Gjest muffen2 Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 Noen som har gått på Diflucan? Tar dette det som er "utenpå" i tillegg? Gått på diflucan i noen dager, men klør fortsatt i åpningen... Bør jeg bruke krem i tillegg?? Trodde diflucan tok alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Trodde Diflucan var bare én tablett jeg? Er det jeg har fått før i hvert fall, og den har virket i løpet av en dag eller to. Men uansett, det kan ikke skade å smøre med krem i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Diflucan virker ganske fort, har brukt den flere ganger selv, men aldri smurt i tillegg. Er det sånn 1 stk svindyr tbl.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muffen2 Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 Det stemmer, men jeg har gått på de i 2 uker da balderklinikken har en teori om at det sitter i hele kroppen... Det ble vanvittig dyrt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 At soppen sitter i hele kroppen? Klør du overalt da, og ikke bare i underlivet? Jeg har hørt om kløe over hele kroppen før, hvor man ikke har utslett eller noe, men da er det oftest psykiske årsaker, og kløen behandles med en type antihistaminer, tror jeg det var. Mulig jeg husker feil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest muffen2 Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 Klødde ikke, men var slapp og redusert... Men har tatt kuren nå, og er ikke noe bedre foreløpig. Har veldig lyst til å få energien min tilbake :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå