AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg sjekker mobilen min for meldinger hele tiden. Selv om jeg vet at han ikke sender før det blir kveld uansett, det skjer aldri. Men jeg sjekker hele tiden likevel Er inne på Facebook profilen hans hver dag, opptil flere ganger. Vet ikke helt hvorfor, men føler jeg bare MÅ se på bildene hans litt. Må ha min daglige dose liksom. Jeg er virkelig gal! Er glad man ikke kan se på fb hvem og hvor ofte folk er inne og titter på profilen sin... Men jeg må virkelig slutte med dette. Jeg er nok på tur å forelske meg, jeg er i allefall betatt, men problemet er at jeg har møtt han bare to ganger, også føler jeg det slik som dette. Helt uvant for meg. Vi sender som sagt meldinger, ikke hver dag, men kanskje annenhver. Han har også startet samtalene, og vi flørter litt og prater om vanlige ting også. En kveld svarte han meg ikke på en melding jeg skrev, og da skrev han kvelden etterpå at han beklaget seg for at han ikke svarte igår, og grunnen til dette osv.. Det må vel være et tegn på at han liker meg eller? Han hadde nok ikke orket å skrevet sånn om han ikke var interessert overhodet? Uansett, jeg trenger hjelp. Hilsen gal Ts.....Anonymous poster hash: f8133...356 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Hehe, slik er det å være forelsket ;-) Anonymous poster hash: 9ac31...999 1
Gjest Houdini Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 ja, må jo være et tegn på gjensidig interesse? alle tegnene er jo der. jeg ble veldig fysisk betatt av en fy som viste null interesse utenom sånn 1-2 ganger i uken, hjalp virkelig å slette alle bilder, samtaler osv, som et plaster som dras av dramatisk. hvis han starter samtalen er det jo fantastisk :-P
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 ja, må jo være et tegn på gjensidig interesse? alle tegnene er jo der. jeg ble veldig fysisk betatt av en fy som viste null interesse utenom sånn 1-2 ganger i uken, hjalp virkelig å slette alle bilder, samtaler osv, som et plaster som dras av dramatisk. hvis han starter samtalen er det jo fantastisk :-P Ja det er jo det. Han har sendt meg to bilder og, et av han og noen venner og et annet bilde av et konsertlokale der han var der og da. Meldingene han skriver er ikke så korte heller. Skriver egentlig en del, og han spør spørsmål selv, ikke bare jeg som tar initiativ. Men likevel greier jeg ikke helt tro på at en så flott og snill mann kan være interessert i MEG..! For det første bor jeg langt unna og for det andre har han et utseende som tilsier at han kunne fått megan fox om han ville (ihvertfall syns jeg han er så pen) Hva mener du med tegn? tror du han liker meg og...? Hilsen ts Anonymous poster hash: f8133...356
Gjest Houdini Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Ja det er jo det. Han har sendt meg to bilder og, et av han og noen venner og et annet bilde av et konsertlokale der han var der og da. Meldingene han skriver er ikke så korte heller. Skriver egentlig en del, og han spør spørsmål selv, ikke bare jeg som tar initiativ. Men likevel greier jeg ikke helt tro på at en så flott og snill mann kan være interessert i MEG..! For det første bor jeg langt unna og for det andre har han et utseende som tilsier at han kunne fått megan fox om han ville (ihvertfall syns jeg han er så pen) Hva mener du med tegn? tror du han liker meg og...? Hilsen ts Anonymous poster hash: f8133...356 ja, definitivt. nå må du bare være tålmodig hvis han kommer med oppfølgingsspørsmål er det veldig bra til gutter å være ..
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 ja, definitivt. nå må du bare være tålmodig hvis han kommer med oppfølgingsspørsmål er det veldig bra til gutter å være .. Ja de er ikke så glad i å chatte tenker du på? Nå er det en annen ting jeg tenker litt på og da. Vi har chattet sånn ca 5-6 ganger og de fleste gangene har det vært han som har tatt initiativ til å si god natt og avslutte samtalen. Jeg greier ikke avslutte, føler jeg kan sitte til langt på natt og prate med han på nett. Så han føler det jo sikkert ikke sånn som meg. Anonymous poster hash: f8133...356
Gjest Houdini Skrevet 22. juli 2013 #7 Skrevet 22. juli 2013 jeg vet ikke, menn er litt merkelige vesener. han er vel bare "ordentlig" da, vil ikke bruke hele tiden sin på data? men ja, min erfaring er at mange menn ikke er så altfor glad i tekstbasert kommunikasjon, det er ikke jeg heller egentlig, men veldig grei måte å komme i kontakt med noen på, selv om man ikke vet hvordan man vil matche IRL
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #8 Skrevet 22. juli 2013 Er mann og dette kan også være at han er høffelig, ikke for å drepe alt håp, men det er nå en mulighet Kan fint chatte på facebook med jenter, spørre spørsmål osv uten å ha noen mer interesse enn vennskap, så det betyr nødvendigvis ikke at han er veldig interessert i noe mer. Men får jo håpe for din del at det stemmer da, kan jo være en god ide å foreslå å møtes osv? da først finner du ut om det er noe mer. Anonymous poster hash: 4fded...ade
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Tihi, sånn er jeg med kjæresten min og, sjekker profilen hans og nyter bildene av han hver dag Synes det motsatte er rart jeg Ellers følte jeg mer verken bra nok for eksen eller min nåværende..men det betyr ikke at det er sant, det bunner nok mer i dårlig selvbilde. TRO på at du er bra nok, kanskje mer enn bra nok, ellers har jeg erfart det kan være ødeleggende.. Anonymous poster hash: 18b29...155
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Møtt han over nett eller irl? Anonymous poster hash: 91a2f...460
frøkna Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Har hatt det sånn jeg også, og så lenge man klarer å skjule "besettelsen" så gjør det jo ingenting Virker som han er litt interessert ja, og siden du er så interessert må vel han også merke noe av magien? Lykke til! Det jevner seg ut etter hvert
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 Møtt han over nett eller irl?Anonymous poster hash: 91a2f...460 Har møtt han på orntlig ja. Trengte ikke mer enn tre dager på å bli betatt Fjortis? Ja.. bortsett fra at jeg er 28 år gammel litt flaut dette.Anonymous poster hash: f8133...356
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er virkelig gal! Er glad man ikke kan se på fb hvem og hvor ofte folk er inne og titter på profilen sin...Anonymous poster hash: f8133...356 Vel man kan faktisk det da ...men det gjør vel ingenting ? Anonymous poster hash: c0dd0...e6b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Jeg skjønner hvordan du har det TS.. Jeg har det akkurat likedan med daten min. Vi har datet en god stund nå da, men jeg får liksom ikke nok. Må inn å se på bildene hans nesten daglig.. Både han og jeg er flink til å ta initiativ, men jeg kjenner at nå skulle jeg gjerne hatt en sms.. Har ikke hørt fra ham enda i dag, men det er ikke noe rart i det, har bare lyst til å høre fra ham. Jeg kunne selvsagt sendt en mld først, men vil prøve å virke litt "cool" å ikke mase Det høres jo ut som han liker deg! Har du/han skrevet meldinger med flørtende innhold? Prøv det, så finner du snart ut om han er interessert i noe mer enn vennskap Anonymous poster hash: 6e9df...1d0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #15 Skrevet 23. juli 2013 Vel man kan faktisk det da ...men det gjør vel ingenting ? Anonymous poster hash: c0dd0...e6b Det kan man vel ikke? Anonymous poster hash: 71a3b...913
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #16 Skrevet 23. juli 2013 Det kan man vel ikke? Anonymous poster hash: 71a3b...913 Nei, man kan ikke få noen 100% riktige svar på det. Men de spekulerte litt i dette og klarte å rote frem ett eller annet fra facebooks logaritmer ut i fra hvem som har vært mest inne og sett på profilen sin. Men det var veldig lite holdbart og mye feil, så det er ingen garanti for hvor mye av det som var feil. Men 20% av det var jo sannsynligvis riktig, uten at en noen gang kunne få det bekreftet. Anonymous poster hash: 8bd1b...e7a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #17 Skrevet 23. juli 2013 Nei, man kan ikke få noen 100% riktige svar på det. Men de spekulerte litt i dette og klarte å rote frem ett eller annet fra facebooks logaritmer ut i fra hvem som har vært mest inne og sett på profilen sin. Men det var veldig lite holdbart og mye feil, så det er ingen garanti for hvor mye av det som var feil. Men 20% av det var jo sannsynligvis riktig, uten at en noen gang kunne få det bekreftet. Anonymous poster hash: 8bd1b...e7a Hvis jeg f.eks vil finne ut hvem som har vært inne på min profil av både venner og ikke-venner, aner jeg ikke hvordan jeg skal finne ut det. Alternativt laste ned en app (les;virus) og få falskt svar. Beklager for avsporing ts, går ut igjen nå Anonymous poster hash: 71a3b...913
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #18 Skrevet 23. juli 2013 Hvis jeg f.eks vil finne ut hvem som har vært inne på min profil av både venner og ikke-venner, aner jeg ikke hvordan jeg skal finne ut det. Alternativt laste ned en app (les;virus) og få falskt svar. Beklager for avsporing ts, går ut igjen nå Anonymous poster hash: 71a3b...913 Du har så rett. Det er denne appen, som ikke er full av virus, men en burde være skeptisk, som viser til noen snodige resultater over hvem som kikker på profilen til en. Må jo for all del prøver ut, men resultatene er rent oppspinn. Fordi logaritmen den henter infoen fra, går mest ut på hvem det er du har mest kontakt med. Og slik går det gradvis nedover i en sporadisk rekkefølge, så det er bare humbug hele greiene. Anonymous poster hash: 8bd1b...e7a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #19 Skrevet 23. juli 2013 Jeg sjekker mobilen min for meldinger hele tiden. Selv om jeg vet at han ikke sender før det blir kveld uansett, det skjer aldri. Men jeg sjekker hele tiden likevel Er inne på Facebook profilen hans hver dag, opptil flere ganger. Vet ikke helt hvorfor, men føler jeg bare MÅ se på bildene hans litt. Må ha min daglige dose liksom. Jeg er virkelig gal! Er glad man ikke kan se på fb hvem og hvor ofte folk er inne og titter på profilen sin... Men jeg må virkelig slutte med dette. Jeg er nok på tur å forelske meg, jeg er i allefall betatt, men problemet er at jeg har møtt han bare to ganger, også føler jeg det slik som dette. Helt uvant for meg. Vi sender som sagt meldinger, ikke hver dag, men kanskje annenhver. Han har også startet samtalene, og vi flørter litt og prater om vanlige ting også. En kveld svarte han meg ikke på en melding jeg skrev, og da skrev han kvelden etterpå at han beklaget seg for at han ikke svarte igår, og grunnen til dette osv.. Det må vel være et tegn på at han liker meg eller? Han hadde nok ikke orket å skrevet sånn om han ikke var interessert overhodet? Uansett, jeg trenger hjelp. Hilsen gal Ts.....Anonymous poster hash: f8133...356 Jeg gjør også dette, med en jeg ikke kjenner så godt, men som jeg er utrolig betatt av! Herregud, så mange ganger jeg har sett på de samme bildene, om igjen og om igjen. Føler meg helt gal selv! Anonymous poster hash: d06c0...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå