AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Jeg skal besøke en mann.. Håper det kan bli noe mellom oss.. Men vet ikke hvordan jeg bør gå frem. Vi liker hverandre. Men det er for tidlig å være veldig interessert.. Må bli bedre kjent og sånt. Har kjent hverandre lenge, men denne begynnende mer enn venner-greia er "ny". Tips til hyggelige ting vi kan gjøre sammen? Noe man kan finne på når man har litt mer enn vennskap, men mindre enn et forhold.. Gjerne utendørs, sommeren er jo på sitt beste nå! Anonymous poster hash: ce6c3...fb5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Nakenbade? Anonymous poster hash: b99d8...30a
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Jeg skal besøke en mann.. Håper det kan bli noe mellom oss.. Men vet ikke hvordan jeg bør gå frem. Vi liker hverandre. Men det er for tidlig å være veldig interessert.. Må bli bedre kjent og sånt. Har kjent hverandre lenge, men denne begynnende mer enn venner-greia er "ny". Tips til hyggelige ting vi kan gjøre sammen? Noe man kan finne på når man har litt mer enn vennskap, men mindre enn et forhold.. Gjerne utendørs, sommeren er jo på sitt beste nå! Anonymous poster hash: ce6c3...fb5 telttur piknik sykkeltur svømme sammen romantisk kveldstur
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Ikke glem kino der man sitter på bakerste benk ! Ta han med til hausmania, deretter en lunsj på blitz og en tur på en pub. Kunstutstillinger, spøkelsesvandring på festningen, å spise reker oppe på festningen er også kurant. Anonymous poster hash: b8659...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå