Gjest vilde kans Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Mannen min forsnakket seg. Viser seg at han treffer bestekammeraten flere ganger i uka. Følermeg lurt siden jeg har alle kortene på bordet og forteller stort sett alt. Han vet jeg ikke liger kammeraten hans så godt, men aldri nektet dem å være sammen. Er så skuffa. Vi snakker om hvavi har gjorr om dagen osv. Han forteller meg alr bobortsett fra at de har hatt lunsj, trent, sett filb. Han har holdt kjeft om dette i flere måneder. Han har jo løyet også fordi han har sagt at han har spist alene på jobb. Blir skuffa av sånn jeg. Lurer på hva mer han skjuler.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Hva er det med denne vennen at du nekter kjæresten din å treffe han? Det bør være noe veldig galt... Anonymous poster hash: f5f3f...b5e 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Han har vel ikke meldeplikt om hva han gjør? Dessuten synes jeg det er ufint å kritisere bestekompisen hans.Anonymous poster hash: c0b29...216
Gjest vilde kans Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Skulle stå at jeg ikke nekter! Kan ikke bestemme iver en voksen mann. Liker han ikke fordi han er en drittsekk mot kona si og lyver om alt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Hvorfor får han ikke møte kompisen sin? Anonymous poster hash: f5f3f...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Han unngår vel å si det for å unngå bråk.Anonymous poster hash: c0b29...216
Lakenskrekk Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 Nå skriver TS at hun aldri har nektet mannen å være sammen med kompisen, og det dere henger dere opp i er at hun nekter mannen å være med kompisen... Jeg skjønner deg, en løgn er en løgn. Samtidig skjønner jeg at han muligens holder kjeft om det fordi det er bedre for husfreden. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #9 Skrevet 22. juli 2013 Hvorfor liker du ikke kompisen hans?Anonymous poster hash: f5f3f...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #10 Skrevet 22. juli 2013 Voksne folk?Anonymous poster hash: ca9e2...5b2
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #11 Skrevet 22. juli 2013 Skulle stå at jeg ikke nekter! Kan ikke bestemme iver en voksen mann. Liker han ikke fordi han er en drittsekk mot kona si og lyver om alt. Jeg kjenner flere menn som har brutt kontakten med en fhv kamerat etter at han behandlet sin kone svært dårlig. Jeg forstår at du ønsker at din mann skal ta avstand fra slike folk. Men når han selv ikke har denne regelen for seg selv, kan du ikke gjøre noe med det. Du hadde kanskje hatt det bedre sammen med en mann som deler ditt syn på dette og andre ting?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #12 Skrevet 22. juli 2013 For å sitere House; Everybody lies. Du har sikkert noen svin på skogen du og. Og om det ikke er verre ting han lyver om, så skal du vel prise deg lykkelig. Anonymous poster hash: 38d08...50a
Gjest BettyBoop Skrevet 22. juli 2013 #13 Skrevet 22. juli 2013 Dere misser poenget. Ts nekter han ikke å treffe kompisen. Problemet er at han juger om hva han gjør om dagene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #14 Skrevet 22. juli 2013 Dere misser poenget. Ts nekter han ikke å treffe kompisen. Problemet er at han juger om hva han gjør om dagene. Takk for påsporing Dersom han lyver så glatt om 1 ting, er det lett å bli usikker på hva annet han evt lyver om...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #15 Skrevet 22. juli 2013 Han lyger fordi du ikke liker vennen hans, og mannen din er redd for å få kjeft av deg fordi han treffer han. Helt uskyldig løgn. Du får prate med han å si at han har ingen grunn til å lyve til deg, da du aksepter at de er venner. Anonymous poster hash: f5f3f...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå