Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Houdini
Skrevet

Hvorfor er det så tabu å være despo? Jeg er despo nå om dagen, men jeg gidder jo aldri å vise interesse overfor menn jeg ikke tiltrekkes av, jeg hopper bare på dem som er deilige. Hvorfor må man gi et inntrykk av at man har åh så mange venner, eller så flott liv? Alle vet jo at alle har ensomhetsfølelse, alle føler seg avvist til tider og at de aller fleste av oss har det samme følelsesregisteret og at et av de største behovene våre er å bli likt og akseptert av andre. Hvorfor dette inntrykket av at man holder seg "over" dette? eller er jeg i lala-land om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så tabu å være despo? Jeg er despo nå om dagen, men jeg gidder jo aldri å vise interesse overfor menn jeg ikke tiltrekkes av, jeg hopper bare på dem som er deilige.

Svarte du ikke akkurat på ditt eget spørsmål? ;)

Hvis en mann er desperat, ikke har hatt seg en stund, er han da like deilig som dagen etter at han har hatt seg?

Jeg vet i alle fall at jeg kan se på min egen kropp, dagen etter at jeg har hatt meg. Å være sjokkerende mye mer sexy enn det jeg var ett par dager tidligere! Jeg er faktisk aldri like sexy rett før sex, som rett etter!

AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke vise svakhet, og ikke gir man motparten noen god følelse heller må vite. Er du despo tar du jo hvem som helst og da føler ikke den personen seg spesiell. Sånn er det bare, og ofte vil man heller ha det man ikke kan få enn alt man kan få. Vi mennesker er rare sånn :)

Innrømme desperasjon er vel nesten som å ha kolera eller pest.. ikke si det høyt! :P

Anonymous poster hash: e654f...8d4
Gjest Houdini
Skrevet

Man må ikke vise svakhet, og ikke gir man motparten noen god følelse heller må vite. Er du despo tar du jo hvem som helst og da føler ikke den personen seg spesiell. Sånn er det bare, og ofte vil man heller ha det man ikke kan få enn alt man kan få. Vi mennesker er rare sånn :)

Innrømme desperasjon er vel nesten som å ha kolera eller pest.. ikke si det høyt! :P

really? Så jeg er ikke despo om jeg ikke tar hva som helst? jeg er jo kresen, men når jeg først vil ha noen så er det rett på. kan ikke si at det er så veldig effektivt .. :vetikke:

Gjest Houdini
Skrevet

Jeg ser på mennesker som svake i utgangspunktet, vi er jo totalt avhengige av hverandre for å overleve mentalt. de genuint sterke er ikke avhengige av noen, har ingen venner, har intet behov for sosial kontakt eller selvhevdelse, intet behov for å videreføre genene sine, mangler empati etc.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer nok bra det, men uansett så er det å være desperat ofte det samme som at man ikke bryr seg så mye om personen, bare man har noen. Det er nok den gjengse oppfatning av det å være desperat, dessverre. Dette er nok noe som skremmer utrolig mange, særlig i en datingfase. Alle er nok desperate fra tid til annen, men å si det høyt er nok forbundet med noe som ikke er bra.

Er man bare kåt og vil ha seg noe er det sjelden ett problem...

Da finnes det nok veldig få som er genuint sterke om den definisjonen stemmer.

• Liker 1
Gjest Houdini
Skrevet

Jeg "avviste" en mann her om dagen, og da sa han at jeg ikke måtte være så "sjenert". Lol? Hva er det for noe å si? Tror han virkelig at man avviser noen fordi man er interessert, men sjenert? :balltre:

Skrevet

Tror han virkelig at man avviser noen fordi man er interessert, men sjenert? :balltre:

Det kan vel skje? Eller?

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet (endret)

kommer vel fort an på hvor du legger liste "deilig". om du synes mange nok er deilige og hopper på alle så er det fort noen som rynker nesa.

Endret av Summers
Gjest Houdini
Skrevet

Er nok ganske få som passerer nåløyet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...