Gå til innhold

Hvor kleint er dette på en skala fra 1-10? (10 = kleinest)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En kjekk mann på 29 år som får en rekke henvendelser fra jenter, men som ikke tør å benytte seg av det? Hvor kleint er det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor er det kleint? Hvis han ikke vil så vil han ikke.

Skrevet

Hvorfor er det kleint? Hvis han ikke vil så vil han ikke.

Han vil, men han tør ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke bruken av ordet "kleint" her.

Anonymous poster hash: 1f91d...93e

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke bruken av ordet "kleint" her.

Kleint = Patetisk

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Han vil, men han tør ikke.

Hvorfor tør han ikke da? Prestasjonsangst? Komplekser? Uansett er det ikke kleint, men litt synd. Før elle senere må man bare hoppe i det.
Gjest Red Queen
Skrevet

OK Ts.. hva er det som hindrer deg i å gjengjelde interessen? Hva er bekymringene dine?

Skrevet

Hvorfor tør han ikke da? Prestasjonsangst? Komplekser? Uansett er det ikke kleint, men litt synd. Før elle senere må man bare hoppe i det.

Prestasjonsangst. Det har gått over 8 år siden siste dama...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Mer trist enn kleint, vil jeg si. Han må nesten bare hoppe i det. Jo lengre han venter jo verre blir det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordet kleint er grusomt kleint

Anonymous poster hash: 47623...cc1

• Liker 3
Skrevet

OK Ts.. hva er det som hindrer deg i å gjengjelde interessen? Hva er bekymringene dine?

Jeg er så rusten "i gamet" at jeg ikke vet opp eller ned på noenting lenger. Jeg klarer ikke tenke klart når jeg prater med ei jente som er interresert, så jeg ender opp med å avvise henne. Og dette er så kleint! Jeg vurderer faktisk å drikke meg full og bare fyre over ei tilfeldig dame på byen for å få unna den seksuelle spenningen som gjør at jeg ikke klarer å tenke klart når jeg prater med jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Ordet kleint er grusomt kleint

Anonymous poster hash: 47623...cc1

Uenig. Men det blir veldig kleint når ordet brukes i malplasserte sammenhenger.

Anonymous poster hash: ddefe...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første bud: dropp ordet kleint en gang for alle.

Andre bud: Hopp i det, mann! Til lenger du venter, til verre blir det. Og å drikke seg full: nei. Da er det i hvert fall dømt til å mislykkes.

En ting til: du kan jo bare prøve å være ærlig og si det som det er - at du er rusten i gamet, og om hun kanskje vil hjelpe deg med å komme i gang. ;)

Skrevet

En ting til: du kan jo bare prøve å være ærlig og si det som det er - at du er rusten i gamet, og om hun kanskje vil hjelpe deg med å komme i gang. ;)

Er ikke dette turnoff deluxe?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette turnoff deluxe?

For hvem? Deg eller henne?

Om hun er såpass interessert at hun vil pule tror ikke jeg ærligheten vil være turnoff.

Gjest Houdini
Skrevet

Det er ikke kleint, det kan sammenlignes med folk som ikke trenger samme stimulering som de fleste må ha for å klare å holde et visst nivå av selvhevdelse. Feks alkoholinntak? Synes det er bleh at man må drikke for å kunne være "dum og gøy", mens i fylla er de verre enn det jeg er på mitt mest tullete edru.

Skrevet

Om hun er såpass interessert at hun vil pule tror ikke jeg ærligheten vil være turnoff.

Greit. Jeg skal faktisk gjøre det - bare være ærlig og se hvordan det går.

Jeg anbefaler ingen å være ute av gamet for en lengre periode, det er ikke bare bare å komme inn igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Greit. Jeg skal faktisk gjøre det - bare være ærlig og se hvordan det går.

Jeg anbefaler ingen å være ute av gamet for en lengre periode, det er ikke bare bare å komme inn igjen :)

Lykke til! :)

AnonymBruker
Skrevet

En kjekk mann på 29 år som får en rekke henvendelser fra jenter, men som ikke tør å benytte seg av det? Hvor kleint er det?

Det hadde vært mye verre med en som fikk mange henvendelser og hoppet ukritisk på alt. Og enig med de som sier, dropp fjortisordet kleint.

Anonymous poster hash: 2aab7...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...