om det ville oppstått antydninger av sjalusi også gjerne. Anonymous poster hash: 29934...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå