AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Holder på å date en fyr jeg møtte for ikke så lenge siden. Har forelsket meg i ham og har lyst å sende meldinger til ham hele tiden (tror han er interessert i meg også) Jeg lurer likevel på om jeg er litt for masete, blir det for mye å sende melding hver dag i starfasen? Kanskje det bare blir mas? Anonymous poster hash: d4619...ce2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Mas? En manns mas er en annen manns hygge. Anonymous poster hash: 1c00c...c01
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Hvis dere har en artig samtale, så er det aldri mas! Anonymous poster hash: 0f362...c28 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Jeg synes ikke det høres ut som mas å sende melding hver dag. Hvis du sender 10 meldinger før han svarer er det nok kanskje for pågående Men om du sender én, og ser an om du får svar, så er vel det helt fint? Men lurt å gi ham litt rom for å ta initiativ også, så du ikke sitter der og blir usikker fordi det bare er du som starter kontakten hver dag... Anonymous poster hash: 12ac7...a07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå